Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös ahdistaa niin etten tiedä miten kestää enää

Vierailija
17.11.2018 |

Emme voi keskustella siitä mikä on hänen mielestään ongelma, koska sitä ei voi kuulemma ratkaista. Emme voi erotakaan koska se olisi liian vaikeaa. Olemme nykyään vain mahdollisimman vähän aikaa yhdessä ja seksin mies hoitaa siten että ottaa pari rohkaisuryyppyä ja omien sanojensa mukaan "hoitaa homman alta pois". Olen sanonut ettei ole pakko, mutta kuulemma naisellakin on oikeus saada seksiä.

Mies ei voi kuitenkaan enää kuulemma itse haluta minua, ei suutele, ei juttele, ei suunnittele yhteistä elämää paria viikkoa pidemmälle. Mies käy vain töissä, kotona ja lähibaarissa. Baarissa kuulemma käy siksi että kaipaa kiinnostavaa ja älykästä seuraa. Luulen että hänellä on netin kautta tavattu nainen jolle viestittelee, mutta ei petä.

Olen vain ahdistunut koska kotona kaikki on äärimmäisen korrektia, kylmää ja asiallista. Miehellä ei ole mitään tunteita minua kohtaan enää, mutta siitä ei vain saa puhua, ei surra, ei suuttua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ette voi erota? Kyllähän sinä voit lähteä ilman miehen lupaakin, jos tilanne vaikuttaa pysyvästi huonolta.

Vierailija
2/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette voi erota? Aikamoista halveksuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit erota ihan milllin vain. Molempien suostumusta ei tarvita.

Vierailija
4/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ette voi erota? Kyllähän sinä voit lähteä ilman miehen lupaakin, jos tilanne vaikuttaa pysyvästi huonolta.

On todella vaikea järjestää mitään käytännön asioita eron suhteen kun on pieni vauva ja miestä ei kiinnosta yhtään mikään. Hän haluaisi että erotessa ei jäisi minun lähtöni ja uuden naisen sisäänmuuton väliin kovin montaa päivää. En edes tiedä onko uusi nainen jo varmistettu.

Ja tavallaan vielä turhaan toivon että mies voisi "uudelleen" rakastua minuun enkä olisi vain ihan ok kotitöiden tekijä.

Ap

Vierailija
5/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on saanut tietää tai luulee sinun pettäneen?

Vierailija
7/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä jää vauvasi kanssa odottelemaan, että miehelläsi on uusi nainen katsottuna ja muuttovalmiina ovella.

Hommaat itsellesi heti oman asunnon ja avioeron, tässä järjestyksessä. Keskity lapseesi, ja unohda kylmä miehesi. Ei ole lapsenkaan tervettä kasvaa tuollaisessa ilmapiirissä.

Mikä voi edes olla motiivisi jäädä nykyiseen tilanteeseen? Vai haluatko kenties odottaa, että mies tekee ratkaisun puolestasi? Tiedostat varmaan itsekin, että pelkällä toiveajattelulla ei elämä etene mihinkään.

Vierailija
8/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on saanut tietää tai luulee sinun pettäneen?

Miestä ei kiinnosta vaikka olisin, korkeintaan iloitsisi asiasta. Mies tietää myös että olen ihan joka hetki vauvan kanssa.

Ap

Vierailija
9/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et arvosta itseäsi tuon enempää? Ota vauva kainaloon ja lähde tai käske miehen lähteä ja katso, mitä tapahtuu. Todennäköisesti huomaat, että elämä muuttuu vain vähän ja ahdistus alkaa surun jälkeen helpottaa. Ymmärräthän, että miehesi ei ole enää sinun miehesi? Hän on mies, joka asuu samassa talossa kanssasi ja tuntee vastenmielistä velvollisuudentunnetta sinua kohtaan.

Vierailija
10/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todella vaikea järjestää mitään käytännön asioita eron suhteen kun on pieni vauva ja miestä ei kiinnosta yhtään mikään. Hän haluaisi että erotessa ei jäisi minun lähtöni ja uuden naisen sisäänmuuton väliin kovin montaa päivää. En edes tiedä onko uusi nainen jo varmistettu.

Ja tavallaan vielä turhaan toivon että mies voisi "uudelleen" rakastua minuun enkä olisi vain ihan ok kotitöiden tekijä.

Ap

Ei voi rakastua uudelleen. Kun kaikki on menetetty, kaikki on mwnetetty. Tyhmä olet, jos jäät suhteeseen koti piiaksi.

Vierailija
11/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle vain piika, et mitään muuta. Etsi selkärankasi ja eroa. Tee selväksi että arvostat itseäsi, etkä ole vain miehen huomiota kerjäävä piika.

Vierailija
12/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies mustasukkainen vauvasta? Ymmärtääkö hän olevansa isä ja myös vastuussa lapsesta?

Vierailija
13/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tuli taloon ja mies näytti keskenkasvuisuutensa. Ei ketään voi pakottaa ottamaan vastuuta tai rakastamaan. Nainen kyllä pärjää.

Lähde pois, kaltoinkohtelua toi on.

Ja niitä älykkäitä ongelmanratkojia kutsutaan psykologeiksi. Ei nettihoroiksi eikä public ruusuiksi.

Kaikkee hyvää sulle ja vauvalle. Mitä ratkaisua nyt sitten teetkin.

Vierailija
14/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi erota? Mies ei kehtaa heti vauvan tultua erota. Mitä muut ajattelisivat. Jos sinä otat eron, niin mies saa pitää kasvonsa.

Vierailija
15/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi erota. Senkun vaan  päättää, ilmoittaa asian ja lähtee.

Vierailija
16/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies mustasukkainen vauvasta? Ymmärtääkö hän olevansa isä ja myös vastuussa lapsesta?

Ihan selkeästi ei ymmärrä.

Vierailija
17/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vain niin vaikealta puhua asiasta, koska mies vain sanoo ettei ole mitään ongelmia ja että minä olen "ihana". Tiedän ettei hän ole sitä mieltä, mutta ei vain suostu sanomaan oikeaa mielipidettään.

Ap

Vierailija
18/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku neropatti kohtelee lapsensa äitiä noin!?

Juokse.

Vierailija
19/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et arvosta itseäsi tuon enempää? Ota vauva kainaloon ja lähde tai käske miehen lähteä ja katso, mitä tapahtuu. Todennäköisesti huomaat, että elämä muuttuu vain vähän ja ahdistus alkaa surun jälkeen helpottaa. Ymmärräthän, että miehesi ei ole enää sinun miehesi? Hän on mies, joka asuu samassa talossa kanssasi ja tuntee vastenmielistä velvollisuudentunnetta sinua kohtaan.

Tämä!

Vierailija
20/35 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mustasukkainen sillä saa olla vauvan kanssa niin paljon kuin työ antaa aikaa olla. Kyllä mies ymmärtää että lapsi on hänen vastuullaan myös ja että tulee vielä vuosikausia olemaan. Minä olen vain jollain tavalla ongelma hänelle. Olen yrittänyt teeskennellä normaalia ihmistä hänen seurassaan eikä sekään auta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän