Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko nyt häpeämisen paikka?

Vierailija
17.11.2018 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000005902344.html

Tämä on musertavaa kuinka paljon vihaa hyvät asiat saavat Suomessa. Se volyymi on liian iso ja se viha hyvinvointia kohtaan on suunnaton.
Suomalaisten olisi ehkä syytä kadota, aivan järkyttävän häpeällistä, yksinkertaista ja sairasta haukkua ja hylätä noin.

Välillä mietin aikuisten oikeasti Suomesta muuttamista. Omituisempaa kansaa saa hakea. Täällä saa jokainen kokoajan pelätä miltä näyttää ja mitä tekee.

T. 28vuotias jonka kaverit hylkäsivät koska en jaksanut enää baareissa käydä ja matkustamiseni herättänyt kateutta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe enää armoa suomalaisia kohtaan, munkin mielestä koko maa vois kadota. Olen ollut vaihtoppilaana yhdessä Euroopan maassa ja kun tulin takasin sekosin. Sen vasta tajuu kun on matkustanut ja ollut ulkomaalaisten kanssa.

Rakkaus tähän maahan loppui aikoja sitten.

Vierailija
2/8 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pitää kokoajan vain enemmän ja enemmän kylmättyä ja kovettua että jotenkin pysyy järjissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyl mullakin ennakkoluulot häviäisivät heti jos eteen tulisi kaunis turvapaikanhakijanainen joka himoitsisi minua.

Vierailija
4/8 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/8 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus, pliis. Sitten saat luultavasti hävetä myös irakilaisia, koska näiden ihanien miesten siskojen kanssa ei suomimies niin vaan saa alkaakaan, ilman että koko suku alkaa uhkailemaan hengenlähdöllä.

Vierailija
7/8 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en jaksa, mutta häpeä toki minunkin puolestani.

Vierailija
8/8 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan häpeä olla suomalainen vaikka ap:n kaltaiset ihmiset ovatkin aina toitottamassa että suomalaiset on jotenkin huonompia ja suomalaisten pitäisi hävetä.