Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasteteko on varakkaiden ekstroverttien hommaa

Vierailija
17.11.2018 |

Näin on tosielämässä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Lapset on lapsirakkaiden hommaa.

Vierailija
2/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiarki sopii introvertille hyvin kun itse ainakin viihdyn kotona ja tykkään touhuta ja lueskella lapsen kanssa. Ei ole pakottavaa tarvetta jatkuvasti päästö aikuisen seuraan kodin ulkopuolelle. Lapsikin kehittyy nopeaan, taitaa tulla aikamoinen lukutoukka hänestä myös vaikka on vielä pieni. Toki myönnän että varakkaasta ja perinteisiä arvoja sopivassa suhteessa kunnioittavasta miehestä on tässä hyötyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsiarki sopii introvertille hyvin kun itse ainakin viihdyn kotona ja tykkään touhuta ja lueskella lapsen kanssa. Ei ole pakottavaa tarvetta jatkuvasti päästö aikuisen seuraan kodin ulkopuolelle. Lapsikin kehittyy nopeaan, taitaa tulla aikamoinen lukutoukka hänestä myös vaikka on vielä pieni. Toki myönnän että varakkaasta ja perinteisiä arvoja sopivassa suhteessa kunnioittavasta miehestä on tässä hyötyä.

Ai että kun kadehdin tuollaista mukavaa ja yksinkertaista perhe-elämää. Toista on sitten nämä hampaat irvessä suorittajat.

Vierailija
4/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan keskituloisia ja minä sataprosenttinen introvertti. Meillä on viisi lasta, joiden kanssa sain olla pitkälti toistakymmentä vuotta kotona. Kotona jatkan edelleen perhepäivähoitajana.

Vierailija
5/5 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Yksin kotona vauvan kanssa oleminen on ektrovertille tuskaa. Töissä tapaa 500 ihmistä päivässä, ja yhtäkkiä romahtaa minimaailmaan, missä kukaan ei puhu takaisin. Ekstrovertti palaa usein pian takaisin työelämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän