Puoli miljoonaa suomalaista ulosotossa
Kommentit (15)
Öööö. Siis onko tää tietokilpailu siitä paljonko suomalaisilla on velkaa.
No mulla ei ole tällä hetkellä yhtään ja olen siitä vähänkös onnellinen. ja pyrin pitämään huolen ettei tule olemaankaan sillä mutamien vuosien kuluttua se on aikas tärkeetä.
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei ole tällä hetkellä yhtään ja olen siitä vähänkös onnellinen. ja pyrin pitämään huolen ettei tule olemaankaan sillä mutamien vuosien kuluttua se on aikas tärkeetä.
Nyt on hyvä mahdollisuus vastata oikein. Hienoa, että sinulla ei ole velkaa. Olen todella onnellinen puolestasi. Eihän eläminen voi perustua pelkästään velkaan. Tämä on pankkien valhe. Jatkuvasti mainostetaan, että ota laina ja elä. Takaisinmaksua ja korkoa ei vaan mainita kovin isolla kirjaimilla.
Pikkivippien alettua homma räjähti.
Outoa, sillä kysehän on tasan tarkkaan laillistetusta koronkiskonnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hyvä mahdollisuus vastata oikein. Hienoa, että sinulla ei ole velkaa. Olen todella onnellinen puolestasi. Eihän eläminen voi perustua pelkästään velkaan. Tämä on pankkien valhe. Jatkuvasti mainostetaan, että ota laina ja elä. Takaisinmaksua ja korkoa ei vaan mainita kovin isolla kirjaimilla.
Koko maailmataloushan perustuu velkaan ja kasvuun.
Sitte ku kaikki romahtaa, niin eihän munkaan tarvi velkojani maksaa.
Pysun siis tarkoituksella kohtuullisesti pakkasella....
Vierailija kirjoitti:
Lainaa saa liian helposti ja kyllähän useimmat näistä ryöstöfirmoista saisi lailla kieltää.
Aivan kohtuuttomia ovat ulosotosta koituvat lisät ja korkoprosentit. Olisipa kiva tietää kuka emäsika näistä on joskus päättänyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko maailmataloushan perustuu velkaan ja kasvuun.
Sitte ku kaikki romahtaa, niin eihän munkaan tarvi velkojani maksaa.
Pysun siis tarkoituksella kohtuullisesti pakkasella....
Jos kaikki ovat velassa, niin voihan sitä aina painaa lisää seteleitä. Mutta mitäs, kun pankit, eivät voi maksaa omia velkojaan?? Kestävä kehitys ja jatkuva kasvu on valhe. Nyt on minimalismin aika ja pelastaa maapallo.. =)
Maailmantalous perustuu kysyntään ja tarjontaan, eikä velkaan. Velkaa kyllä käytetään yrityksien kasvattamiseen toki, mutta ilman hyviä tuotteita ja palveluita, joilla on kysyntää/joku myy ne ei maailma pyöri.
Elämä se on kuin silkkiä vaan...
Lehdenjakajien jatkuvat, toistuvat salatut palkanalet. Muistaako joku enää.
Vuosi oli ainakin 2009 ja aikaisemminkin. Niitä oli useita. Jatkuvatko edelleen : ).
Lehdenjakajan vika? Oma vika ulosotto. Näin syyttävät monet.
Ulosotto loppuu kun kuolema korjaa.
Yleisestikin palkanalennusmuoti sen jälkeen on levinnyt - jostain kumman syystä.
2,90 e /tunti oli uusin otsikko.
Liitto laittoi saartoon.
Ei niinkuin jakajien kanssa: ammattiliitto sopi työnantajan kanssa alennukset. Salassa.
Työnantajan nimi? Ei saa sanoa.
Vihje: p***i
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4157328/Yritys+maksoi+tyontekijoi…
Täällä on fiksua porukkaa, 91,4% vastasi oikein!! Muistakaa tarkastaa ne pienellä printatut korot, ennen kuin otat seuraavan lainasi.
Vierailija kirjoitti:
Maailmantalous perustuu kysyntään ja tarjontaan, eikä velkaan. Velkaa kyllä käytetään yrityksien kasvattamiseen toki, mutta ilman hyviä tuotteita ja palveluita, joilla on kysyntää/joku myy ne ei maailma pyöri.
Talous on nimenomaan velkavetoinen systeemi. Suurin osa liikkeellä olevasta rahasta on velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talous on nimenomaan velkavetoinen systeemi. Suurin osa liikkeellä olevasta rahasta on velkaa.
Talous on enemmän psykologiaa kuin numeroita. Ei raha ole, muuta kuin vaihdon väline. Se on paperi ja numeroita. On ne sitten todellisia tai virtuaalisia. Näe huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä on koroissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä on koroissa?
Pankeista on tullut legimitoituja ryöstäjiä, niin kuin meksikon hallituksesta huumeiden myyjä..
Todennäköisesti monella pikavippi jääny maksamatta.