Onko muita paikalla, jotka ovat miehelle ensimmäisiä? (ja toivottavasti viimeisiä :)))
Kommentit (11)
seksisuhdetta oltava takana, että liitto onnistuu?
ps Pappani ja mummuni olivat kuolemaan asti toistensa ainoat :)
Suosittelen.
Meillä yhteistä taivalta kohta 10v ja kaksi lasta.
3 lasta ja takana yhteiseloa 15 vuotta!
Ei me ollakaan niin harvinaista laatua kuin luulin ; )
molemmat toistemme ekoja ja ainoita. yli 10v takana, eikä ole harmittanut.
Minulle mieheni ei kuitenkaan ollut ensimmäinen. Toivottavasti kuitenkin viimeinen! :)
Täällä yksi pariskunta lisää! Yhteistä matkaa takana kohta 13 vuotta :)
Mekin olemme toistemme ainoita ja nyt toukokuussa tulee 11 vuotta täyteen yhteiseloa :).
Molemmat on toisilleen ekat ja hyvin menee edelleen. Itseasiassa meillä menee aina vaan paremmin ja paremmin...niin sängyssä kuin muutenkin. Ja lapsetkin on jo tehty!
Voitammeko?
Toisillemme ainoat, toivottavasti ikuisesti. Heinäkuussa tulee oltu 28v, josta 10v naimisissa. Kun tavattiin olin 13v ja mieheni 16v. USEIN tuntuu siltä, kuin olisimme vasta tavanneet. Lapsia 3 (11,9,6). Yhteisen ajan järjestäminen on tärkeää.
Olemme paljon kokeneet yhdessä ja asiat ovat lähentäneet entisestään toisiamme. Mottoni olisi: älkää pitäkö toista itsestäänselvänä, vaan suhteen eteen pitää molempien tehdä töitä.
Olen miehelleni eka, hän ei kuitenkaan minulle. Yhdessä olaan oltu 9 vuotta ja aiotaan olla jatkossakin.
Ja aviomiehelleni ainoa ja ensimmäinen 10 vuotta, kunnes erottiin (minä lähdin). Nyt hänkin on saanut elämänsä toista seksikumppania ja kerjää minua takaisin :-D
En kuitenkaan ole kiinnostunut. Onnea vaan hänen seksielämälleen.