Mikä naisellani on?
Eli ollaa seurusteltu nyt 2 vuotta ja naisystäväni saa välillä ihme vihakohtauksia eli suuttuu ihan pienistä joskus, esim jos en pysty jollain tapaa vastaan heti puhelimeen tai kämppä o jäänyt vähän sotkuiseksi. Ja se millaiseksi muuttuu, on ihankuin olisi eri ihminen kylmä ja etäinen ja tuntuu ettei edes tarvitse mua silloin. Jälkeenpäin ku jutellaa nii sanoo vaan että " Anteeksi että käyttydyin noin , en tiedä mikä minuun meni" Ja on häpeissään ja katuu. Muuten suhteemme on ihan loistava enkä haluais sen loppuvan tän takia.
Kommentit (16)
Ei ole kovin empaattinen naishenkilö.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vaan liian pieni kikkeli. Vähemmästäkin suuttuu.
Kyl se o saanu isoa varsinki sillonku vittuilee mulle
Unohda naiset ja ala seesteinen selibaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilta vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilta vai?
Hahhaa,kiitos sunnuntain parhaasta naurusta.
Esivaihdevuodet eikä sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Esivaihdevuodet eikä sille mitään voi.
ai 24 vuotiaalla??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken luulin että aloitus olisi todellinen kyssäri eikä trolli, jolloin olisin vastannut mikä naista vaivaa. Mutta tämän vastauksesi jälkeen sanon: SULLA MITÄÄN NAISTA OLE!
Pitää sua ärsyttävänä tietty. Heti kun löytää paremman lemppaa sut. Joskus vaan suhteessa miinukset ylittää plussat. Mikset sitten siivoa ja käyttäydy kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Pitää sua ärsyttävänä tietty. Heti kun löytää paremman lemppaa sut. Joskus vaan suhteessa miinukset ylittää plussat. Mikset sitten siivoa ja käyttäydy kunnolla?
Se o naisen tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se o naisen tehtävä
Niih ! Siinäs ä.m.m.ä kuulit, se on SUN hommaas se siivoaminen. Äläkä enään koskaan kysele mitään noin tyhmää !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se o naisen tehtävä
Tolla asenteella tuo suhde alkaa vedellä viimeiseiään. Turha tulla tänne itkemään kun sut dumpataan.
Meillä ei edes pyydä anteeksi vaan vaatii itse anteeksipyyntöä.
Joillakin ihmisillä vain kommunikointi on haastavampaa. Lisäksi voi olla jonkinlainen "tunnelukko" joka vaikeuttaa vihantunteiden käsittelyä rakentavasti. Itse olen myös hieman samanlainen. Joskus tuntuu, että vihan ja raivon tunteet kasvavat niin suuriksi, etten oiken tiedä mitä niillä tehdä. Silloin saatan myös purkaa kyseiset tunteet kumppaniini ala-arvoisella tavalla. Tiedostan ongelmani, ja yritän kehittää itseäni parempaan suuntaan, vaikkakin ne ei ole mitenkään vakavia muuten kuin ihmissuhteideni kannalta, enkä usko, että Kela maksaisi minulle terapiaa (eikä itselläni ole siihen varaa).
Suosittelen keskustelemaan tyttöystäväsi kanssa. Hän pyytää anteeksi, eli tiedostaa toimineensa väärin. Se on erittäin hyvä, sillä hänellä saattaa olla motivaatio oman käytöksen muuttamiseen. Nämä raivonpurkaukset kannattaa aina keskustella ja analysoida ja yrittää aktiivisesti opetella keskusteleva lähetsymistapa ongelmiin. Eli jos joku asia puolisossa v*tuttaa, asiasta puhutaan rauhallisesti ja mahdollisimman rakentavasti, toisen osapuolen näkemys huomioiden. Oma päätöksesi on sitten että haluatko yrittää työstää tyttöystäväsi ongelmaa hänen kassaan vai etsitkö mielummin toisen kumppanin.