Mitä teillä on tänään ruokana?
Mitä on pöydässä tänä sunnuntaina? Samaa kuin arkena, vai jotain erikoisempaa?
Kommentit (46)
Chili con carnea ja riisiä + salaattia. Ei erityisen juhlavaa, mutta tosi hyvää.
Arkiruokaa. Tänään tandoorikanaa, jugurttikastiketta, riisiä ja salaattia.
Ei mitään. Olin pyytänyt mieheltä yhtä lahjaa ja hän ei antanut sitä minulle olkoon syömättä koko perhe. Lapset itkevät milloin ruokaa!? Sanoin kysykää isältä sitä.
Tänään on krapularuokaa. Muchos nachos jauhelihalla.
Mies oli tehnyt linssikeittoa, kun mä olin heppahommissa.
Uunikirjolohta, kanttarellikastiketta ja perunoita. Arkena harvemmin jaksan ruokaa laittaa.
Broileria saltimbocca ja rosmariiniperunat. Nopea ruoka joten sopii arkeenkin mutta tuli nyt tehtyä sunnuntaina.
*Kalapuikkoja, muusia, tilli-kermaviilikastiketta, ituja, punajuuriviipaleita, hapankurkkua, hapankaalia, porkkanaraastetta, puolukoita, kirsikkatomaatteja, kurkkua, raejuustoa. Eli jokainen saa ottaa mieleisensä rehut.
*Lounaalla oli porkkana-lipstikka-hapankaalisosekeito ranskankermasilmällä, jääkaappisämpylöitä ja voita.
*Aamiaiseksi tosi pitkästä aikaa pekonia ja munakokkelia, sekä paistettuja tomaatteja.
Ihan oli kanaa uunissa ja riisiä salaatteineen.
Ei jaksettu panostaa.
Lohimedaljonkeja sekä bataattiperunamuusia. Tänään on tarkoitus syödä vain yksi ateria.
Kasvissosekeittoa, savulohta ja perunoita, kananmunakastiketta, herkkusieniä. Tänään kotona vaan tiedossa kaikkea kivaa ennen joulua.
Kaalilaatikkoa jonka tein tiistaina. Nam.
Linssejä, riisiä ja kukkakaalipihvit.
Karjalanpaistia ja perunoita + paria erilaista salaattia. En ole koskaan saanut karjalanpaistia onnistumaan, mutta nyt olen hauduttanut sitä uunissa niin monta tuntia, että ainakin maistiaiset olivat todella hyviä! Myös ruuanruoksu on herkullinen.
Ihan normiruokaa. Jasminriisiä ja kanakastiketta, jossa sipulia, paprikaa, ananasta, loraus kermaa, tuorejuustoa ja paljon mausteita. Hyvää oli.
Kalkkunan pikkupihvejä ja juurespastaa ynnä tykötarpeet. Maistui!
Paistetuja muikkuja. Niitä ei oikein arkena ehdi tehdä. Lisäksi salaattia.
Joskus on hienompaa, mutta tänään oli ihan perus tomaattinen lihapullakastike ja spagetti. Toisaalta tomaattikastikekin vie aikaa joten ei arkisin ole ykkösvaihtoehto.