Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten kukaan voi nähdä syitä lastenteolle, miksi niitä pitäisi tehdä?

Vierailija
16.11.2018 |

Kokoomukselle kumppaneineen raatamaan? Perheväkivaltaa kokemaan? Nälässä ja kurjuudessa elämään? Aloittamaan varhaiskasvatuksen 5 v.? Masentumaan pimeässä? Alkoholisoitumaan ja pikkujouluissa pettämään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan myönteinen ajattelutapa sinulla. Parempi tosiaan ettet lisäänny. Masentunut vanhempi oli minulle taakka.

Vierailija
2/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä vaatii tuoretta lihaa myllyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan myönteinen ajattelutapa sinulla. Parempi tosiaan ettet lisäänny. Masentunut vanhempi oli minulle taakka.

Itse taas kiellät totuuden.

Vierailija
4/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä. Totuus on se, että olet tosiaan rasittavan oloinen. Ei sinun kanssasi kukaan varmaankaan lapsia edes haluaisi.

Vierailija
5/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kiellä. Totuus on se, että olet tosiaan rasittavan oloinen. Ei sinun kanssasi kukaan varmaankaan lapsia edes haluaisi.

On halunnut, mutta olen kieltäytynyt. Suomi on naisille EU:n toiseksi väkivaltaisin maa Tanskan jälkeen ja alkoholinkulutuksen ja sen aiheuttamien sairauksien ja muiden vaikutusten + pikkujoulun pettämistilastot pyörivät uutisissa koko ajan.

Sellaiseen maahan ei kannata tehdä lapsia, jolla ei ole lapselle mitään hyvää tarjottavaa.

Vierailija
6/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On halunnut, mutta olen kieltäytynyt. Suomi on naisille EU:n toiseksi väkivaltaisin maa Tanskan jälkeen ja alkoholinkulutuksen ja sen aiheuttamien sairauksien ja muiden vaikutusten + pikkujoulun pettämistilastot pyörivät uutisissa koko ajan.

Sellaiseen maahan ei kannata tehdä lapsia, jolla ei ole lapselle mitään hyvää tarjottavaa.

Pessimisti ei pety, mutta elää ankean elämän.

Vierailija
7/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä syitä kysellä, kun vauvakuume iskee.

Vierailija
8/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ei sun tarvitse ymmärtää. Onko paljon muitakin tavanomaisia asioita, joita et meinaa millään ymmärtää, vaikka kuinka käyttäisit resurssejasi?

Vierailija
9/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pikkujoulujen pettämistilastot vaikuttaa jonkun lasten tekoon?

Vierailija
10/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pikkujoulujen pettämistilastot vaikuttaa jonkun lasten tekoon?

Ihan jos ajattelee lapsen turvallista kasvuympäristöä niin pettäminen lieveilmiöineen ei luo sitä turvallisuutta.

Vierailija
11/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on huonot selät ja väkivaltageeni. Ei ole mitään järkeä lisääntyä.

Vierailija
12/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on kovin ikävä ilmapiiri. Ekana kysytään mitä teet työksesi. Ei suinkaan että mitä sulle kuuluu... Ihmisistä ei välitetä, ainoastaan siitä miten menestyvä on.

Vierailija
13/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneisuutta kokee valtaosa ihmisistä elämänsä aikana. Miksi normaalit tunteet on patologisoitu psykiatrin puolelta? Jotta voitaisiin myydä ihmisille lääkkeitä rahallista tuottoa ajatellen. Koko serotoniiniteoria kumottiin jo 80-luvulla, eli mihinkään aivokemioihin on turha sitten vedota.

Vierailija
14/14 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masentuneisuutta kokee valtaosa ihmisistä elämänsä aikana. Miksi normaalit tunteet on patologisoitu psykiatrin puolelta? Jotta voitaisiin myydä ihmisille lääkkeitä rahallista tuottoa ajatellen. Koko serotoniiniteoria kumottiin jo 80-luvulla, eli mihinkään aivokemioihin on turha sitten vedota.

Alakuloisuudella ja masennuksella on iso ero. Psyykkisesti terve vanhempi ei pohdi lapsensa seurassa miten hirttäy.tyminen olisi ihan järkevä vaihtoehto silloin, kun elämä tuntuu hankalalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi