Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä n. 30-vuotias nainen, joka olit lukiossa v-mäinen ä##ä ja kouluttauduit myöhemmin terveydenhoitajaksi...

Vierailija
19.11.2018 |

Näytit yleisesti ja näyttävästi keskisormea ja haistattelit pojille vaikka kukaan ei tehnyt tai sanonut sinulle mitään pahaa. Se olisi vielä ollut ymmärrettävissä että se olisi ollut keinosi häätää turhat lähentelijät ympäriltäsi mutta kohtelit tuolla tavalla myös ihmisiä jotka ei oikeasti koskaan ollut kanssasi tekemisissä.
Katsottiin työpaikalla viime viikolla uutta työterveyshuoltoa ja satuin huomaamaan sinut erään lääkäriaseman asiantuntijalistalla. Olet hiljattain vaihtanut sukunimesi mutta wayback machine, kuvasi ja julkiterhikki paljasti kuka oikeasti olet. Tein työyhteisölle selväksi millainen ihminen olet ja neuvoin kaikkia välttämään vastaanottoasi. Tällä hetkellä on käsitys ettet tule asioimaan yhdenkään meidän työpaikan ihmisen kanssa. Oliko se sen arvoista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli.

Vierailija
2/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu, pelottaa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai oli sen arvoista.

Vierailija
4/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laajalti mustamaalannut erään entisen koulukiusaajan, joka on nyt yrittäjä. Sen nyt vielä voisi antaa anteeksi jos olisi jostain ala-asteajoista kyse, mutta tämäkin oli kiusaaja vielä lukioikäisenä.

Vierailija
5/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlainen, paitsi että hän levitti kaikista juoruja. Hän onnistui suututtamaan yhden opettajan perheenjäsenen ja tämä opettaja teki tytön opinnoistaan vaikeita. Hän ei koskaan saanut valkolakkia vaan koulutus rajoittui lukion päättötodistukseen.

Vierailija
6/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattu itkee. Noloo!

Vierailija
7/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee, että kiusatuista tulee kiusaajia. Kiusaaminen on niin inhottava ilmiö, tehdään kaikkemme, jotta se loppuisi! Myös ap:lle ja muille kiustauille suosittelen mieluummin anteeksiantoa kuin jatkaa samaa, mitä teille on tehty.

Vierailija
8/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman palkan minä silti saan.

Vierailija
9/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin toivon, ettei kukaan mustamaalaa minua sillä, millainen olin yläasteella tai edes lukiossa. En ole enää kolmikymppisenä sama ihminen. En siis ollut kiusaaja, mutta silti.

Ja tässä oli kyse jostain teinin keskarinnäytöstä?

10/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen th, ja varmasti olen ollut jonkun mielestä ihan k*sipää yläasteella. Ja varmasti varsinkin niiden, jotka yrittivät käydä päälle sanoin ja teoin. Minä osasi pitää puoleni. Kiusaajat jäivät nuolemaan näppejään.

Olen kyllä jo melkein 50v joten en voi olla aloituksen henkilö. Mutta silti. Nämä jutut ovat aina vähän tällaisia. Kaksi eri kertojaa, kaksi eri tarinaa. Kannattaisi ehkä kuulla se toinenkin...

Aloituksessa mainittiin pojat. Joku pettynyt ihailijako se siellä marisee, vielä kaikkien näiden vuosien jälkeenkin? Kun tuli pakit? Sori nyt, mutta aloituksestasi tuli mieleen joku häiriintynyt stalkkeri ja kostaja. Ei taida olla ihan terveen ihmisen toimintaa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveydenhoitaja -asiantuntija? mistä lähtien .

12/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos tuo nainen työskentelee jossain isossa työterveysalan palveluntuottajassa kuten Mehiläinen tai Terveystalo, niin paljonkohan se häntä häiritsee, että kyseisen ex-koulukaverin työkaverit eivät tule hänen vastaanotolleen, vaan jonkun toisen terveydenhoitajan?

Ja kiinnostaako niitä katkeron työkavereita nyt edes tämä koko nyyhkystoori?

Meneeköhän tämä kosto nyt ihan nappiin? 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
13/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein ap! Tollasista kusipäi*tä pitää varoittaa muita.

Vierailija
14/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tässä on kyse pelkästä keskarin näytöstä.

Mutta yleisesti olen sitä mieltä, että kyllä esimerkiksi pahemman luokan koulukiusaajat täytyy ilmiantaa työyhteisölleen. Tämä toki voi olla hyödytöntä koska iso osa näkyy työskentelevn hyvässä asemassa jopa johtotehtävissä.

Vierailija
15/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti terkkari saa tietää kuka on laittanut paskaa liikkeelle, ja nostaa kunnianloukkaussyytteen. Nyt se olisi kerrankin oikeasti paikallaan.

Vierailija
16/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerroit kaikille kollegoillesi, että et saanut p***ua teininä tältä naiselta ja nyt "kukaan" ei tule menemään hänen vastaanotolleen? Eiköhän se sääli kohdistu sinuun tuollaisen avautumisen jälkeen.

Vierailija
17/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta yleisesti olen sitä mieltä, että kyllä esimerkiksi pahemman luokan koulukiusaajat täytyy ilmiantaa työyhteisölleen. Tämä toki voi olla hyödytöntä koska iso osa näkyy työskentelevn hyvässä asemassa jopa johtotehtävissä.

Mieti nyt hetki, ennen kuin teroitat talikkosi ja öljyät soihdun. Mistä sinä tiedät, kertooko työkaveri sinulle totuuden vai onko hän kenties ITSE kiusaaja, ja jatkaa sitä kääntämällä asian päinvastoin ja valehtelemalla, että uhri onkin se kiusaaja? Eihän tuollaisia asioita kukaan normaali aikuinen kerro ja ole enää tunnekuohuissa, itse ainakin yrittäisin ohjata vastaavia puhuvan työkaverin työterveyteen keskustelemaan asiasta, että hän voi toipua siitä ja olla eheä aikuinen.

En myöskään koskaan lähtisi 1. puhumaan s*ntaa 2. boikotoimaan jotain pelkästään yhden henkilön kertomuksen perusteella.

Kaiken lisäksi ihmiset kasvavat ja muuttuvat.

ps. olin teininä hyvin ujo ja kiltti tyttö

Vierailija
18/18 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että henkilö on käyttäytynyt huonosti teininä ei kerro mitään siitä millainen hän on kolmikymppisenä. Tämäkin tapaus voi olla paljon mukavampi työkaveri ja ihminen kuin ap, joka katkerana mustamaalaa nykyään käytännössä tuntematonta ihmistä työyhteisössään.

Ihmisen aivot kehittyvät 25-vuotiaksi asti ja persoonallisuus käy elämänkokemuksen myötä muutoksia läpi koko elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän