Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoin valhe minkä olet kuullut :D

Vierailija
16.11.2018 |

Tänne voitte kaikki pistää huonoimman valheen minkä olet kuullut. :DDDDDDDDDDDD

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole humalassa", kun sen sanoi humalassa oleva henkilö, josta näki jo kauas, että hän on humalassa". Tai sitten se, että toinen henkilö sanoi asiaa häneltä kysyttäessäni, että "Ei hän ole humalassa, hän on vain iloinen". Noin minulle valehdeltiin lapsena useamman kerran kun totesin humalassa olevalle sukulaiselle esim. sukujuhlissa, että hän on humalassa ja sitten totesin jollekin perheenjäsenelle, että kyseinen henkilö on humalassa. Ilmeisesti minulle ei haluttu kertoa totuutta, koska ajateltiin, että se järkyttää minua, mutta enemmän minua järkytti se, että aikuiset selvästi valehtelivat vaikka olivat opettaneet itse minulle, että ei saa valehdella. Ihmettelen myös, että kuinka tyhmänä minua pidettiin. Luultiin että en edes lähes aikuisena erottanut humalassa ja lähes sammumispisteessä olevaa ihmistä selvänä olevasta ihmisestä, vaikka en enää silloin tietenkään mennyt sanomaan kenellekään, että hän on humalassa tai kysellyt muilta, että onko joku humalassa vai ei. Luottamukseni muihin ihmisiin kuitenkin loppui jo lapsena kun totesin, että ihmiset valehtelevat minulle koko ajan, muustakin kuin tuosta edellä kirjoittamastani asiasta.

Vierailija
42/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti kaikille että saatiin tää keskustelu suosituimpiin! (Eli sain tähän sen tulimerkin) en oo koskaan saanut mitään keskustelua suosituimpiin vaikka oon tehny niitä vuoden aikana varmaan 50.

-Ap

Paitsi ettei kukaan kerro täällä valheita vaan siteeraa jotain, mistä on eri mieltä. Valhe on tietoinen huijausyritys, ei mielipide tai väärinkäsitys.

Tylsä ketju tuli, mutta pääsiväthän rajakit taas avautumaan.

Vierailija
44/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä oikeen pistää jotain "h" kommentteja? Voisitko ystävällisesti poistua?

-Ap

Vierailija
45/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole humalassa", kun sen sanoi humalassa oleva henkilö, josta näki jo kauas, että hän on humalassa". Tai sitten se, että toinen henkilö sanoi asiaa häneltä kysyttäessäni, että "Ei hän ole humalassa, hän on vain iloinen". Noin minulle valehdeltiin lapsena useamman kerran kun totesin humalassa olevalle sukulaiselle esim. sukujuhlissa, että hän on humalassa ja sitten totesin jollekin perheenjäsenelle, että kyseinen henkilö on humalassa. Ilmeisesti minulle ei haluttu kertoa totuutta, koska ajateltiin, että se järkyttää minua, mutta enemmän minua järkytti se, että aikuiset selvästi valehtelivat vaikka olivat opettaneet itse minulle, että ei saa valehdella. Ihmettelen myös, että kuinka tyhmänä minua pidettiin. Luultiin että en edes lähes aikuisena erottanut humalassa ja lähes sammumispisteessä olevaa ihmistä selvänä olevasta ihmisestä, vaikka en enää silloin tietenkään mennyt sanomaan kenellekään, että hän on humalassa tai kysellyt muilta, että onko joku humalassa vai ei. Luottamukseni muihin ihmisiin kuitenkin loppui jo lapsena kun totesin, että ihmiset valehtelevat minulle koko ajan, muustakin kuin tuosta edellä kirjoittamastani asiasta.

Oot kyllä ollu ihan helvetin rasittava lapsi. :D

Vierailija
46/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti kaikille että saatiin tää keskustelu suosituimpiin! (Eli sain tähän sen tulimerkin) en oo koskaan saanut mitään keskustelua suosituimpiin vaikka oon tehny niitä vuoden aikana varmaan 50.

-Ap

Paitsi ettei kukaan kerro täällä valheita vaan siteeraa jotain, mistä on eri mieltä. Valhe on tietoinen huijausyritys, ei mielipide tai väärinkäsitys.

No nii-in, mutta silti tää meni suosituimpiin. Kyllä mä ainakin vähän ihmettelen että tällänen keskustelu tuli suosituimpien joukkoon.

-Ap

Vierailija
47/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään vikaa, en vain halua parisuhdetta.

M36

Vierailija
48/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kultturimarksilainen vihervalehtelu on tietoista mielipidevaikuttamista ja vaalikarjan huijaamista. Ihmetyttää miksi haluavat tuhota oman maansa.

Vierailija
49/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs työkaveri kertoi olleensa Thaimaassa. Siellä oli ollut kissa, joka oli kiintynyt tähän ihmiseen. Yhtenä päivänä kissa oli synnyttänyt kaksi kissanpoikasta tämän ihmisen hotellihuoneen eteen. Tämä ihminen oli ruokkinut ja pitänyt huolta näistä kissoista. Suomeen palattuaan tämä ihminen kertoi, että on lähettänyt rahaa näillä kissoille sinne Thaimaahan. Ja hotellin henkilökunta ovat laittaneet kuvia näiden kissojen elämästä. 

Että tämmöinen juttu :D

Vierailija
50/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.

Niitähän on enemmän kuin kaksi!!!

Vierailija
51/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Piti soittaa sulle, mutta puhelimessa on akku vähissä."   Henkilö on kotona, puhelin seinässä latautumassa. 

Vierailija
52/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oppilailta näitä kuulee. Eräskin poika oli poistumassa koulun alueelta, koska oli muka menossa liikuntatunnille. Piti muistuttaa, että hänellä oli kyllä meikäläisen äikäntunti seuraavaksi. Jäi kauppareissu väliin sillä välkällä.

Pari tyttöä oli myöhässä tunniltani. Sitä ei kuulemma sopisi merkitä Wilmaan, koska he olivat päässeet liikasta niin myöhään, etteivät ehtineet. Joo, olin itse nähnyt heidät koulun pihassa jo kymmenen minuuttia aiemmin, kun kurkkasin opehuoneen ikkunasta.

Näitä riittää. Sopisi vanhempienkin joskus muistaa, etteivät lapsoset aina puhu totta. Monet osaavat lasketella luikuria todella sujuvasti ja kirkkain silmin.

Vierailija
53/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini yritti kaikin keinoin väittää minulle että lehmät lentää. Ihme jätkä.

Vierailija
54/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolia on enemmän kuin kaksi.

Niitähän on enemmän kuin kaksi!!!

Mielisairaus, luonnonvastaisuus tai luonnonoikku eivät ole sukupuolia eivätkä liity suvunjatkumiseen. Pikemminkin katkaisevat sukupolvien ketjun.

Vierailija
55/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin whatsapissa kaverilleni tänään viestin kello 11.00 maissa. Hän ei vastannut siihen vaikka siinä näkyy että se oli lukenut viestin. 14.00 soitan hänelle että miksei hän vastaa viestiin. Sitten kaverini yrittää väittää että ei ole edes nähnyt sitä viestiä vaikka whatsapissa näkyi se merkki että viesti on luettu.

Vierailija
56/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
57/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
58/66 |