Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei palstalaiset: Voisivatko kauppojen asiakaspalvelijat huijata asiakasta, kun hän menee tarkistuttamaan lottoamisen tuloksia?

Vierailija
17.11.2018 |

Nimittäin itse pistän vetämään aina seuraaviksi viideksi viikoksi tavisloton ja vikingloton ruudukot odotellen viikottaisia arvontoja voiton toiveet ajatuksissani.
Sitten kun viiden viikon arvonnat on käyty lävitse, käyn uusittamassa kupongini esim. marketin kassalla tai R-kiparilla. Samalla tietysti asiakaspalvelija katsoo koneelta mahdolliset edellisten pelattujen viikkoarvontojen voitot minun kupongeistani, mutta onko kukaan koskaan ajatellut, kuten minä, että voisiko asiakaspalvelija pimittää suuremman voittosumman siten, että ei kertoisikaan minulle siitä, vaan kävisikin hakemassa minun kupongillani voittosumman Veikkauksen pääkonttorilta kahvittelujen lomassa.
Näin olen ajatellut, koska asiakaspalvelijalle usein sanon, että tarkistatko taasen, onko kenties voittoja tullut, ja siitähän asiakaspalvelija jo arvaa, että ahas, nyt ei ole itse asiakas tarkistellut itse lainkaan viikottaisia arvontatuloksia edellisen viiden viikon aikana; ja näin olisikin hänen helppo ottaa voittoisa kuponki itselleen, ja käydä lunastamassa sen voitto itselleen. Sillä usein, jos voittoja ei ole tullut, niin ei asiakaspalvelija mitään kuittia anna tsekkauksestaan, vaan syöttää samat nro:t kuin aikaisemmissakin kupongeissani on taasen viideksi viikoksi eteenpäin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jotakin aistivammaista tms. voidaan yrittää kusettaa, siellä on sen oloista sakkia töissä, että varmasti ottavat jos tilaisuus tulee. Itse uskon, että kaikkialla yritetään kusetttaa, joten suhteutan toimeni tämän lähtöajatuksen mukaan. Kyllähän se joskus vituttamaan pistää, mutta nykymaailma on tällainen.

Vierailija
22/23 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap, avaruuslennothan filmattiin Saharan autiomaassa, eikö totta?

Jos olet niin hölmö, ettet itse tarkasta lottorivejäsi, niin ihan oikein sitten, että joku muu kuppaa sulta voitot. Poikkeuksen vain se, että olet sokea, jolloin tarvitset jonkun näkevän apua.

Tarkastan yleensä, mutta joskus on viiden viikon arvonnoista joku lottojen arvontakerta saattanut jäädä tsekkaamatta, mutta en tiedä, näkyykö esim. viiden viikon arvontahistoria veikkauksen sivuilta, koska mielestäni tekstitv:n veikkaussivuilla  lottojen tuloshistoriaa ei ole näkyvissä.

Ja jos myyjä ottaessaan vastaan lottokupongit hoksaakin, että jahhas, tässähän onkin voittoruutukko viimeisimmältä kierrokselta, niin tuikkaakin kupongin sivuun, ja kääntää oman tekemänsä tarkastamattoman kuponginsa koneeseen, jossa ei mitään voittoa.  Tietenkin kysyy asiakkaalta, että tarvitseeko vanhaa kuponkia, ja jos asiakas vastaa, että hän ei tarvitse sitä, että heittäkööt vaan roskiin.

Täten myyjä voi asiakkaan lähdettyä vaikkapa kotimatkalla töistä piipahtaa viereisellä R-kioskilla, ja lunastaa voiton itselleen.

Hei haloo, nyt oikeasti niitä valoja vähän päälle. Aika velho saa olla, että pelkkää tarkastamatonta kuponkia katsomalla näkee, että siinä on voitto. 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta yritti R-täti varastaa voiton. Sanoi että ei voittoa ja heitti roskiin. Tiesin voittaneeni. Valehteli sitten että voitto ei muka vielä näkynyt koneella. Otin lapun takaisin ja nostin voittoni toisesta paikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi