Naiset plus 40v; neuvo miehen etsintään!
On huomattu, että esim Tinderissä ei tykkäyksiä tule oman ikäisiltä miehiltä, etsivät kaikki nuorempaa. Nuoremmat miehet sen sijaan eivät ole ikärasisteja. Eli hae itseäsi ainakin 10v nuorempaa seuraa niin tärppää. Ja usein. Ehkä nämä nuoret miehet ovat yleensä seksin perässä eikä heistä aina saa vakavampaa seuraa, mutta mihin sitä tarvitset? Et ole enää perhettä perustamassa joten hae seksiä, läheisyyttä, hauskuutta, jännitystä, hellyyttä. Sitä on tarjolla nuorten miehen taholta ja saat vielä ihailla ja hipelöidä kiinteää, nuorta kroppaa ja rypyttömiä kasvoja, nam.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*hyppii ja heiluttaa käsiään*
Olen tässä.
M
Kenelle tämä?
Sille joka etsii miestä. Koetan helpottaa etsintää.
M
Täällä tää himokas viiskymppinen nainen ja tuijotti jo hetken kuumana tuota kirjainta M, kunnes muisti, että mullahan on jo mies :D
Huomannut että se on yleinen vaiva himokkailla 50llä naisilla, se että on se mieskin.
Hankaluus tällaiselle vanhan liiton elävälle jolle toisen kuormasta napostelu tuottaa moraaliähkyä.
Mutta enemmän olisin huolissani tuosta muistin pätkimisestä.
M
Vierailija kirjoitti:
On huomattu, että esim Tinderissä ei tykkäyksiä tule oman ikäisiltä miehiltä, etsivät kaikki nuorempaa. Nuoremmat miehet sen sijaan eivät ole ikärasisteja.
Oletko kuinka paljon tykännyt oman ikäisistä miehistä, kun ei kerran tykkäyksiä tule? Minä ainakin etsin oman ikäistä naista ja heti (tuurilla?) aivan uskomattoman sellaisen löysinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna M jotain tietoja, kiitos.
E = mc²
Suomen suurin saari on Soisalo.
Nahkiainen ei ole kala.
M
:-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*hyppii ja heiluttaa käsiään*
Olen tässä.
M
Kenelle tämä?
Sille joka etsii miestä. Koetan helpottaa etsintää.
M
Täällä tää himokas viiskymppinen nainen ja tuijotti jo hetken kuumana tuota kirjainta M, kunnes muisti, että mullahan on jo mies :D
Huomannut että se on yleinen vaiva himokkailla 50llä naisilla, se että on se mieskin.
Hankaluus tällaiselle vanhan liiton elävälle jolle toisen kuormasta napostelu tuottaa moraaliähkyä.
Mutta enemmän olisin huolissani tuosta muistin pätkimisestä.
M
Pätkii, pätkii...
Kyllä meitä on paljon vapaalla jalallakin, elämä heittelee ja moni mun ikäinen ei halua enää elää muodon vuoksi huonossa liitossa. Minäkin haluan pitää suhteen nuorempaan mieheenkin lähinnä seksisuhteena, itsekseen elelyn vapaus kiehtoo tätä nykyä tosi paljon. Mutta ei se ole sen vähempiarvoista, seksisuhde on ihana, just sitä mitä nyt eniten kaipaankin.
Samaa mieltä kuormasta napostelusta, ei me sellaista.
Joo mulla seksuaalisuus on aivan huipussaan nyt nelikymppisenä. Löysin ikäiseni miehen ja todellakin seksiä seksiä seksiä estoitta loputtomiin.
Enpä olis kolmekymppisenä vielä tällä tavalla kyennyt seksiin heittäytymään. Eli uskon että voisin olla kolmekymppisellekin miehelle mieleen. En vaan kauheasti viehäty ajatuksesta että mies olis tosi reilusti nuorempi tai vanhempi. Vanhemmat kyllä kyttää ja lähestyy paljon.
Mulla kävi onni että löysin upean nelikymppisen itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Ihana M! Tänne heti!
Eihän se kertonut edes ikäänsä, tiedä vaikka 70v.
M36
Miksi luullaan että 40-vuotias nainen ei halua tai voi saada parisuhdetta nuoremman miehen kanssa? Ei siinä aina ole kyse pelkästä seksistä. Ihme aliarviointia että vanhemmat naiset kelpaavat vain se ks iin,
Nuoret miehet on parhaita! Saan paljon hellyyttä ja ihanaa seksiä 31-vuotiaalta ns. poikaystävältäni. Mitä sitten jos mies jossain vaiheessa löytää ikäisensä naisen jonka kanssa haluaa perheen, niin se sitten menee mutta nyt nautitaan! t. Nainen 52v