Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löytyykö naista?

Mies
17.11.2018 |

Olisi mukava tutustua kivaan naiseen ja katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Olen nelikymppinen mukava ja luotettava mies kymenlaaksosta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinkertainen on ihminen joka erehtyy luulemaan tätä treffitpalstaksi.

Vierailija
2/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei tää tosiaan mikään treffipalsta ole, ei täällä saa julkaista edes yhteystietojaan. Kannattaa kokeilla jostain muualta. Onnea matkaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä löytyvän :/

Vierailija
4/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnistuisit löytämään tulevaisuuden vaimosi täältä, niin se kuitenkin  palstailisi tulevaisuudessakin. Joten ne tiskit, siivoukset ja muut jäävät kontollesi jatkossakin, vaikka käyt töissä ja vaimosi ei.

Vierailija
5/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

k ilttimies kirjoitti:

Jos onnistuisit löytämään tulevaisuuden vaimosi täältä, niin se kuitenkin  palstailisi tulevaisuudessakin. Joten ne tiskit, siivoukset ja muut jäävät kontollesi jatkossakin, vaikka käyt töissä ja vaimosi ei.

Ahkera sinä! Päivän ensimmäinen misogyniaviesti jo lähetetty. Enää yhdeksän lisää, niin "päivä on plakkarissa".

Vierailija
6/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tosiaan ole treffipalsta, mutta vaikka olisi niin aloittajan viestissä ei olisi yhtään mitään sellaista, mikä saisi minut kiinnostumaan hänestä, vaikka olisin samaa ikäluokkaa oleva sinkku samalta seudulta. "Mukava ja luotettava" - joka ikinen ihminen kuvittelee olevansa mukava ja ainakin haluaa esittää olevansa luotettava. Siinäkö kaikki, mitä ap itsestään osaa kertoa?

No, leikitään että olen saman ikäinen, samalta alueelta ja sinkku, ja vastaan ap:lle:

Voisipa kiinnostaakin! Kiinnostaisinko minä sinua? Olen pyöreä (en kurvikas vaan lihava), rakastan ruoanlaittoa, syömistä ja olutta. Olen ruokavalioltani vegaani ja muutenkin eläinten oikeudet ovat lähellä sydäntäni. Myös tasa-arvo on minulle tärkeä asia ja pidän itseäni feministinä. Poliittisesti olen vasemmalla ja osallistun aktiivisesti paikallispolitiikkaan, olen myös luottamustehtävässä.

Intohimoihin kuuluu matkustaminen, teen omatoimimatkoja 4-8 kertaa vuodessa eri puolille Eurooppaa. Enimmäkseen pidennettyjä viikonloppuja mutta kesällä myös yhden tai kaksi viikon-parin reissua. Luen paljon - tai nykyisin ihan liian vähän, koska työpäivät venyvät pitkiksi ja niiden jälkeen tulee jumiuduttua nettiin. Televisiota en katso juuri lainkaan, Areenasta joskus hyviä sarjoja. Jonkin verran teen myös käsitöitä. Ravintoloissa en käy kuin syömässä (useimmiten "etnisissä" paikoissa, tällä hetkellä eniten miellyttää lähi-idän maut), mutta melkeinpä vielä enemmän tykkään kokata kotona ja kokeilla erilaisia reseptejä ja mausteita.

Koulutukseni on yhteiskuntatieteellinen ja toimin asiantuntija-ammatissa. Työhön sisältyy jonkin verran matkustamista kotimaassa ja ulkomailla

Etsin ihmistä, jonka kanssa olisi hyvä olla sitoutuneessa parisuhteessa ilman, että muutetaan yhteen tai ainakaan en olisi siihen valmis kovinkaan nopeasti. Sellainen parisuhde, jossa vietetään yhdessä viikonloput ja lomat sekä mahdollisuuksien mukaan aikaa arkenakin, toimisi parhaiten. Parisuhteessa minulle on erittäin tärkeää kommunikaatio ja se, että on yhteiset arvot ja kiinnostuksen kohteet. Paljon keskustelua, paljon huumoria ja tietysti paljon seksiä ja lämpöä. Toivon miehen olevan laajasti kiinnostunut yhteiskunnasta, tieteestä ja kulttuurista. Olisi mukava, jos hän lähtisi kanssani konsertteihin, keikoille ja klubeille, mutta ennen kaikkea jakaisi kiinnostukseni kirjallisuuteen eli lukisi paljon ja tykkäisi myös keskustella lukemastaan.

Olisitko sinä etsimäni mies?

Vierailija
7/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, ap katosi sen sijaan että olisi vastannut kuutoselle.