Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsia käytetään orjatyövoimana valtion koulukodissa, Lagmansgårdenissa

Vierailija
18.11.2018 |

Lagmansgårdenin koulukodissa, valtion omistamassa paikassa, käytetään lapsia orjatyövoimana.
Siellä käydään arkisin koulussa ja tämän lisäksi tehdään fyysisesti raskasta pakkotyötä kuten peltotöitä, metsätöitä ja niin edelleen.
Töihin osallistuvat lapset ovat pääasiassa iältään 7-16 vuotiaita eli peruskouluikäisiä lapsia ja nuoria.
Noita töitä tehdään siis peruskoulun käynnin ohessa peruskoukun käymisen sijaan, ei siis peruskoulupäivän jälkeen vaan sen aikana.
Esimerkiksi Maanantaisin kun kaikki muut Suomen lapset ympäri maan menevät koulun penkille niin Lagmansgårdenissa osa menee kouluun ja osa menee töihin.
Viikottain töihin käytetään ajallisesti noin 2 päivän verran peruskouluajasta eli se kaikki on oppimisesta pois.
Kun peruskoulu jää kesäisin lomille niin lapset jatkavat Lagmansgårdenissa työskentelyä 5 päivänä viikossa 6h päivässä, ilman palkkaa tai mahdollisuutta hakea oikeita kesätöitä.
Noista töistä ei saa palkkaa, ei peruskouluaikana tehdystä työstä eikä kesälomalla tehdystä työstä.
Itse sain 2 vuoden työskentelystä numeron 7 peruskoulun todistukseen nimikkeellä "Maa-metsätalous- sekä puutarhaoppi". Yhtään oppikirjaa aiheesta ei ollut, pelkkää raskasta fyysistä työntekoa.
Työtä on pakko tehdä, muuten rangaistaan kävelyttämällä useita kilometrejä, ottamalla kotilomat pois, antamalla huone-arestia, heittämällä eristyshuoneeseen, viemalla puhelut vanhemmille pois, ottamalla viikkorahat pois, vain mielikuvitus on rajana.
Asialle on useita satoja todistajia sillä useat sadat lapset ja nuoret ovat käyneet tuon läpi ja useat lastensuojelutyöntekijät ovat pakottaneet käymään tuon läpi.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Vertailun vuoksi:

Vankila: ei pakkotyötä vaan mahdollisuus tehdä töitä ja tehdystä työstä maksetaan palkka.

Lagmansgårdenin koulukoti, lastensuojelulaitos: pakkotyötä josta ei makseta palkkaa.

Näin kauniisti toimii 2000-luvun Suomen lastensuojelu.

Pedofiileillä, raiskaajilla sekä murhaajilla on paremmat oltavat ja oikeudet valtion vankilassa rangaistusta suorittaessaan kuin mitä alaikäisellä valtion lastensuojelulaitoksessa.

Anteeksipyyntö ei korvaa mitään!

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän muussa maassa lapsia rangaistaan kovemmin kuin murhaajia, kiinnostaisi tietää.

Vierailija
2/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aktivointimalli kolmosen testaukselta. Työttömät työttömien koteihin. Sipilä ja hyvät veljet kuittaavat voitot ilmaisesta työstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ite tuol kans melkee neljä vuotta noit pakko töitä tehden. mulla ei oo mitää mielen kiintoo tehä töitä ja maksaa veroo valtiolle enne ku mulle on maksettu korvaukset noista orja hommista valtion laitoksis. siks elänki tuilla. nii metsä vastaa mite sinne huudetaa. sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
4/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jouduit sinne?

Jos siellä koulu korvataan työllä, niin mikseivät vanhempasi tehneet asialle mitään?

Vierailija
5/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olin ite tuol kans melkee neljä vuotta noit pakko töitä tehden. mulla ei oo mitää mielen kiintoo tehä töitä ja maksaa veroo valtiolle enne ku mulle on maksettu korvaukset noista orja hommista valtion laitoksis. siks elänki tuilla. nii metsä vastaa mite sinne huudetaa. sitä saa mitä tilaa.

Kannattaa aina sahata omaa jalkaa

Vierailija
6/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä teit, että tilasit itsellesi koulukotipaikan?

Vierailija
7/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, joutuiko pikku kullannuppu tekemään kotitöitä?

Vierailija
8/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä teit, että tilasit itsellesi koulukotipaikan?

en ainaskaa pannu lapsia raiskannu ketää tai tappanu ketää.

Vierailija
9/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia maaseudulla.

Vierailija
10/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih, joutuiko pikku kullannuppu tekemään kotitöitä?

Taas tällane idiootti. Et selkeästi erota kotitöitä orjatöistä.

Kotityöt tehdään vapaa-ajalla koulun jälkeen tai sitä ennen, ei koulupäivän aikana koulunkäymisen sijaan.

Herää pahvi!

Vierailija
11/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia maaseudulla.

Ai että maaseudulla esim syksyllä Maanantaina klo 9-16 lapset tekee töitä eikä käy peruskoulussa vaikka lapset kaupungissa käy silloin peruskoulussa? Sairasta porukkaa siellä maalla!!!

Vierailija
12/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa voidaan opiskella myös ammatillisiä aineita.

Vierailija
13/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä sosiaali- ja terveysministeriöön. Vähän aika sitten paljastui jossain päin Suomea kamalia epäkohtia sijaiskodissa tai jossain sellaisessa. Koulukodeissa on todella paljon oikeasti epäkohtia! Nämä tarkasteluun!

Vierailija
14/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta koulukodin asukeilleko olis yhtäkkiä koulunkäynti maistunutkin? Hyvä vitsi!

Vierailija
15/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän tuo kuulostaa. Yleensä huostaanotetut on pitkäaikaistyöttömien lapsia, joilla ei ole itsellä intoa työntekoon. Pakko vähän pakottaa.

Vierailija
16/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meidän lähikoulussa on oma linjansa näille "jopo" (joustava perusopetus) -oppilaille. Ovat pari päivää viikossa työssäoppimassa ilman palkkaa. Ja sille luokalle kuules ihan jonotetaan!

Vierailija
17/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pelleilit jos et kestänytkään seurauksia.

Vierailija
18/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta koulukodin asukeilleko olis yhtäkkiä koulunkäynti maistunutkin? Hyvä vitsi!

Itse en ollut koulukodissa sen takia, että olisi ollut ongelmia koulussa vaan olin siellä sen takia, että kotona hakattiin enkä voinut enää siellä asua. Minut sijoitettiin koulukotiin koska ei ollut mitään muuta vapaata paikkaa. Siksi päädyin koulukotiin.

Vierailija
19/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan meidän lähikoulussa on oma linjansa näille "jopo" (joustava perusopetus) -oppilaille. Ovat pari päivää viikossa työssäoppimassa ilman palkkaa. Ja sille luokalle kuules ihan jonotetaan!

Lapset haluaakin sinne luokalle itse, koulukotiin orjatöitä tekemään ei haluta vaan sinne joudutaan.

Siellä vapaaehtois "jopo" tuskin kielletään pitämästä yhteyttä vanhempiin/mihin läheisiin jos työt ei maistu, koulukodissa kiellettiin ja tehtiin paljon muutakin.

Turhaan alat puolustelemaan.

Vierailija
20/130 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ollut koulukodissa sen takia, että olisi ollut ongelmia koulussa vaan olin siellä sen takia, että kotona hakattiin enkä voinut enää siellä asua. Minut sijoitettiin koulukotiin koska ei ollut mitään muuta vapaata paikkaa. Siksi päädyin koulukotiin.

Oletkos kuinka vanha nykyään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan