Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkinen terveynhoito on vitsi!

Vierailija
18.11.2018 |

Istuin 2 tuntia odottamassa lääkäriä ja vieressä ei ketään! Kurkkukipuni kanssa en tule toimeen ja siksi menin yliopisttolisen sairaalan päivystykseen. Lopulta näin sairaanhoitajan ja kehoitti! menemään huomenna perusterveydenhuolloon piiriin! Ihan mukavaa mutta jos mnulla on esim. syöpä?!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka oliskin, niin ei sille tänä iltana mitään enää tehdä. Niin että mene huomenna vaan.

Vierailija
2/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinulla on se huomennakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkä jäkä. Et ole akuutti tapaus. Mene terveyskeskukseen tai yksityiselle.

Vierailija
4/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ensi hätään särkylääkettä ja vaikka Bafusinia, ja rauhoitu.

Vierailija
5/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla syöpä vai luuletko että sulla on syöpä?

Vierailija
6/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sitten yksityiselle.

Vierailija
7/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olis kipuja kovia ja syöpäarvo koholla ei päivystyksessä anneta kuin panacodeja. Näin se menee. Kannattaako maksaa veroja?

Vierailija
8/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli syöpä ja olin leikkauksessa kahden viikon päästä diagnosista. 2 viikkoa aikaisemmin oli näytteet otettu biobsioineen.

Kiitos kaikille ihanille lääkäreille ja hoitajille.

Vierailija
9/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olis kipuja kovia ja syöpäarvo koholla ei päivystyksessä anneta kuin panacodeja. Näin se menee. Kannattaako maksaa veroja?

Päivystys on sananmukaisesti päivystys, ensiapu. Siellä hoidetaan nopeasti kivut ym. henkeä uhkaavat jutut. Loput tutkimukset tehdään sitten muualla.

Itse olen ainakin tyytyväinen terveydenhuollosta saamaani palveluun. Ei ole vielä koskaan jätetty hoitamatta.

Vierailija
10/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä päivystyksessä pitäisi tehdä? Ei sitä sinun syöpää saada kuriin siellä ja jos kivut on kovat niin otetaan sisälle ja ivnä oxyconttia menemään.

Vierailija
11/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on tarvittu julkista terveydenhoitoa se on ollut todella ensiluokkaista. Kurkkukipuun löytyy käsikauppalääkkeitä joilla pärjää huomiseen. Buranaa ja panadolia kipuun, lämmintä juotavaa ja esim Bafysinia. Huomenna terveyskeskukseen, jos on edelleen kipeä tai tullut nieluun peitteitä.

Vierailija
12/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIstä minä tiiedän!? En ole lekuri mutta kurkku ollut kauheean kipeä jo 3 päivää!!! Varmaan syöpä.  :(

Vierailija
13/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joskus se toimii ja ei...Sama fiilis tuli kun yritin lapselle rokotusaikaa...No ei anneta kun on avoimet neuvolat...No eipä viitsisi töistä olla puoltapäivää siksi pois...No yksityiselle saa ajanvarauksella.

Vierailija
14/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIstä minä tiiedän!? En ole lekuri mutta kurkku ollut kauheean kipeä jo 3 päivää!!! Varmaan syöpä.  :(

Luulotautinen olet. Miten olet hoitanut kurkkuasi nämä 3päivää ??

Vierailija
15/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli syöpä ja olin leikkauksessa kahden viikon päästä diagnosista. 2 viikkoa aikaisemmin oli näytteet otettu biobsioineen.

Kiitos kaikille ihanille lääkäreille ja hoitajille.

Näinhän se taitaa usein mennä, että ne oikeasti vakavasti sairaat ovat tyytyväisiä hoitoonsa, ja kurkkukipuiset päivystyksessä ramppaavat valittavat. En sano, että julkisessa terveydenhuollossa ei mitään parannettavaa ole, mutta kolikolla on aina kaksi puolta.

Vierailija
16/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tuo akuutilta aidsilta tai ebolalta vaikuttaa.

Vierailija
17/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä tuo akuutilta aidsilta tai ebolalta vaikuttaa.

Ja vain AIDS ja Ebola kelpaavat tätänykyä meidän hyvinvointiyhteiskunnassamme syiksi saada päivystypotilaana palvelua? Niin.

Vierailija
18/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulotautinen olet. Miten olet hoitanut kurkkuasi nämä 3päivää ??

Kärsinyt ja ttään kipu yltyi tosi pahajsi ja nyt itken.

Vierailija
19/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jenkkilän ns. triage hoitsu homma pilasi koko Suomalaisen terveydenhoidon. Siellä yksi diktaattori päättää kuka menee eteenpäin. Aivan sairassysteemi ja ei kuulu Suomalaiseen välittämisyhteiskuntaan.

Vierailija
20/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisen puolen hoito ensiluokkaisen hyvää ja toimivaa -sen olen huomannut kun olen syöpähoitoputkessa HUSissa. Tämän kokemuksen jälkeen en enää valita verojen maksamisesta.

Hyviä vinkkejä olet saanut kivun lievitykseen. Vastaavat neuvot varmaan olisi kertonut päivystyksen lääkäri.

Syöpäepäilyksiä tuskin aletaan päivystysvastaanotolla tutkimaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme