Tiesittekö, että Ellen DeGeneres on 60-vuotias
Minä en. Ajattelin että ehkä 45. Uskomattoman fresh!
Kommentit (11)
Mutta MITEN Ellen voi näyttää noin nuorelta?
Mulla ainakin käy monesti niin, että julkkis jämähtää mun mielessä johonkin tiettyyn aikaan ja ikään eikä vanhene. Esim Harrison Ford on ikuisesti mulle se komea Indy eikä vanha pappa. Tom Hanks on edelleen saman ikäinen kuin Forrest Gumpin aikaan. Sitten kun näkee joskus näistä tuoreita kuvia, on se aina pieni järkytys. Juu, hölmöä on tiedän kyllä😀
Näyttää kuusikymppiseltä. Naiset, joilla on rujot kasvot, vanhenee nopeasti. Söpö on vanhanakin söpö.
Ellenillä on itselleen sopiva tyyli. Huomiota keräävät silmät myös. Ja näyttää kyllä 10 v ikäistään nuoremmalta. Ei tarvi olla julkkis näyttääkseen nuoremmalta, vaikka täällähän sitä ei uskota. Eikös Ellenkin ole kasvissyöjä ja muutenkin elä terveellistä elämää? Mun ystävä on 55 v ja näyttää n. 40-vuotiaalta ja on aivan tosi. Koko ajan ympärillä pörrää nuoria miehiäkin, on nuorekkuuden lisäksi myös todella kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin käy monesti niin, että julkkis jämähtää mun mielessä johonkin tiettyyn aikaan ja ikään eikä vanhene. Esim Harrison Ford on ikuisesti mulle se komea Indy eikä vanha pappa. Tom Hanks on edelleen saman ikäinen kuin Forrest Gumpin aikaan. Sitten kun näkee joskus näistä tuoreita kuvia, on se aina pieni järkytys. Juu, hölmöä on tiedän kyllä😀
Mulla oli samanlainen harha Clint Eastwoodista. Taisi tehdä liian monta länkkäriä auringon paahteessa, kun on mies on muuttunut muumioksi.
Ellen oli Michelle Obaman kanssa videolla Costcossa jakamassa nimmareita, ja käyttäytyi ja näytti ihan pikkutytöltä. Menisi vaikka kolmekymppisestä. Käsittämättömän nuorekas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen harha Clint Eastwoodista. Taisi tehdä liian monta länkkäriä auringon paahteessa, kun on mies on muuttunut muumioksi.
No, sehän taitaa olla jo jotain ysikymppinen. Ei siinä iässä ollakaan enää niin freesejä.
https://nyppagesix.files.wordpress.com/2017/08/ellen.jpg?quality=90&str…
No kyllä hänelläkin ikä näkyy, mutta tosi hyvännäköinen on edelleen.
Ellenin parasta ennen-päivä taisi olla 70-luvulla.
Mäkin olisin veikannut tuon iäksi jotain 45 - 55.
Julkkiksien ikää pitää näköjään arvioida ihan eri tavalla kuin taviksien, siis näyttelijöiden ym. joilla on tärkeää olla kiinnostavaa katseltavaa. Eli ei edes yllätä nämä "yllätykset". Jos julkkis näyttää tavismittapuulla 3-kymppiseltä, niin voi jo melkein olettaa, että oikeasti se on vähintään 40. :D