Naisten pituudesta
Kuuntelin vierestä, kun vaimoni puhui ystävänsä kanssa naisten pituudesta. Vaimo toivoi lisää pituutta 154 senttiseen varteensa. Kaverinsa valitti, että miehen löytäminen 180 senttisenä on yhtä tuskaa.
Siksipä kysynkin: Paljonko olet pitkä ja mikä olisi ihannemittasi?
Kommentit (40)
Olen 178 cm. Tyytyväinen, koska muustahan en voi tietääkään. Outo kysymys.
Kaikille naisille se on joka tapauksessa trauma eikä kannata kysellä. Eikä silmälaseista.
Sama kuin edellä. En haluaisi olla yhtään pidempi.
t. 159 cm
Olen 181,5 cm ja mies on 188 cm. Olen tyytyväinen.
165 senttiä. Olen mielestäni juuri sopivan mittainen.
Mitä järkeä näissä tällaisissa kyselyissä on? Jos tulis on muuta kuin oma keho, niin meneekö joku pitkittämisleikkaukseen tai muuttamaan silmienväliään tai leventämäön rintakehäänsä tms? Mitä järkeä oikeasti, kun ihminen on tietynlainen näiltä perusominsisuuksiltaan.
Mä olen 167 cm pitkä ja se on täydellinen naisen pituus.
Olen 160cm ja olen tyytyväinen ja en haluaisi olla pidempi.
Mies on 185cm.
Meillä on kaksi aikuista lasta ja tyttö on 162cm ja poika 185cm. Aika jännästi miehen pituus ei vaikuttanut tytön pituuteen eikä minun lyhyys poikaan.
Olen 158 cm ja ihan tyytyväinen. Koskaan minulla ei ole ollut pituuteni kanssa mitään ongelmia, joten tuskin tästä eteenpäinkään. N44
178cm ja haluaisin olla lyhempi koska rakastan korkkareita ja tykkäisin käyttää niitä, ellen olisi niiden kanssa kaksimetrinen ja koen itseni isoksi ja saan ei-haluttua huomiota. 170cm olisi täydellinen
166 cm ja tyytyväinen olen. Jos jompaan kumpaan suuntaan olisi pakko muuttaa, niin valitsisin olla lyhyempi kuin nyt. Lyhyet naiset ovat mielestäni söpöjä. Jos jossain tilaisuudessa haluaa enemmän uskottavuutta, niin kengillä saa halutessaan vaikka 12 cm lisää pituutta.
Vierailija kirjoitti:
iokea nainen on 150-160cm
Olen 161 eli kyborgi
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 167 cm pitkä ja se on täydellinen naisen pituus.
Oon saman pituinen ja mielummin olisin 162-cm! :D
Olen 163 ja haluaisin olla 168. Mies saisi olla 168-175.
Oon 163 cm ja oon tyytyväinen pituuteeni. En haluis olla pidempi, enkä ehkä lyhyempikään. :D 160-163 on ok.
Olen vissiin aika tasan 170 cm pitkä ja olen ihan tyytyväinen tähän pituuteen. Vastasin 170-180, koska jotenki mun identiteettiin kuulu se, että olen "pitkä". Lapsena olin aina luokan pisin, vaikka en sitten tämän pidemmäksi kasvanutkaan.
Olen 182cm nainen. Olen tyytyväinen pituuteeni. Ihannemieheni mitta olisi 150-160cm. Harmi kyllä lyhyitä miehiä on vaikea löytää ja vielä vaikeampaa on saada heitä kiinnostumaan tällaisesta amatsonista. :(
Olen 174 cm ja mieheni on 188cm. Joskus nuorempana seurustelin itseäni pari senttiä lyhyemmän kanssa mutta sekään ei ollut ongelma koska itsetuntoni on hyvä. Korkeilla koroilla en ole koskaan oppinut kävelemään. Siis olen tyytyväinen pituuteeni.
Olen 160 cm ja olen tyytyväinen pituuteeni.