Missä joukkuelajissa on kivoimmat & fiksuimmat vanhemmat?
Kun yhteistyötä kuitenkin joutuu tekemään, olisi kiva tehdä sitä kivojen ihmisten kanssa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Oma lapsi oli judossa ja yhtä poikkeusta lukuunottamatta vanhemmat olivat normaaleja, valmentaja myös ja Suomen mestareita on sen valmentajan porukasta tullut. Oma poika tosin ei kilpaillut, oli vain kuntoryhmässä.
Jaa en taas osannut lukea, kun oli kyse joukkuelajista.
Koris. On yleisestikin ylempien sosioekonomisten luokkien laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että eniten vaikuttaa alue, josta laji kokoaa harrastajansa. Onko lähiö, wt-alue, espoolaisten uraohjusisien alue vai...?
Noista ei tiedä, mikä olisi pahin, wt vai uraohjusisukit...
Eikä ne isukit mitään, mutta ne niiden "mun mies" vaimot... kaikista kauheinta jos on jo vanhempi isä ja ns. toinen kierros menossa nuoremman mutta sitäkin arvokkaamman rouvan kanssa.
Käsipallossa, koska ovat enimmäkseen hyvin käyttäytyviä ruotsinkielisiä.
Oletko ap itse urheiluporukoista lähtöisin vai ei? Jos et, niin tuskinpa sinne sopeudut.
Ihan oma maailmansa näin ulkopuolisen silmin.
Koripallo. Useimmat vanhemmat tajuavat lajin realiteetit, eli kansainvälinen ammattilainen huipputaso suomalaisille ei kovin realistinen tavoite ellei vaadittavia fyysisiä ominaisuuksia löydy (siis poikeuksellinen pituus). Eli kilpaa voidaan pelata, mutta hommassa realismi mukana ja vanhemmat tajuavat tämän. Olen ollut mukana vuosikausia ja vaikka toki poikkeuksia löytyy, niin pääsääntöisesti porukka on mukavaa, fiksua ja kannustavaa verrattuna ystävien lapsien lajeihin jääkiekosta joukkuevoimisteluun.
Nämä otsikon termit sulkevat jotensakin toisensa pois pelistä. Vastaan: tehtävää ei voi ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
Suunnistus.
Ei ole joukkuelaji, mutta olisin sanonut saman.
Harvassa lajissa on suunnistajien kaltaista porukkaa.
Mitä tulee futikseen ja lätkään, niin noista kahdesta valitsisin futiksen.
Useimma futaaja ovat ihan fiksuja (koulutettuja, hyvä keskiarvo koulussa jne.) Litmanen ja Hyypiä esim kympin kundeja.
Näissä hommissa korostuvat niin ihmisten parhaat kuin huonoimmatkin puolet: laiskuus, päsmäröinti, kilpailunhalu, syyttely...
Kyllä kun erätauolla syödään makkaraa rennossa hengessä. Pelit starttaa "vtun puusilmä, tapa se stana".