Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvinkeitin hajosi, uusi moccamaster vai joku muu?

Vierailija
17.11.2018 |

Onneksi oli pikakahvia, saatiin aamukahvit. Onko moccamaster maineensa veroinen vai onko joku halvempi parempi? OBH Nordicaa ei saa suositella, se hajosi ja inhosin sitä alunperinkin, mutta mies halusi sellaisen ja annoin periksi. Eikä Electorluxia osteta, siitä myös huonoja kokemuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on lähes 18 vuotta vanha Moccamaster ja toimii hyvin. Jos siitä jokin osa hajoaa saa ostettua uuden juuri siihen sopivan tilalle, esim minä olen kahdesti tiskatessa rikkonut lasikannun.

Edullisemmaksi ja ekologisemmaksi tulee ostaa kestävää kuin halpaa joka hajoaa muutaman vuoden päästä/jonkin osan rikuttua pitää ostaa kokonaan uusi.

Lisäksi masterilla saa hyvää kahvia, kuumaa ja aromikasta, on hiljainen ja nopea.

Vierailija
2/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa nykyisissä on ongelma että kun ne on saanut kahvin valmiiksi niin hetikohta on virta sammunut ja saat kylmää kahvia ellet päivystä vieressä. Kiitos EU ja sähkönsäästö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on moccamaster, ainoa hyvä puoli on että kahvi on taatusti kuumaa. Vekotin on kömpelösti suunniteltu, pari palaa on irronnut kannun kahvasta vaikka en ole kolhinut. Lisäksi tippalukko pudottaa AINA pisaran kun otan kannun suodatuksen jälkeen levyltä. Poikkeusta ei ole. Ihmettelen miten niin huono vehje voi olla niin kallis.

Vierailija
4/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Moccamaster hyvin ainakin mulla tehtävänsä tehny.

Itsellä sellainen versio missä se pannu on myös termospullo ei mene kahvit hukkaan.

Vierailija
5/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa nykyisissä on ongelma että kun ne on saanut kahvin valmiiksi niin hetikohta on virta sammunut ja saat kylmää kahvia ellet päivystä vieressä. Kiitos EU ja sähkönsäästö.

Pystyisikö yhdistämään sellaiseen ajastimeen vml pyörylä jota väännetään?

Vierailija
6/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille mies halusi moccamasterin kun vanha keitin hajosi. Olen aina pitänyt noita ylikalliina enkä mitenkään erikoisena. Enkä pidä vieläkään. Kahvin se keittää, mutta niin keittäis halvempikin masiina.

Vierailija
7/7 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisikö yhdistämään sellaiseen ajastimeen vml pyörylä jota väännetään?

Keittimessä on sisäinen ajastin, joka katkaisee virran. Ei sitä voi ohittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi