Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tarkasti muistatte elämässänne tapahtuneet asiat?

Vierailija
16.11.2018 |

Onko teillä vaikeuksia muistaa miten elämänne on mennyt? Itselle tuottaa usein vaikeuksia muistaa jopa minä vuonna mitäkin on tapahtunut, mietin onko se outoa. Lähimenneisyyden tapahtumia on myös vaikea muistaa, esim. mitä tein viime viikonloppuna.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aika tarkasti, keskusteluja sanasta sanaan. Tunteita, ajatuksia. Luultavasti siksikin, että mulle tapahtunut vähemmän kuin useimmille ihmisille.

Vierailija
2/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain asioita muistan, mutta hyvin vähän. Esim. Kouluajoista en muista kuin jonkin välähdyksen. Siksi vähän mietityttää kun tälläkin palstalla kysellään että nukuitko tunnilla...

Miten voisin muistaa kun en muista omaa elämääni kuin hetkittäin?

Joskus oli juttuakin tällaisista ihmisistä, katson jos löydän linkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista juuri mitään, mutta kaverini muistaa nuoruudestamme yksityiskohtaisia tapahtumia ja ihmisiä, joista minulla ei ole mitään mielikuvaa. On joskus outoa kuunnella niitä juttuja, kun en muista olleeni paikalla.

Vierailija
4/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan aika tarkasti, keskusteluja sanasta sanaan. Tunteita, ajatuksia. Luultavasti siksikin, että mulle tapahtunut vähemmän kuin useimmille ihmisille.

Minäkin muistan sanasta sanaan joitain tapahtumia, yleensä niitä huonoja. Mutta vuosikymmenten taakse en muista oikein mitään muuta. Eli keskiarvona, jos nyt yhden asian useammasta asiasta muistaa niin ei kai se ole hyvin.

Vierailija
5/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tosi tarkasti lähes koko elämäni vaiheet ja ihmettelen, ettei jotkut kaverini muista mitään esim. lapsuudestaan tai muista elämänsä vaiheista.

Olenkin yleinen muistitoimisto.

Vierailija
6/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan piinaavan tarkasti kaiken. Johtuu siitä, että minulla on paha lukihäiriö, mutta olen älykäs ja aivoni kompensoivat hyvällä muistilla paljon.

Vierailija
7/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon dokumentoinut sen verran hyvin, että melko tarkasti. Päiväkirjoja on 40, vuosikirjoja 10. Ikää minulla taas vielä alle 40.

Vierailija
8/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain asioita muistan, mutta hyvin vähän. Esim. Kouluajoista en muista kuin jonkin välähdyksen. Siksi vähän mietityttää kun tälläkin palstalla kysellään että nukuitko tunnilla...

Miten voisin muistaa kun en muista omaa elämääni kuin hetkittäin?

Joskus oli juttuakin tällaisista ihmisistä, katson jos löydän linkkiä.

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/2016041221404623

Me vaan ollaan erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän