Nautin siitä kun vieraat lähtee kotiinsa
Ihan mukavaa, että ihmiset käy kylässä mutta on sekin mukavaa kun ne lähtee. Ah, mikä ihana rauha ja hiljaisuus. Kamalat tiskit odottaa keittiössä mutta ehkä tiskaan kohta.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että nautit prosessin kaikista osista!
En mä siitä tiskaamisesta nauti ja nyt oli vierailla vasikan kokoinen koira mukana ja sillä tietenkin kamala karvanlähtö. Eli imuriinkin pitää varmaan tarttua. T:Ap
Kyllä se on ihanaa kun vieraat lähtevät niin saa rauhassa haistella sohvaa jossa he ovat istuneet.
Sama täällä. Nautin myös siitä hetkestä kun itse olen ollut vierailulla ja lähden kotiin.
Kauneimmat jouluvalot on sukulaisten autojen takavalot! Kiva kun käytte,mukavampi kun lähdette!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on ihanaa kun vieraat lähtevät niin saa rauhassa haistella sohvaa jossa he ovat istuneet.
Niin on ja kun vielä kopeloi itseään samalla ja raukeana nukahtaa siihen hajumaailmaan.
Mä nautin siitä, kun ne vieraat ei edes tule.
Tämähän on hauska ketju! Nauran täällä yksikseni ääneen. Juu ”parhaat jouluvalot sukulaisten suton takavalot”.
Minä ryntään syömään ylijääneitä herkkuja ja keitän uudet nautintokahvit heti vieraitten lähdettyä. Vierailukulttuuri on todella muuttunut. Yllätysvieraita en kestä enää ollenkaan. Joskus mökille saattaa joku pelmahtaa.
Olen aina vihannut vieraita! Sitä teennäistä juttelua, ketään ei oikeesti kiinnosta mitä kenellekin kuuluu. Kehutaan lapsia ja taivastellaan säätä ja politiikkoja. Turhaa ja tyhjää. Kainostellaan pöydässä. Toivon aina, että lähtevät pian!
Kutsun vain mieluisia vieraita muutaman kerran vuodessa. Ei haittaa ,kun lähtevät kotiin 3-4 tunnin kuluttua.-----Ja ,tietysti odotan vastakutsua vuoden sisällä.
Tuijotan vieraat aina pois luotani jos ovat liian pitkään. Kääntelen päätäni kuin koira ihmetellen asioita.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina vihannut vieraita! Sitä teennäistä juttelua, ketään ei oikeesti kiinnosta mitä kenellekin kuuluu. Kehutaan lapsia ja taivastellaan säätä ja politiikkoja. Turhaa ja tyhjää. Kainostellaan pöydässä. Toivon aina, että lähtevät pian!
Sulla käy kummallisia vieraita. Miksi ne edes käy teillä? Kyllä mä vaihtaisin noileesti puheen kiinnostavampiin aiheisiin ja turha sitä omassa pöydässään on kainostella. T:Ap
Hyvä, että nautit prosessin kaikista osista!