heh..on se vaan aina hassun näköstä ,kun 40v pukeutuu kuin 15v=)
Kommentit (36)
Ja ne nuoret kundit kyllä kuolaa meikäläisen perään eikä päinvastoin.
Äiti 44V.
ssa vilkkuisi kuru, ellei olisi pitkää paitaa edessä.... HUOOH!
Kaikenlaisia kiistelyitä taas...
minkä ikäisellä tahansa. Ja niinhän se on, että niitä täydellisen tyylitajuttomia on jo lastentarhassa (esim. tytöillä kaikenlaista pinkkiä ja kirjavaa ja kimaltavaa ja kukkaa ja raitaa samalla kertaa), koulussa, työelämässä jne.
Toiset vaan osaavat hahmottaa vaatteiden sopivuuden ja tyylikkyyden paremmin kuin toiset. Mutta annetaan silti kaikkien kukkien kukkia, mitäs se meiltä on pois, jos joku pukeutuu hassusti?
Ja muuten kyllä hoikillakin teineillä tulee tiukoissa lantiofarkuissa sellainen hassu makkara siihen päälle - ihmisen anatomia on vaan sellainen.
Kaikki sävy sävyyn ja helman pituus sellainen, ettei voi ärsyttää ketään. Jakkupuku, huivi kaulassa ja avokkaat työssä. Antaa kuvan varman päälle pingottajasta, hieman lahjattomasta ihmisestä.
miten pukeutua, en halua lantio- enkä mummofarkkuja eikä jakkupukukaan ole tyyliäni. Marimekkoakin inhoan. Pitääkö verhoutua tuulipukuun? Vai Brandtex- kestovekkihousuihin? Entäs hiukset? Haluan säilyttää puolipitkät hiukset, vai ovatko nämä out yli 30-vuotiaalta (ainakin anopin mielestä)?
Eikös tuo ole aivan sama miten kukin pukeutuu, ei ole keneltäkään pois. Suomalaiset pukeutuvat yleensäkin turhan " tasapaksusti" , käykääpäs joskus Lontoossa tai NYCissä katsomassa pukeutumisen kirjoa, riittäisi useimmille tämän ketjun kirjoittajalle päiviteltävää loppuiäksi.
Kävin lauantaina sulkemisaikaan marketissa ja paikka pursusi teinejä bilevarustuksessa. Kyllä oli makkaraa tarjolla! Ja lantiofarkut ihanasti oikein tursautti valkoiset lihaisat jenkkakahvat esille. Oikeasti taitaa hoikka teini olla enemmän poikkeus kuin sääntö. Tai sitten lantiofarkut saa normaalipainoisetkin näyttämään läskeiltä.
Nykynuorisolla jotenkin tuo vatsa on alkanut pömpöttämään, silloin kun itse olin nuori (nyt olen 36v), oli just tosi tärkee juttu pitää vatsanseutu ja vyötärö tosi hoikkana, kaikki jumpat perustui siihen. Nykynuoriso tuskin tietää mitään kunnon vatsalihas- tai vyötäröliikkeitä... Mulla ainakin kahden lapsen jälkeenkin on just vatsan ja vyötärönseutu tosi hoikka, kiitos varmaan noiden nuoruuden jumppien :-).
Vierailija:
miten pukeutua, en halua lantio- enkä mummofarkkuja eikä jakkupukukaan ole tyyliäni. Marimekkoakin inhoan. Pitääkö verhoutua tuulipukuun? Vai Brandtex- kestovekkihousuihin? Entäs hiukset? Haluan säilyttää puolipitkät hiukset, vai ovatko nämä out yli 30-vuotiaalta (ainakin anopin mielestä)?Itse ajattelin kasvattaa pitkät hiukset, ja äitini (" jakkupukuihminen" ) ne eivät sovi tämän ikäiselle. Itse en käytä jakkupukua, vaan valitsen vaatteet jotenkin muuten, tykkään pitää pitkiä hameita tai sitten nyt kesällä lyhempiä, farkut ovat kyllä lantiomallia, mutta etsin mukavampia, t-paita mieluummin kuin kauluspaita jne. Eli vissiin en ole aikuistunut ;=)
Lantiofarkut päällä siksi, ettei kireä vyötärö ahdista? Näinhän taisi joku kirjoittaa. Eikö tulisi mieleen hankkia housuja, joissa on oikean kokoinen vyötärö?
Tai ehkä lantiofarkkujen idea onkin juuri siinä, että saa ahtautua kokoa tai paria pienempiin housuihin kuin mukavaa olisi, kun niissä ei ole sitä hankalaa vyötäröosaa vaan läskit saavat löllytä vapaana:D
on erittäin tiukka peppu, näyttää siltä kuin perä roikkuisi. Lantiolla ei ole tilaa taskulle. Joten tasku lojuu jossain pakaran alaosan ja reiden päällä. Vaikutelma on valuva. Meitin aikani miksi teineillä kaikillä perä roikkuu ja tajusin mistä se johtuu vasta kun kävelin upeavartaloisen fitness-teinin perässä.
kunnossa kropaltaan kuin nykyajan teinit. Siis uskomattomia läskikimpaleita näkee tuolla lantiohousuissaan, eivätkö ne osaa hävetä ollenkaan?? Kyllä olisi naurettu minun teininuoruudessani 80-90-luvun taitteessa jos olisi joku mimmi tuolla tavalla paljastanut läskinsä, yöööök!
Elää jotain elämätöntä nuoruuttaan. Arvatkaa hävettääkö =(?
rajoilla, vetää joka ikisen etunojapunnerruksen, teinit jaksaa kaksi ja istuu sitten loppuajan syrjässä.
Vierailija:
kunnossa kropaltaan kuin nykyajan teinit. Siis uskomattomia läskikimpaleita näkee tuolla lantiohousuissaan, eivätkö ne osaa hävetä ollenkaan?? Kyllä olisi naurettu minun teininuoruudessani 80-90-luvun taitteessa jos olisi joku mimmi tuolla tavalla paljastanut läskinsä, yöööök!
Ei se tarkoita että pitää leikata hiukset kun täyttää 30 v. Yhdessä ohjelmassa stailisti sanoi että myös vanhemmilla naisilla voi olla pitkät hiukset kunhan ovat hyväkuntoiset, hyvän väriset, hyvä leikkaus jne. Sellainen pitkä väritön roikko vanhentaa mutta niin tekee myös lyhyt mummo-kampaus.
Nuorekkaasti voi pukeutua myös vaikka 60 v kun sen tekee tyylillä ja naisellisesti. Ei napapaita näytä hyvältä edes teiniltä jos makkarat pursuaa yli. Ei se tarkoita että kun täyttää 30 pitäisi ostaa kukkamekko tai jakkupuku varsinkin kun kumpikaan ei ole muodissa sitten 80-luvun.
on ne ylipainoiset TEINIT, joilla roikkuu ihraa lantiohousujen välistä. JA niitä on paljon !!!!!
Minulla 40 v (167 cm, 52 kg) ei sellaisia ole, joten voin pitää lantiofarkkuja !
Vierailija: