Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset plus 40v; neuvo miehen etsintään!

Vierailija
16.11.2018 |

On huomattu, että esim Tinderissä ei tykkäyksiä tule oman ikäisiltä miehiltä, etsivät kaikki nuorempaa. Nuoremmat miehet sen sijaan eivät ole ikärasisteja. Eli hae itseäsi ainakin 10v nuorempaa seuraa niin tärppää. Ja usein. Ehkä nämä nuoret miehet ovat yleensä seksin perässä eikä heistä aina saa vakavampaa seuraa, mutta mihin sitä tarvitset? Et ole enää perhettä perustamassa joten hae seksiä, läheisyyttä, hauskuutta, jännitystä, hellyyttä. Sitä on tarjolla nuorten miehen taholta ja saat vielä ihailla ja hipelöidä kiinteää, nuorta kroppaa ja rypyttömiä kasvoja, nam.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän osa on perustamassa perhettä.

Nuorempaa miestä en tahtoisi.

Vierailija
2/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle kelpaa nuori mies! Tänne heti yksi, pitäisin kovin hyvänä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must on vaikea kuvitella että menisin jonkun luokse vaan punkkailemaan. Ne nuoret tuskin odottelee että tutustutaan ensin vaikka viisi kertaa jotta pääsevät tekemää lähempää tuttavuutta.

Vierailija
4/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missäs neuvot miehille naisen etsintään?

M36

Vierailija
5/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36

Pitääkö olla nuorempi vai kelpaako samanikäinen?

Vierailija
6/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nelikymppinen ei saisi perustaa perhettä?  

Vierailija
7/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M36

Pitääkö olla nuorempi vai kelpaako samanikäinen?

Ei tässä iässä kuule oman ikäiset naiset ole kiinnostuneita, saati sitten nuoremmat.

M36

Vierailija
8/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kohta 51 ja mulla on 43-vuotias mies. Kaipaan tässä elämänvaiheessa mieheltä lähinnä vain kuumaa seksiä. Sen takia nuorempi mies on kypsän naisen unelmakumppani. Tarpeet kohtaa täydellisesti, tapaamiset on yhtä aistinautintojen juhlaa, tuskin malttaa odottaa niitä tapaamisia!.

Nuorempana ei seksi ollut vielä niin tärkeää, eikä siihen oikein uskaltanut heittäytyä, aina oli jotain ongelmaa parisuhteessa, kiirettä ja väsymystä. Viisissäkymmenissä seksi maistuu taivaalliselle, maailma häviää rakastellessa ympäriltä, eikä siitä meinaa saada tarpeekseen. Nelikymppinen mies on seksin suhteen samassa vaiheessa, innokas, intohimoinen ja kyekenevä. 

Suosittelen siskot, ei tarvinne katua :) 

Vierailija
9/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoiset miehet tarttuvat itseään vanhempiin naisiin.

Sama ei toimi päinvastoin, koska naiset eivät kehitä itseään kuten miehet eivätkä ainakaan miehiä varten. 

Naisille ei ole olemassa gamea, womanosphereä, dating coacheja, klassisia deittailulegendahahmoja ja pick-up artisteja eikä boot camppejä. 

Keski-ikäisen naisen on edelleen helpompi saada nuorta miestä kuin tasokkaan keski-ikäisen miehen nuorta naista, mutta syyt ovat myös aika erilaisia. Nuori nainen makaa keski-ikäisen miehen kanssa, koska tämä on parempi kuin tarjolla olevat nuoret miehet. Nuori mies taas makaa keski-ikäisen naisen kanssa, koska se on paljon helpompaa ja mies ei vielä osaa sosiaalisia pelejä. 

Vierailija
10/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kohta 51 ja mulla on 43-vuotias mies. Kaipaan tässä elämänvaiheessa mieheltä lähinnä vain kuumaa seksiä. Sen takia nuorempi mies on kypsän naisen unelmakumppani. Tarpeet kohtaa täydellisesti, tapaamiset on yhtä aistinautintojen juhlaa, tuskin malttaa odottaa niitä tapaamisia!.

Nuorempana ei seksi ollut vielä niin tärkeää, eikä siihen oikein uskaltanut heittäytyä, aina oli jotain ongelmaa parisuhteessa, kiirettä ja väsymystä. Viisissäkymmenissä seksi maistuu taivaalliselle, maailma häviää rakastellessa ympäriltä, eikä siitä meinaa saada tarpeekseen. Nelikymppinen mies on seksin suhteen samassa vaiheessa, innokas, intohimoinen ja kyekenevä. 

Tuo nyt on selvä juttu. Naiset vain ei kehtaa myöntää, ettei heiltä löydy itseluottamusta ottaa rinnalleen nuorta ja sitten uskottelevat että vanha vain on parempi. Uskovat muutenkin aivopesuihin siitä, että nainen on 40v täysin hajuton, mauton, haluton ja eloton ja elävät uskomustensa kanssa kurjan elämän ja pesevät vanhan kumppaninsa kakkavaippoja katkerana.

Vierailija
11/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitää olla aika hyvännäköinen vanhempi nainen jos haluaa vähänkään laatua kehossa tai mielessä. Muutenon jumissa jonkun pillupallopullotyypin kanssa

Vierailija
12/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hyppii ja heiluttaa käsiään*

Olen tässä.

M

Vierailija
13/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuoret miehet kuolaavat milffien perään, mutta keski-ikäinen nainen harvemmin saa oman ikäistään miestä.

Vierailija
14/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä.

M

Kenelle tämä?

Vierailija
15/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä.

M

Kenelle tämä?

Sille joka etsii miestä. Koetan helpottaa etsintää.

M

Vierailija
16/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuon ihan IRL. Eli ikäiseni miehet kuolaavat nuorten tyttöjen perään, mutta nuorilta miehiltä tulee huomiota. Samoin selvästi vanhemmilta.

Vierailija
17/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on selvä juttu. Naiset vain ei kehtaa myöntää, ettei heiltä löydy itseluottamusta ottaa rinnalleen nuorta ja sitten uskottelevat että vanha vain on parempi. Uskovat muutenkin aivopesuihin siitä, että nainen on 40v täysin hajuton, mauton, haluton ja eloton ja elävät uskomustensa kanssa kurjan elämän ja pesevät vanhan kumppaninsa kakkavaippoja katkerana.

Juuri meiltä viisikymppisiltä naisilta kyllä itseluottamusta löytyy kun tiedetään jo aika tarkkaan keitä ollaan ja mitä halutaan. Pienet puutteet itsessä tai toisessakaan eivät enää isommin häiritse. Ja miehille, noille nuoremmillekin, tunnumme hyvin kelpaavan. Ystäväpiirissä on monia, jotka elävät uutta nuoruutta suhteessa nuoremman kollin kanssa. 

Ei viiskymppisiltä miehiltä vielä mitään kakkavaippoja tarvitse pestä, eikä heissäkään ole sinänsä mitään vikaa, mutta omista ja toisten kokemuksista tiedän että viiskymppinen nainen ja kolme-nelikymppinen mies ovat seksin suhteen unelmamätsi. Juttu, jota ei todellakaan kannata jättää kokematta jos seksinnälkä polttelee :)

Vierailija
18/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna M jotain tietoja, kiitos.

Vierailija
19/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä.

M

Kenelle tämä?

Sille joka etsii miestä. Koetan helpottaa etsintää.

M

Täällä tää himokas viiskymppinen nainen ja tuijotti jo hetken kuumana tuota kirjainta M, kunnes muisti, että mullahan on jo mies :D

Vierailija
20/29 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna M jotain tietoja, kiitos.

E = mc²

Suomen suurin saari on Soisalo.

Nahkiainen ei ole kala.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme