Mitä teillä on tänään ruokana?
Mitä on pöydässä tänä sunnuntaina? Samaa kuin arkena, vai jotain erikoisempaa?
Kommentit (46)
Saatiin eilen kaverilta kuha, ja tänään kävimme sienimetsällä, joten:
paistettua kuhaa
sienimuhenmosta
uunipunajuuria
Lihapata ja lisukkeena parsakaalia ja riisiohraa. Tein eilen ja syön sitä vielä huomennakin.
Ei oikeesti kukaan voi olla nouin typerän itsekäs.Oma napa ,ei sitten mitään vastuuta avuttomista lapsista.
Tilaan kanakebabin riisillä ja vihreällä currykastikeella. Laitan itse salaatin lisäksi.
Päivän lämminateria: 3 curryn makuista nuudelipussia laitetaan kiehuvaan veteen ja niiden joukkoon lisätään pakasteina herne-maissi-paprika-sekoitus (450 g), babyporkkanoita sekä Snellmanin Kunnon lenkkimakkara (77 % lihaa) pieniksi paloiksi viipaloituna. Lisämausteeksi ripaus Meiran ketchuppia. Siinä on yhdelle hengelle huomisenkin ruoka mikrossa lämmitettäväksi.
Spagettia ketsupilla.
T: yksin kotona ja kauppaan ei jaksa
Täytepastaa oliiviöljyllä. Laiska päivä:D
Juuri paistoin itselleni pihvin, laitoin ranskalaisia ja pakastevihanneksi. Jälkiruoaksi kahvia ja kaupan suklaarommikakkua. Hyvää oli.
Kokonainen broileri uunissa, uuniperunat ja parsa- ja kukkakaaligratiini.
Arkiruokaa eli keitetyt perunat, savustettu lohi, voi ja ruisleipä, vettä juomana.
Tortellineja, raikasta salaattia, vettä; jälkkärinä kahvia ja macine-pikkuleipiä
Syön neljättä päivää tulista jauheliha-papupataa, jossa myös erinäisiä kasviksia. Huomenna teen uutta ruokaa.
Samaa kuin arkenakin, eli kaljaa ja sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Paistetuja muikkuja. Niitä ei oikein arkena ehdi tehdä. Lisäksi salaattia.
Miksi ei ehdi arkena tekemään paistettuja muikkuja? Meillä ne on just arkiruokaa, jos tarvitsee tehdä pikaista ruokaa. Nopeasti perkaa ja huuhtoo kalat, pyörittää ruisjauhoissa ja pannulle. Voiko olla nopeampaa.
Vai salaattiko se oli niin hidasta tehdä??
Tänään oli alkuruokakin eli porkkana-vuohenjuustokeitto ja pääruokana itse tehdyt lohkoperunat, paahtopaistia ja kastiketta.
Alkuruokaa meni edellisen illan tapaspöydästä yli jäänyt vuohenjuusto. Paahtopaistia siksi että naudan sisäpaisti oli tarjouksessa Prismassa.
Teen sunnuntaisin usein ruokia jotka vaativat pidemmän valmistusajan. Toki.välillä myös arkiruokia.
Arkiruokaa. Lasagnea ja fetasalaattia.
Feta parsa piirasta ja salaatti, jälkkäriksi itse tehtyä pähkinäsuklaata
Vettä ja leipää.