Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

heh..on se vaan aina hassun näköstä ,kun 40v pukeutuu kuin 15v=)

Vierailija
09.05.2006 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tyyliäkö tarkoitit?

Vierailija
2/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen voi pukeutua nuorekkaasti, mutta ei samoin kuin 15-vuotias tyttärensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja levinnyt räikeänpunainen huulipuna on myös MUST!

Hennahanna:

Kireät lantiofarkut plus vyötärömakkara on jees!

Tätä tyyliäkö tarkoitit?

Vierailija
4/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kivoja vaatteita ne ovat, farkut ja hupparit, miksei sopisi nelikymppisellekin.

no kännissä ja baarissa olen ollut viimeksi joskus parikymppisenä ja siitä olen eri mieltä. Minusta se on ihan naurettavan näköistä, riekkuu siellä baarissa humalassa ihan minkä ikäinen tahansa. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
5/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päällä tiukka toppi jonka alta makkarat pursuivat... käsiveskana oli semmoinen pvc-laukku jossa oli joku näistä tehotytöistä.. tai muu sellainen.. skeittikengät ja hiuksissa karvaiset pinkit hiussoljet..

Vierailija
6/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihan kivoja vaatteita ne ovat, farkut ja hupparit, miksei sopisi nelikymppisellekin.

no kännissä ja baarissa olen ollut viimeksi joskus parikymppisenä ja siitä olen eri mieltä. Minusta se on ihan naurettavan näköistä, riekkuu siellä baarissa humalassa ihan minkä ikäinen tahansa. Mutta kukin tyylillään.

Tiedät kyllä, että 15-vuotiaalle voi sopiakin esi. vaaleanpunainen kimalle paita, jossa lukee teenage angel, mutta ei 40-vuotiaalle.

Lainaa anoppinikin (47-vuotias, (hoikka ja pieni) 16-vuotiaan tyttärensä normaaleja farkkuja, huppareita, takkeja ym. Hän on myös puketuu nuorekkaasti, mutta ei naurettavasti

Teineimmät teinikuteet eivät sovi mielestäni enää yli 20-vuotiaillekaan!

Vierailija
7/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Tiedät kyllä, että 15-vuotiaalle voi sopiakin esi. vaaleanpunainen kimalle paita, jossa lukee teenage angel, mutta ei 40-vuotiaalle.

Lainaa anoppinikin (47-vuotias, (hoikka ja pieni) 16-vuotiaan tyttärensä normaaleja farkkuja, huppareita, takkeja ym. Hän on myös puketuu nuorekkaasti, mutta ei naurettavasti

Teineimmät teinikuteet eivät sovi mielestäni enää yli 20-vuotiaillekaan!

Vierailija
8/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ikä auta, kun makkarat pursuaa

Vierailija
9/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nuoruus ole autuaaksi tekevää!

Vierailija
10/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun nuorekkaasti ja itseäni luullaan 10 v nuoremmaksi mutta EN pukeudu kuin teinit. Lantiofarkkuja voi käyttää mutta se muu oheisvaate niiden kanssa ei tarvi olla teiniä. En esim käytä napapaitaa..

Mun mielestä monet yli 25 v pukeutuu kanssa kun teinit ja ei enää sovi sen ikäisellekkään! Ei yli nelikymppisen tarvitse olla kuin täti mutta tosiaan ei kuin oma 15 v tytär.

Vierailija
11/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylikkäämmin kuin lantiofarkkuihin ja napapaitaan.

Vierailija
12/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyneitten poikien perään. Pukeutumien myös erittäin " nuorekasta" , hoikkia kylläkin, mut kuitenkin...

Vierailija
13/36 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyötäröfarkkuja ei käytä enää kuin juntit jotka on jymähtänyt 80-luvulle..

Vierailija
14/36 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi hoikkien päällä. säälittää noi nuoret tytöt (ja vähän vanhemmatkin)

kun on pakko vaan käyttää sellasia kun ne on kerran muotia.

näyttää hirveältä kun makkarat pursuu , lyhyet paksut reidet , meillä töissä yhdellä neitokaisella jolla on 10 kg ylipainoa on sellaset todella

matalat farkut ja kun se istuu niin persvako näkyy, yäk!

Vierailija
15/36 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikallakin tulee helposti selkäpuolelle napapaidan ja lantiofarkun väliin makkara!

Vierailija
16/36 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ne sitten minkäikäisen tahansa päällä niin kyllä on jotain järkyttävää katsoa sitä että naisella persvako senkun vilkkuu heti kun vähän kumartuu!!

Eikä noi teinitkään mitään laiheliineja ole. Kyllä niilläkin makkarat tursuaa niiden lantiohousujen yli ihan reilusti!

Mua ei kukaan saa koskaan laittamaan yksiäkään lantiohousuja jalkaani! Haluan pitää persvakoni omana asianani ja lisäksi arvostan enemmän mukavuutta kuin muotia.

terveisin 35v nainen, joka ei totisesti yritä pukeutua kuin teinit, mutta silti on nuorekas :)

Vierailija
17/36 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tykkään lantiofarkuista! Tosi mukavat päällä, eikä kireä vyötärönauha ahdista =)

Mut ikäkriisi mullakin painaa päälle ja just kävin ostamassa niittivyön lantiofarkkuihini ja teinimaastohousut, vaikka ikää jo yli 30 v.

Vierailija
18/36 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joo, ihan hirveitä taas nää uusvanhat farkut korkealla vyötäröllä ja pillilahkeilla, ei hitto! Kenelle ne muka istuvat hyvin?

Vuoden kuluttua et muita omistakaan ja ihmettelet miten kukaan koskaan on voinut muunlaisia käyttää =)

Vierailija
19/36 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu mielestäni tosi upeasti. Tyyliin; suorat housut, myötäilevä t-paita ja farkkujakku. Sillä on aina jokin juttu, joka tekee vaatteista hauskan, esimerkiksi tuossa farkkujakussa voi olla kukkakirjailuja tai kengät on jotenkin raflaavat. Voi, kun olisi itsellä samanlainen tyylitaju tuon ikäisenä.

Ja yhtä paljon rahaa käyttää vaatteisiin.

Vierailija
20/36 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaan piti käyttää vain tummia värejä, punainen oli ihan kokonaan kielletty väri. Nykyään sallitaan enemmän vapautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme