Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maalaiset, mitä teette perjantai-iltana?

Vierailija
16.11.2018 |

Mä kävin töiden jälkeen lenkillä, mies teki ruuan ja lähti viemään vanhempaa lasta treeneihin 15 km:n päähän. Me nuoremman kanssa haettiin lähikaupasta vähän glögiä ja manteleita. Illan iloksi meinasin vielä tehdä ovikranssin. Sitten varmaan katsotaan joku filmi, kun mies kotiutuu. Lasit viiniä ja lautapeli. Kotoillaan.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna xx kirjoitti:

Maalaisten viikonloppu riennot kuulostaa yksitoikkoisilta, ensin ryypätään kotona ja sit taksilla keskustan kuppaiseen kapakkaan.

Kaupunkilaiset taasen saattavat esim. Shoppailla ostarilla, käydä leffassa, salilla, teatterissa, ravintolassa jne.

Etkö ymmärtänyt, että maalaiset on keskimäärin vauraampia ja asuvat leveämmin kuin keskustan vuokrakolhoosissa olevat.

Niillä on varaa ottaa taksi oopperaan.

Vierailija
22/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna xx kirjoitti:

Maalaisten viikonloppu riennot kuulostaa yksitoikkoisilta, ensin ryypätään kotona ja sit taksilla keskustan kuppaiseen kapakkaan.

Kaupunkilaiset taasen saattavat esim. Shoppailla ostarilla, käydä leffassa, salilla, teatterissa, ravintolassa jne.

Siellähän ne maalaiset ovat myös.

Sitten palaavat omaan tilavaan omakotitaloonsa ja lämmittävät saunan. Ehkä rantasaunan ja pulahtavat järveen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden yöksi töihin, nyt pitäisi hetki nukkua.

Vierailija
24/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna xx kirjoitti:

On täällä maallakin leffateattereita ja kuntosaleja ja teatteria sekä ravintoloita. Ostari kyllä puuttuu.

Vierailija
25/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei lähti viettämään poikien iltaa kaupunkiin. Minä teen hommia läppärillä ja valmistaudun viikonlopun työkeikkaan. Kohta rentoudun ja kaivan kirjan esiin.

Vierailija
26/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna xx kirjoitti:

On täällä maallakin leffateattereita ja kuntosaleja ja teatteria sekä ravintoloita. Ostari kyllä puuttuu.

Autolla kyllä päästään minne halutaan. Ei taida helsinkiläisetkään käydä teatterissa ihan joka viikko.

27/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juoksen pitkin peltoja muna paljaana. Voi tehdä mitä vaan kivaa, kun ei ole naapureita. 

Mä tein kesällä näin. Sain oikeasti jonkun juoppohulluuskohtauksen, kun oli niin kuumakin ja vedin skumppapulloja varmaan pari tuntiin. Saunottiin ja sitten se hulluus iski.

Onneksi kukaan ei nähnyt... kai...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
28/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juoksen pitkin peltoja muna paljaana. Voi tehdä mitä vaan kivaa, kun ei ole naapureita. 

Eikö tuu vilu? Tuotahan mun mies tekee kesäisin, mutta jo syyskuun alussa lopetti. :D

Vierailija
29/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun yksin kotona kuten joka päivä.

Vierailija
30/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan tässä reporankana. Käännän yövuororytmistä itseäni päivärytmiin. Odotan vain, että klo tulee 20.00 ja kömmin nukkumaan. Mies makoilee sohvalla lukemassa. Olen siivoillut tänään ja pessyt pyykkiä ja muuta kotipuuhaa, että pysyy iltaan asti hereillä. Kolme yötä takana ja maanantaina aamuvuoroon.

Lapsi vei auton ja lähti kaverinsa kanssa kaupunkiin. Muut lapset ovat jo muuttaneet kotoa pois omilleen.

Vierailija
31/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin puulämmitteisen saunan lämpiämään. Sain iltakalalta 2 hienoa siikaa, jotka laitoin savustumaan ulos. Pimeässä istun terassilla, kynttilöiden valossa ja kuuntelen Juuso kissan kanssa hiljaisuutta.

Vierailija
32/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kaiken lisäksi me vielä lauletaan karaokea siellä kuppaisessa kapakassa. Kauheaa, vai mitä?

Vierailija
33/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalataan.

Niin täälläkin. Olohuoneen remontti menossa.

Entäs siellä?

Vierailija
34/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kommentti.

Vierailija
35/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myö vähän siirryttiin ja Erkki liukastu lehmän läjjään. Kyllä naarattaa. Ee olla läpi märkijä vielä ee oo kiirrettä tuppaan

Jo kääp kaapunnin herroella katteeks.

Vierailija
36/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisia saisi olla enemmän.

Me helsinkiläisfirmassa yritetään metsästää maalaispoikaa, joka osaa koneet ja laitteet ja on vähintään insinööri.

Vierailija
37/42 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me helsinkiläisfirmassa yritetään metsästää maalaispoikaa, joka osaa koneet ja laitteet ja on vähintään insinööri.

Ne on maalla niin metsästämiseen tottuneita, että osaavat piilotella niin, etteivät jää saaliiksi.

Vierailija
38/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkohuussissa pimeässä.

Olen lämmittänyt mökkiä puilla.

Puuhellalla porisee pannukahvi.

Emme ole siis tänään kotona, vaan kesämökillä.

Kohta aamusauna on valmis. Saunotaan ja pulahdetaan järveen.

Vierailija
39/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huomata, että maalla asuminen ei välttämättä tarkoita, että asutaan maalaistalossa.

40/42 |
17.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Kehä III:n ulkopuolella niitä piisaa! Vink vink, kaikki miehettömät helsinkiläisdaamit...

🇺🇦🇮🇱