Tänään on miestenpäivä! :)
Kommentit (65)
Ostan kukkia ja suklaata. Sillä tavallahan te miehetkin muistatte meitä naisia. Että olkaa hyvä vain.
Muistelen tässä, miten naistenpäivää vietettiin ja yritän järjetää jotain saman tasoista.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kukkia ja suklaata. Sillä tavallahan te miehetkin muistatte meitä naisia. Että olkaa hyvä vain.
No nyt on kitkerää. Miehesi on oikea onnenpekka.
Kyllä on ankea miesten päivä kun ei ole naista jolta saada läheisyyttä ja seksiä. Ei siis eroa mitenkään vuoden muista päivistä. :(
Itseasiassa en ole edes tiennyt että sellainen kuin miestenpäivä on olemassa, luulin että tässä yhteiskunnassa vain naisia pidetään juhlimisen arvoisina. No ei miestenpäivää ainakaan mainosteta juuri mitenkään toisin kuin naistenpäivää.
Atm-tapaus kirjoitti:
Kyllä on ankea miesten päivä kun ei ole naista jolta saada läheisyyttä ja seksiä. Ei siis eroa mitenkään vuoden muista päivistä. :(
Itseasiassa en ole edes tiennyt että sellainen kuin miestenpäivä on olemassa, luulin että tässä yhteiskunnassa vain naisia pidetään juhlimisen arvoisina. No ei miestenpäivää ainakaan mainosteta juuri mitenkään toisin kuin naistenpäivää.
Ei ole minullakaan miestä, joten joudun itse tekemään kaikki kotityöt.
Tosin niin jouduin myös parisuhteeni aikana.
En mitenkään. Veti vikat rahat kurkusta alas viikonloppuna, kun olin muksun kanssa yön poissa :(
En mitenkään. Kävin tilanteesta avautumassa tuossa "mies tuli kotiin vasta aamulla, akku loppunut" -ketjussa (en ole aloittaja). Ei paljon huvita hemmotella, saa olla tyytyväinen että ylipäätään puhun sille.
Miksi huulihölkkä-viestini poistettiin?
-mies
Vierailija kirjoitti:
Miksi huulihölkkä-viestini poistettiin?
-mies
Minä voin tulla huulihölkkäämään kanssasi. Vietetään keskenämme miesten päivää, eikä piut paut välitetä hameväestä!
-toinen mies
Ihan kuin yksi miestenpäivä olisi jo ollut
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia. Ostan näitä itsekin itselleni. Tykkään näistä. Mies on huomioinut sen ja ostaa siksi nämä, kun nää on mulle mieluinen juttu.
Mun mies taas ei välitä kukkasista, niin miksi toisin niitä. Kukkasen tilalle joku mistä hän tykkää.
Kuulostit tosi tympeeltä.
Onko oikeasti? En viitsi googlata 😂 no jos on niin sitten haen hänen lemppari take awayta kotimatkalla ja annan illalla vaikka hartiahieronnan.
Naistenpäivä ei ole mikään naisten hemmottelupäivä, vaan päivä jolloin on tarkoitus kiinnittää huomiota naisten ja tyttöjen asemaan maailman eri maissa. Se ei ole mikään ystävänpäivä 2.
Vierailija kirjoitti:
Naistenpäivä ei ole mikään naisten hemmottelupäivä, vaan päivä jolloin on tarkoitus kiinnittää huomiota naisten ja tyttöjen asemaan maailman eri maissa. Se ei ole mikään ystävänpäivä 2.
Ai onko ystävänpäivä naisten hemmottelupäivä?
Tätäkin vastaan naiset jaksaa kiukutella. Kyllä miehetkin ansaitsevat päivän!
Atm-tapaus kirjoitti:
Minä ehdin jo saada naiselta miestenpäivän kunniaksi.
Tosin suklaata ravintolan kassalta mutta onhan sekin jotain :) Ja ylipäänsä sen ansiosta sain muistutuksen koko päivästä.
En mitenkään.