Hain tyttäreni kaverinsa luota kylästä-Nuo kyläilyt loppuivat siihen..
Minulla on 11-vuotias tytär, jonka hain kaverinsa luota pois kylästä. Kun menin tyttöä hakemaan, niin hän istui ruokapöydässä ja söi kaverinsa kanssa spagettia ja ruskeaa jauhelihakastiketta ja Italiansalaattia .Juomana oli pöydässä mehua. Olin aivan raivona ja avasin sanallisen arkkuni tytön kaverin äidille. Huusin, että antaa olla viimeinen kerta, kun syöttää tuollaista rasvamössöä mun lapselleni. Tytär sanoi, että hänelle tuli rakas huono olo. No, ei ihme , kun ruokalautasen kokoelma koostuu voista, hiilarimössöistä ja najoneesisalaatista .
Tuo kyläily loppui siihen. Tuo äiti suuttui minulle ja haukkui minut. Huusin takaisin ja sanoin, että tyttöni ei tule kylään, ennen kuin heidän ruokailutottumukset ovat kunnossa. Rasittavaa! Tyttärellä piti olla uintitreenitkin! Ei hän sinne jaksanut lähteä. Valittaa vieläkin, kun on niin raskas olo ja tekee pahaa. Olen niin raivona että!
Kommentit (54)
Minusta tämä oli aika hyvä tarina. Tuollaisia laihoja vihreitä äitejä on oikeasti olemassa.
Muuttaisit edes kirjoitustyyliäsi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä oli aika hyvä tarina. Tuollaisia laihoja vihreitä äitejä on oikeasti olemassa.
No ei ole kuin porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä vittu syö spagettia ja jauhenliha mössöä?? Ketä?? Voimia Ap:lle!
Kuka vittu ei osaa käyttä KUKA sanaa?? KUKA???
Tää oli Salost tää KETÄ-tyyppi. ;}
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vaan nykynuorisoa, joka ei enää osaa puhua kunnon suomea. Tätä ketä sanan väärikäyttöä on turha yrittää vierittää paikallisten murteiden syyksi. Sama ongelma on ihan joka puolella Suomea ja siis asialla nimenomaan nuoriso (alle kolmekymppiset).
Annan 1/5 koska alapeukkujen määrä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vaan nykynuorisoa, joka ei enää osaa puhua kunnon suomea. Tätä ketä sanan väärikäyttöä on turha yrittää vierittää paikallisten murteiden syyksi. Sama ongelma on ihan joka puolella Suomea ja siis asialla nimenomaan nuoriso (alle kolmekymppiset).
Ykä ragee ;D. Se on nuuuooorison vika.
Vierailija kirjoitti:
Annan 1/5 koska alapeukkujen määrä
Alapeukut ovat provon paskuudelle.
Ärsyttävää kun ihmiset eivät edes viitsi yrittää provoja kehitellessään. Ei riitä että keksitään joku mahdollisimman raflaava aloitus, pitää nyt jotain suhteellisuudentajua olla kun näitä rustaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku joka on muistanut pestä sen jauheNlihan ennen käyttöä!!!
Jos teet provon, tee se ees hyvin.
Ei kovin huono, kun noin monta alapeukkua on ansainnut.