Mitä mieltä olette nimestä Melina?
Ja minua ei kiinnosta kuulla mitään meleena- juttuja kun niillä ei ole tämän nimen kanssa mitään tekemistä.
Kiitos jo etukäteen vastanneille. Ja mitä/mitkä sopisi toisiksi nimiksi?
Kommentit (31)
Ihan kiva. Melina Kristiina? Melina Katariina?
Ei iske, en antaisi lapselleni. Jos itse pidät, niin mikäs siinä - anna vaan nimi lapsellesi🤗
Vierailija kirjoitti:
White trash
No ei tosiaan ole. Opettele ensin mitä white trash tarkoittaa ennenku käytät sitä.😂
Vierailija kirjoitti:
Veriripali
Ei ole, se on meleena. Melina on kreikkalainen nimi ja tarkoittaa hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei etuvokaalisena: Mölinä?
Heh, luuletko olevasi hauska? Olet varmaan joku entinen koulukiusaaja.
Ripulilta kuulostaa, vaikka sinua ei kiinnostaisikaan sitä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Miksei etuvokaalisena: Mölinä?
Sinua kiehtoo nuo etuvokaalit, koska niitä on nimessäsi niin paljon.
Mun mielestä perään sopii hyvin jotain jämäkämpää, ei pliisua.
Melina Ida Aurora
Melina Iris Aurora
Melina Iris Amanda
Melina Rosa Rebekka
Melina Ruut Kristiina
Melina Erin Aurora
Melina Erin Kristina
Entäs ap MILENA? Mun mielestä sekin on nätti nimi ja ihan tunnettu nimi nimi Suomessakin. Tarkoittaa samaa ja on lähtöisin samalla tavalla kuin Mila- nimikin. Muistaakseni nimet liittyy jotenkin rakkauteen tai toivottuun lapseen tai jotain vastaavaa, joku kaunis merkitys se oli. En valitettavasti jaksa nyt tarkistaa mikä se oli :D
Itse en pidä nimestä, pitkälti varmaan mielleyhtymien takia. Melinat, joita tunnen on ei niin fiksuja yksilöitä hirveän pakkelikerroksen ja hiuslisäkkeiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ap MILENA? Mun mielestä sekin on nätti nimi ja ihan tunnettu nimi nimi Suomessakin. Tarkoittaa samaa ja on lähtöisin samalla tavalla kuin Mila- nimikin. Muistaakseni nimet liittyy jotenkin rakkauteen tai toivottuun lapseen tai jotain vastaavaa, joku kaunis merkitys se oli. En valitettavasti jaksa nyt tarkistaa mikä se oli :D
Tai Milana! Se on ehkä vielä kauniimpi.
Mun mielestä nää m:llä alkavat naisen nimet on kauniimpia ja niitä kannattaa harkita:
Mia
Melissa (!)
Matilda
Mette
Marie, Mariel, Mariela, Maria
Minea
Maisa
Mimosa
Milja
Milka
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nää m:llä alkavat naisen nimet on kauniimpia ja niitä kannattaa harkita:
Mia
Melissa (!)
Matilda
Mette
Marie, Mariel, Mariela, Maria
Minea
Maisa
Mimosa
Milja
Milka
No juu, nää on kyllä parempia.
Ihan kiva nimi. Ei ole tullut ketään tuon nimistä vastaan joten mukavan erilainenkin.
Melina Maria
Melina Sofia
Melina Amanda
Melina Erika/Eerika
Melina Johanna
Melina Josefina
Melina Aleksandra