Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Mies, auta naista puutteessa!
18.11.2018 |
Riudun kaameassa kiimassa, kun ovulaatio sattui juuri miehen työmatkan ajalle. Tuskallisen vaativa tykytys haaroissa, eikä omat kädet ja dildo tuota edes hetkellistä helpotusta, vaikka ovat ahkerassa käytössä ja saisin monta kertaa peräkkäin.
Mies, kerro ja kuvaile, mitä tekisit mulle asian helpottamiseksi! Varoitus: saatat päästä mun seuraavan session fantasioihin! ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Jos saisin tollasen naisen tavata...
Kauhee himon valtaan minäkin joutuisin .Suutelua. ..hyväilyä ja paljon kun vielä vaatteet ois päällä ja kädet tunnustelis sun muotoja ja kuuntelisin sun tunteita ääniä mistä hyväilisin mistä pitäisit ..ja suukkoja kädet hakeutus jostain iholle .paljaalle. Ja riippuen vaatetuksesta ja sun suhtautumisesta..ne aukeaisi ja olisi enemmän kohtia mitä huulet kieli löytää. Kaulasta..alaspäin .kohti rintoja . ..miten vaatteet antaisi myöten ..sormet .tekis omia hyväilyjjään...mihin ylttäisivät.
Ois upeeta paljastaa sun kurveja riisumalla...pääsisin imeen sun tisuja ...ympäri. Ja lopulta nänni huulien väliin .
Toinen käsi hivelee vielä sun housun päältä mutta lämmin tunne on vastassa ja lopulta tisuilta suukot napaa kohti ja koitan ujuttaa housuja alemmaksi . Kieli löytää navan ja pyörii levottomasti kohti pipsaa...aah päästät mutt nuolemaan sun herkkua...nuolen ympäri ..imen häppäreitä..kieli tuikii..klittaa..olet märkä...väliin kieli käy niin alhaalla kuin ylttää..vedän sutt sängyn reunalle...nyt voin nuolla koko peffaasi.. saan sutt innokkaaksi ja kieli löytää herkkiä paikkoja ..imaisen klittaa..jännityt..taas ympäriltä...sormi..hyväilee. alempana.. toinen käsi puristaa tisujasi...saan sutt huipulle. Suutelemme .maistat mun naamalta oman mahlasi..
Käännän sutt mahalleen ja uusi kierros. ...
Jatkuu...