Hain tyttäreni kaverinsa luota kylästä-Nuo kyläilyt loppuivat siihen..
Minulla on 11-vuotias tytär, jonka hain kaverinsa luota pois kylästä. Kun menin tyttöä hakemaan, niin hän istui ruokapöydässä ja söi kaverinsa kanssa spagettia ja ruskeaa jauhelihakastiketta ja Italiansalaattia .Juomana oli pöydässä mehua. Olin aivan raivona ja avasin sanallisen arkkuni tytön kaverin äidille. Huusin, että antaa olla viimeinen kerta, kun syöttää tuollaista rasvamössöä mun lapselleni. Tytär sanoi, että hänelle tuli rakas huono olo. No, ei ihme , kun ruokalautasen kokoelma koostuu voista, hiilarimössöistä ja najoneesisalaatista .
Tuo kyläily loppui siihen. Tuo äiti suuttui minulle ja haukkui minut. Huusin takaisin ja sanoin, että tyttöni ei tule kylään, ennen kuin heidän ruokailutottumukset ovat kunnossa. Rasittavaa! Tyttärellä piti olla uintitreenitkin! Ei hän sinne jaksanut lähteä. Valittaa vieläkin, kun on niin raskas olo ja tekee pahaa. Olen niin raivona että!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Huono provo.
kohteliaasti ilmaistuna.
Haha, tytär soi lopultakin ruokaa josta tykkäsi.
Ihanaa!
Tai sitten sillä on alkanut salmonella oireilemaan sun syöttämien itujen ansiosta.
Luultavasti surkein provo mihin olen tällä palstalla törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa!
Ei syönyt ! Että hahaaaaaa vaan sinulle . Tytär jätti ruokansa, koska hänelle tuli huono olo.
Ap
Joku päätti piristää palstaa hiljaisena sunnuntaina. Ei kuitenkaan ole oikeen hyvä. Keksikää joku parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa!
Ei syönyt.
No kai se on raskas olo kun ei ole saanut ikinä vastaavaa energiapitoista ruokaa.
Olipas tosiaan ihan luokaton, ei riitä nolla.
Miten ei tajua (kuitenkin osaa kirjoittaa), että uskottavassa jutussa on sävyjä ja pohdintaa.
Tämä kiinnostaa sen verran, että olisin halukas kuulemaan ap:n motiivin tällaisen kirjoittamiseen. Joku ideahan tässä on.
Kuvitteletko, että me ruvetaan päivittelemään myötäeläen ja toiset ilmaisevat vastakkaisen mielipiteen ja saadaan sota aikaiseksi?
Ei se nyt ihan niin toimi täällä. Jos on aivan typerä provo, niin meistä 99 prossaa se tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa!Ei syönyt.
Aloituksessa tuli ruuasta huono olo ja nyt sanotaan että ei syönyt ruokaa.
Huono provo.