Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan paha mieli miehen juomisesta

Vierailija
18.11.2018 |

Miten pitää oma mieli pirteänä, kun mies juo? 2-3 viinipulloa viikonloppuna. Ei ehkä paljon, jos olisi nuori mies, mutta hän on jo kuusissakymmenissä. Yritän keksiä omia menoja ja pysyä poissa, mutta paha mieli säilyy.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ongelma, että juo, vai alkaako sössötys ja muu ikävä käytös?

Vierailija
2/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini on terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hyvä viinapää, ettei tuosta vielä ala sen kummempaa... mutta muistissa on ne kerrat, kun on huudellut tappouhkauksia ja saanut muita raivareita. Ehkä minulle jäänyt jonkin sortin trauma

Vierailija
4/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nipo. 

Vierailija
5/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjaatteessa riski rajat ei ylity tuolla määrällä jos ei arki päivisin juo riippuu kai siitä onko sairauksia tai käytös ongelmia miehellä itse en huolestuisi muuten

Vierailija
6/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että riskirajat ylittyy, kun on jo kuuskymppinen

Vierailija
7/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjaatteessa riski rajat ei ylity tuolla määrällä jos ei arki päivisin juo riippuu kai siitä onko sairauksia tai käytös ongelmia miehellä itse en huolestuisi muuten

Riskirajat on vitsi. Kyllä sen kunnon juoppo jo on joka viikossa riskirajalla keikkuu.

Vierailija
8/8 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on oikeus hyvään elämään. Jos miehen vkloppukännääminen ei sovi sinulle, pitää tulla joku muutos.

Nämä viikonloppuisin juovat eivät pidä itseään alkoholisteina, kun ovat viikolla ottamatta. Sama riippuvuus niillä on, suu kovasti napsuu jo torstaina., viisi päivää selvänä , pyhimys melkein. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi