Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehelle synttärilahjaksi merkkikellon

Vierailija
17.11.2018 |

Sain häneltä Fazerin suklaalevyn ja teepaketin. Eikö ole ensimmäinen kerta.. olen ostanut hänelle tämän suhteen aikana lahjaksi kaikenlaista tarkalleen mietittyä ja kallista (puhelimia, nahkalaukku, merkkikellot, treenikassi täynnä salitavaraa ja vaatteita, hajuvesiä jne). Saatan tilata lahjan etukäteen niin kuin pitääkin. Meillä äijä tulee töistä prisman kautta kotiin ja tuo mitä sattuu näkemään. Miten pääsen tästä pettymyksestä yli? :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sää oot mun exän kanssa 😂

Vierailija
22/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajuvettä miehelle. Teidän miesparien jutut on outoja.

Miksei? Olen minäkin ostanut hajuvettä miehelleni.Tykkäsi kovasti ja ostaa nyt itse samaa merkkiä tarvittaessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä lahja maksaa, mutta olen kyllä hyvin närkästynyt jos mies ei osoita millään tavalla tuntevansa minua ja ostaa jotain ihan väärää tai suorastaan typerää. Olen kuitenkin aika helppo tapaus tässä suhteessa ja joku Steam- toivelistani peleistä on jo erittäin hyvä veto. Odotan samaa ihan arjessakin, että toinen osaa ottaa huomioon juuri minun tarpeeni ja mieltymykseni, niinhän minäkin teen ja olen ymmärtänyt, että se on nimenomaan aika tärkeä juttu näissä pitemmissä parisuhteissa, että oikeasti tuntee sen toisen kun on eletty elämää yhdessä.

Vierailija
24/24 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajuvettä miehelle. Teidän miesparien jutut on outoja.

Miksei? Olen minäkin ostanut hajuvettä miehelleni.Tykkäsi kovasti ja ostaa nyt itse samaa merkkiä tarvittaessa. 

Oketteko homopari?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi