Miehenne naisihanne?
Miesten naismaku on mielenkiintoinen asia.
Omani käy kuumana Amanda Harkimoon, kuka on miehesi päiväuni?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Miks kysyä täällä ku 90% vastauksista on naisilta, jotka on muka kysyneet mieheltään...mut oikeasti koittavat vetää kotiinpäin ja kuvaavat itsensä..." siis mun miehen ihanne on kuulemma joku lyhytjalkanen ja a-kuppinen..."
Miksikäs me sitten edes oltais a-kuppisia ja lyhytsäärisiä? En ainakaan itse ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks kysyä täällä ku 90% vastauksista on naisilta, jotka on muka kysyneet mieheltään...mut oikeasti koittavat vetää kotiinpäin ja kuvaavat itsensä..." siis mun miehen ihanne on kuulemma joku lyhytjalkanen ja a-kuppinen..."
Täh, lue vastaukset ensin kun päättelet niin. Kate Uptonit ja muut lueteltu. Ja en ihmettele, jos jotkut miehet pitävät kauniista ja siroista bruneteista. Ehkä olen väärässä, mutta en jaksa uskoa, että kaikkien miesten naisihanne on 175cm blondi d-kupin rinnoilla.
Christina Hendricks oli taannoisessa keskustelussa ainoa, jonka keksi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tykkää siroista, pienistä ja lapsen kasvoisista naisista, isot silmät ja täyteläiset huulet, pieni nöpö nenä, tissi ja pylly pitää olla kimmoisa ja muodokas. Mutta ennen kaikkea lempeä ja äidillinen, hellä ja rakastava, rauhallinen ja pullantuoksuinen;)
Ja naisellinen, mieheni arvostaa naisellisia naisia, jotka pukeutuvat naisellisesti mutta siististi. Ei tatuointeja, mustia vaatteita, eikä lyhyttä tukkaa. Ei shokkivärjttyä tukkaa, pitää olla luonnollisen näköinen. Korkkarit ja hame pitää olla.
Jonne haisee tänne asti! Ei ole naisen kirjoittama.
Dempsey ja Makepeacesta jälkimmäinen oli mieheni makuun. Nykyään väittää, että minä riitän.
Omani tykkää luonnollisista naisista. Ei voi sietää meikkejä eikä varsinkaan mitään tekoripsiä, -huulia, -tissejä yms...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tykkää siroista, pienistä ja lapsen kasvoisista naisista, isot silmät ja täyteläiset huulet, pieni nöpö nenä, tissi ja pylly pitää olla kimmoisa ja muodokas. Mutta ennen kaikkea lempeä ja äidillinen, hellä ja rakastava, rauhallinen ja pullantuoksuinen;)
Ja naisellinen, mieheni arvostaa naisellisia naisia, jotka pukeutuvat naisellisesti mutta siististi. Ei tatuointeja, mustia vaatteita, eikä lyhyttä tukkaa. Ei shokkivärjttyä tukkaa, pitää olla luonnollisen näköinen. Korkkarit ja hame pitää olla.
Jonne haisee tänne asti! Ei ole naisen kirjoittama.
Näin on. Selkeä sperman haju. Kirjoitettu toinen käsi housuissa.
Minä. Heti Jenni Vartiaisen jälkeen..
Hillitympi Goottityyli, ei mitään kinkyä, mutta semmoinen dita von tiese kuulemma.
Miehen märkä päiväuni taitaa olla Lindsey Vonn. En taviksena tietenkään pääse samoille spekseille kauniin huippu-urheilijan kanssa, mutta jotain samaa meissä on? Urheilullinen olmeus ja pitkä vaalea tukka.
Vierailija kirjoitti:
Omani tykkää luonnollisista naisista. Ei voi sietää meikkejä eikä varsinkaan mitään tekoripsiä, -huulia, -tissejä yms...
KulliRuvella kuitenkin runkkaa töröhuulisille silaribimboille. Kun on paineet purettu on helppo esittää, että luonnollisesta tykkään juu XD
On mielenkiintoista, että se mikä on toiselle maailman kaunein on toiselle ihan tavallinen.
Pitkähiuksinen, hyväkroppainen hoitsutäti, joka hyvin hoitelisi, voisi olla suurin kilpailijani.
Mä olen ainakin tosi kaukana siitä mikä hänen ihanne on. Kaikki hänen eksänsä ovat olleet sellaisia taviksia, konservatiivisesti pukeutuvia ja kiltin näköisiä naapurintyttöjä. Se on kuulema myös hänen tyyppinsä. Minä itse olen nahkaan ja lateksiin pukeutuva, hurjan punaiset hiukset, meikkaan vahvasti, tatuointeja on 16 ja lävistyksiä 10. Nuo hänen eksänsä ovat kaikki olleet myös muodokkaita, ei lihavia mutta sellaisia pyöreähköjä. Mä olen hoikka ja mulla on suuret (silikoni) rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ainakin tosi kaukana siitä mikä hänen ihanne on. Kaikki hänen eksänsä ovat olleet sellaisia taviksia, konservatiivisesti pukeutuvia ja kiltin näköisiä naapurintyttöjä. Se on kuulema myös hänen tyyppinsä. Minä itse olen nahkaan ja lateksiin pukeutuva, hurjan punaiset hiukset, meikkaan vahvasti, tatuointeja on 16 ja lävistyksiä 10. Nuo hänen eksänsä ovat kaikki olleet myös muodokkaita, ei lihavia mutta sellaisia pyöreähköjä. Mä olen hoikka ja mulla on suuret (silikoni) rinnat.
Kuulostat likaiseltahorolta. Olet luultavasti väliaikainen valinta.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Heti Jenni Vartiaisen jälkeen..
Oletko kenties Jenni-hullu, eli se sairaanhoitaja joka täällä monta vuotta on Jenniä solvannut?
Milla Jovovich on ihanne ja yleensä sellaiset action-naiset, mistään eloveenatytöistä ei pidä. Sofia Vergera tai Monica Belluci kelpaisivat varmaan.
Ei just ole miestä, jolta kysyä, mutta eksä tykkäsi Karita Tuomolasta (nimenomaan niinä neitiaikoina) ja Sandra Bullockista.