Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka sanoa loukkaamatta, että seksi ei toimi.

Vierailija
18.11.2018 |

Uusi tuttavuus ja hänen luonteesta pidän tosi kovin, mutta seksi jättää kylmäksi. En ole kertaakaan saanut orgasmia hänen kanssaan enkä tule saamaankaan koska en saa klitorisstimulaatiota.
Pitää varmaan lopettaa ennen kuin tykästyn häneen liikaa, sillä tiedän orgasmittoman seksielämän olevan asia johon en totu koskaan enkä pysty olemaan tyytyväinen.
Kuinka sanoa asiasta kohteliaasti?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokenut toimivaksi että siinä touhujen ollessa menossa vien kumppanin käden oikeaan paikkaan ja sanon, että voitko koskettaa tästä, tästä tuntuisi ihanalta, jne. Ja sitten ohjeistaa, että kevyemmin tai kovemmin tms. Yleensä miehet ovat tehneet mielellään, kun näkevät, että tykkään. Tai hänen ni ollessa niin voisit vain sanoa, että jatkaisitko vielä ym. Kuulostaa, että teillä on vain kommunikaation puute.

Tuota kädellä ohjaamista voisi kokeilla vaikka silti taitaa jäädä ongelmaksi suuseksi. En malttanut odottaa siihen, kun nähdään seuraavan kerran ja viestillä kysyin onko niin, että hän ei tykkää suuseksistä. Hän on viestin lukenut aikaa sitten eikä vastaa.

Aloittaja

Sieltä hän sitten alkuillasta vastailikin. Kuulemma ei ole niin, mutta on harrastanut sitä vasta, kun on ollut pitempään yhdessä ja se luonnistuu sitten, kun on saavuttanut syvemmän luottamuksen.

Kuitenkin seksin harrastaminen alkoi hänen aloitteestaan, mutta onkohan nyt kumminkin niin, että olisi hyvä laittaa koko seksi jäihin hetkeksi aikaa ja viettää lisää aikaa yhdessä kokonaan ilman seksiä.

Vaikka hän onkin todella mukava ja huomaavainen tuota orgasmien puutetta lukuunottamatta niin jotenkin mälliämpäriolo tästä tulee, kun ei ole ollut väliä laukeanko vai en.

Aloittaja

22/29 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksen makua...."luonnistuu kun on saavuttanut syvemmän luottamuksen".

Ennustan, että sitä saatkin odottaa. Ei hän selkeästikään tykkää suuseksiä antaa.

Ehkä kannattaa sitten sitä luottamusta rakentaa ihan ilman seksiä, kunnes hänelle on selkeää, että molemmat saa seksissä. Vai vaatiiko naisen orkkukin jotain syvempää luottamusta?

Minulla oli vähän aikaa mies, joka ei tykännyt nuolla mutta sanoi, että kyllä hän sitä pitkässä suhteessa kuitenkin tekee. Enpä taida haluta, että joku vastahakoisesti antaa jotain, mistä ei tykkää eikä nauti. Riittääkö se sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

n50japäälle kirjoitti:

Selityksen makua...."luonnistuu kun on saavuttanut syvemmän luottamuksen".

Ennustan, että sitä saatkin odottaa. Ei hän selkeästikään tykkää suuseksiä antaa.

Ehkä kannattaa sitten sitä luottamusta rakentaa ihan ilman seksiä, kunnes hänelle on selkeää, että molemmat saa seksissä. Vai vaatiiko naisen orkkukin jotain syvempää luottamusta?

Minulla oli vähän aikaa mies, joka ei tykännyt nuolla mutta sanoi, että kyllä hän sitä pitkässä suhteessa kuitenkin tekee. Enpä taida haluta, että joku vastahakoisesti antaa jotain, mistä ei tykkää eikä nauti. Riittääkö se sinulle?

Tuollaisia ajatuksia itsellekin heräsi, jotenkin en ole vakuuttunut tuosta suuseksiasiasta. Vaikka olisikin tosiaan niin ja on näin alussa liian intiimiä hänelle niin kyllähän orgasmin voi edes yrittää muilla keinoilla tuottaa, mutta ei ole tuntunut tärkeältä hänelle.

Kai sitä on oppinut liian hyvälle edellisissä suhteissa, kun mies on kiihkoissaan muna pystyssä pimppiä nuollut.

Pakko kyllä nyt päättää tuosta seksitauosta koska muuten rikon taas seksuaalista minääni jonka vasta viimeisimmässä suhteessa sain rakennettua oikein hyväksi ja seksi sai ihan uuden ulottuvuuden ollessaan niin nautinnollista, juurikin siksi, että minunkin orgasmeilla oli miehelle merkitystä ja aina jäi tunne, että olen ihmisenäkin arvokas. Nyt on ristiriitaiset ajatukset seksin jälkeen vaikka muuten uuden miehen seurassa on hyvä olla.

Aloittaja

Vierailija
24/29 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama päivä sitten kieltäydyin seksistä kokonaan ja siitä päästiin kätevästi hyvään keskusteluun aiheesta. Vajaa tunti juteltiin molempien ajatuksista ja tuntemuksista seksin suhteen ja löydettiin puolin ja toisin parempi ymmärrys toista kohtaan jonka jälkeen jatkettiin aiheesta enemmän sen pohjalta mistä kumpikin tykkää, millaisesta kosketuksesta missäkin ym.

Keskustelun jälkeen seuraavan kerran nähdessämme sain upeaa käsittelyä, ihanaa hierontaa ja suuseksiä joka johti mahtavaan orgasmiin ja yhdyntä sen jälkeen oli aivan toista luokkaa. Jotenkin nyt on tuntunut, että meillä on paljon parempi yhteys.

Katsotaan nyt miten jatkuu.

Aloittaja

Vierailija
25/29 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n50japäälle kirjoitti:

Voi kurjuus. No sitten ei ole paljoa tehtävissä jos kokee nuolemisen vastenmieliseksi. Tykkäätkö muuten teidän seksistä, sanot, että se jättää kylmäksi? Itse en enää ikinä alkaisi suhteeseen, jossa seksi ei toimi - siis niin, että molemmat on sitä mieltä. Niin tärkee osa elämää se on.

Käsin jos ennen yhdyntää koskettelee niin ei oikeastaan sormeta tai hiero klitorista vaan roplaa sitä välimaastoa joka ei myöskään toimi minulla.

Aloittaja

Ääääääh mikä juttu tää on joillain miehillä?! Se tuntuu tosiaan ihan hirveältä, silti muutamakin mies on roplannut juuri noin ennen kuin olen kieltänyt.

Vierailija
26/29 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama päivä sitten kieltäydyin seksistä kokonaan ja siitä päästiin kätevästi hyvään keskusteluun aiheesta. Vajaa tunti juteltiin molempien ajatuksista ja tuntemuksista seksin suhteen ja löydettiin puolin ja toisin parempi ymmärrys toista kohtaan jonka jälkeen jatkettiin aiheesta enemmän sen pohjalta mistä kumpikin tykkää, millaisesta kosketuksesta missäkin ym.

Keskustelun jälkeen seuraavan kerran nähdessämme sain upeaa käsittelyä, ihanaa hierontaa ja suuseksiä joka johti mahtavaan orgasmiin ja yhdyntä sen jälkeen oli aivan toista luokkaa. Jotenkin nyt on tuntunut, että meillä on paljon parempi yhteys.

Katsotaan nyt miten jatkuu.

Aloittaja

Jälleen kerran osoitettu että suora selkokielinen keskustelu oikeita termejä käyttäen vie asiaa eteenpäin! : )

Vierailija
27/29 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsin jos ennen yhdyntää koskettelee niin ei oikeastaan sormeta tai hiero klitorista vaan roplaa sitä välimaastoa joka ei myöskään toimi minulla.

Aloittaja

Kumma juttu ettei tuollaisia maailman helpoimpia hommia jotkut osaa.

No ei opikaan, ellei joku tajua avata suutaan. Varmaan edelliset suhteet päättyneet ihan samaan ongelmaan.

No mä en ainakaan alkaisi aikuista miestä opettamaan enää ihan perusasioissa. Itse saavat opiskella, mikäli haluavat kanssani olla. Mutta jos perustason tietämys on että kovaa takaapäin täysillä, niin saa tehdä sitä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
28/29 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja

Kumma juttu ettei tuollaisia maailman helpoimpia hommia jotkut osaa.

No ei opikaan, ellei joku tajua avata suutaan. Varmaan edelliset suhteet päättyneet ihan samaan ongelmaan.

No mä en ainakaan alkaisi aikuista miestä opettamaan enää ihan perusasioissa. Itse saavat opiskella, mikäli haluavat kanssani olla. Mutta jos perustason tietämys on että kovaa takaapäin täysillä, niin saa tehdä sitä jonkun toisen kanssa.

Niin, aikuiselle miehelle et pysty suoraan selkokielellä kertoa mutta netissä anonyymisti. : (

t. Mies joka yrityksistä huolimatta ei ole oppinut ajatusten lukemisen jaloa taitoa.

Vierailija
29/29 |
08.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaa. Mulla ihan sama mutta toisin päin. Jos pian keski-ikäisellä naisella on lyhyitä ja pitkiä panoja takuulla vähintään kolmisenkymmentä, niin eiköhän ole jo opiskeltuna, miten miestä pidellään. Kun ei näytä tapahtuvan, niin halu antaa nautintoa puuttuu ja kun se puuttuu niin kumppani on väärä. En mä näe että tämä enää mikään opetus- tai ajatustenlukuasia edes on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän