Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peniskuvien lähettely - yleinenkin ilmiö?

Vierailija
18.11.2018 |

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005902003.html

Tälläistäkö tapahtuu nykyään paljonkin? Mikä on syynä? Enpä olisi ilahtunut, jos joku lähestyisi minua noin, etenkään kysymättä ensin onko se ok.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kovinkaan yleistä, joku sekopää hormonibodari ja muutama muu ihmistyyppi niitä etupäässä lähettelee.

Vierailija
2/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Amerikkalaistutkimus".

Iltalehdyköiden toimittelijat kopioi juttunsa buzzfeedistä ja muilta sontasivustoilta ja suomalaisnaiset ottavat nämä sitten oikeina uutisina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat miehet ihmettelevät mikseivät kelpaa naisille.

Vierailija
4/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kovinkaan yleistä, joku sekopää hormonibodari ja muutama muu ihmistyyppi niitä etupäässä lähettelee.

Eikös Love island suomen Jeffrey tätä harrasta :D? Kertoo paljon ihmisestä...

Vierailija
5/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta.

Vierailija
6/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeks täl viikolla sain yhen :/

Vierailija
7/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on niin paljon ulinaa siitä kuinka miehet eivät kelpaa naisille, ja kolmasosa jenkkimiehistä on lähettänyt dickpickin tilaamatta ja pyytämättä, niin eikö kukaan ole älynnyt laskea 1+1?

Vierailija
8/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole saanut kuin yhdeltä mieheltä tuollaisen. Sanallisia suoriakin törkeyksiä on kyllä tullut ihan reippaasti. 

Vierailija
9/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain n.10v. sitten. Mä olen lähettänyt pillukuvan.

Vierailija
10/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä on syynä?"

- Se on varsin helppoa ja vaivatonta ja kiihottavaa.

Vierailija
11/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä on syynä?"

- Se on varsin helppoa ja vaivatonta ja kiihottavaa.

Sama kuin ukko hyppää puskasta trenssi päällä ja muna ojossa. Tilanne on kiihottava vain itsensäpaljastajalle.

Vierailija
12/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhen olen saanut ja jo nelisen vuotta pyörinyt eri deittipalstoilla. Voisko olla, että täytyy oma profiilikin olla tietynlainen, että niitä vetää puoleensa...jos on pelkkää tissivakoo ja belfietä niin voiko miestä syyttää, et luulee sun ilahtuvan jostain seksuaalissävytteisestä...

Vierailija
13/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilta voi välttyä ainakin Tinderissä, kun vähän katsoo että millaisista kuvista tykkää. Jos kuva on paidaton vessaselfie, niin uskon että dick pick tulee. En tiedä, kun en ole sellaisista kuvista koskaan tykännyt, mutta toisaalta en ole pyytämättä dick pickejä saanutkaan.

Vierailija
14/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaltaisiinko myös siitä, miksi niin ison naisryhmän melkein kaikki somekuvat ovat pelkkää paljaan pinnan paljastelua? Pätee niin julkkiksiin kuin tavisnaisiin. Siis olen ihan nainen, mut tätä ihmettelen jatkuvasti. Onko kyse matalasta itsetunnosta ja huomiontarpeesta?

Vierailija
15/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjassa on tehty asiasta telkkariohjelma:

https://tv.nrk.no/serie/innafor/MDDP12100118/12-11-2018

Peniskuvan pyytämättä lähettäminen on ymmärtäkseni laillisesti sama asia kuin itsensäpaljastaminen, eli voisi ilmoittaa poliisille. Tästä olisi hyvä olla ohjeistusta, koska se on ilmiesesti yleistyvä ilmiö. Joskus luin, että poliisi kehottaa ilmoittamaan itsensäpaljastajista, koska jotkut "etenevät" siitä raiskauksiin.

Sairasta touhua joka tapauksessa. Kannatta ohjeistaa teinitytöt, että eivät missään tapauksessa vastaa, mutta voisi ehkä kerätä talteen nimen kanssa ja käyttää todisteena, jos jossain vaiheessa tarvitaan.

Vierailija
16/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vain omituista ja absurdia. Epäilemättä pieni joukko miehiä lähettää kuvia monille naisille.

Vierailija
17/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benis :DDD

Vierailija
18/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille naisille noita tulee ihan jatkuvalla syötöllä.  :(  Ihan tuntemattomiltakin.

Vierailija
19/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tulee vähemmän, kun olen päälle 30, mutta aikaisemmin tuli paljon. En ole koskaan laskenut, kuinka monen miehen munan olen nähnyt kuvien välityksellä. Olen ihan kaunis nainen sekä sosiaalinen, mikä varmasti vaikuttaa asiaan.

En tosin ole mikään herkkis ja aika paljon saa tapahtua, että järkyttyisin. Joten ihan neutraalisti olen suhtautunut, ei ole yöunet mennyt.

Vierailija
20/20 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun on niin paljon ulinaa siitä kuinka miehet eivät kelpaa naisille, ja kolmasosa jenkkimiehistä on lähettänyt dickpickin tilaamatta ja pyytämättä, niin eikö kukaan ole älynnyt laskea 1+1?

Jutussa oli tarkkaanottaen, että kolmasosa 19-40-vuotiasta naisista on joskus saanut kikkelikuvan ja puolet sinkkumiehistä myöntää lähtettäneensä joskus sellaisen.

Nuo isot luvut selittyvät sillä, että kuvien lähettelijät ovat varsin ahkeria hommassaan ja se (kuvien lähettely) on omiaan pitämään sinkkuna. Eli kaikista miehistä varmasti huomattavasti pienempi osa kuin puolet lähettää penisotoksia.

Mutta onhan tuo aivan käsittämätöntä... jopa some-sukupolvelle...