Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin eilen lapselleni, että jos vielä sama lapsi kiusaa, kiusaa takaisin.

Vierailija
16.11.2018 |

Opettaja ei välitä, tämä lapsi kiusaa koulussa ja harrastuksessa. Sanoin, että sano yhtä rumasti takasi tai jos kaataa taas, karjase että lopeta, ellei auta ja kaataa uudelleen tmv nii tee samoin takasi.

Opetettu, että ketään ei kiusata ja kaikkia täytyy kunnioittaa mutta rajansa silläkin.

Täytyy laittaa tieten lapset itsepuolustus kurssille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opettaja sanoi, kun keskustelitte asiasta? Entä rehtori?

Vierailija
2/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti lapsen pitää kyllä osata puolustaa itse itseään. Eikä niin, että opettaja on sen ensisijainen taho, koska lapsi ei kykene yhtään puolustautumaan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi asiallisesti sanonut vastaan, ainakin niin sanoo. Opettaja sanoi, että kiinnittää asiaan huomiota ja lapset on lapsia, onhan sitä kaikenlaista.

Mikään ei muuttunut.

Rehtorille ei ole sanottu. Ellei homma muutu, se on seuraava askel, ellei auta, vanhempiin yhteys, ellei sekään niin lasu, ellei se niin rikosilmoitus jos alkaa jäädä jälkiä kiusaamisesta.

Ellei sekään niin käyn tinttaan itte sitä kakaraa.

Ja lapsi hyvin tietää että saa sanktiot kotona jos alkaa muita kiusata tai provosoi kiusaamaan.

En halua lapsilleni samaa kohtaloa mikä itsellä oli.

Ap

Vierailija
4/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi asiallisesti sanonut vastaan, ainakin niin sanoo. Opettaja sanoi, että kiinnittää asiaan huomiota ja lapset on lapsia, onhan sitä kaikenlaista.

Mikään ei muuttunut.

Rehtorille ei ole sanottu. Ellei homma muutu, se on seuraava askel, ellei auta, vanhempiin yhteys, ellei sekään niin lasu, ellei se niin rikosilmoitus jos alkaa jäädä jälkiä kiusaamisesta.

Ellei sekään niin käyn tinttaan itte sitä kakaraa.

Ja lapsi hyvin tietää että saa sanktiot kotona jos alkaa muita kiusata tai provosoi kiusaamaan.

En halua lapsilleni samaa kohtaloa mikä itsellä oli.

Ap

Älä tinttaa lasta vaikka ansaitsisi sen. Joudut itse nesteeseen. Opeta pitämään puolensa, jos toinen aloittaa niin silloin saa antaa takaisin. Se on nykypäivänä pielessä että jos otat lasta kädestä kiinni ja viet vanhempiensa eteen voi joutua syytteeseen. Mun mielestä asia selvitetään puhumalla mutta eihän se aina niin mene edes aikuisilla.

Vierailija
5/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet opettaa lapsille, että jos joku lyö, niin lyö kovempaa takaisin.

Minä kukkahattutätinä yritin täysi-ikäiselle pojalleni selittää toisen posken kääntämisestä, niin hän sanoi, ettei miesten maailma toimi noin.

Vierailija
6/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia lapsia ja vanhempia on nykyään. Lapset kiusaa minkä kerkee ja vanhemmat vähän pahoittelee eivätkä jaksa kasvattaa pitkäkestoisesti ja taas jatkuu sama meno. Koulussa taas vain voivotellaan, kun ei me voida tehdä mitään ja kun ne on lapsia. Koskaan, koskaan ei tule seurauksia kiusaajille. Meille aikoinaan tipahti koulussa jälki-istunto jos kiusattiin, nykylasta palkitaan jos se lopettaa kiusaamisen (tai oikeammin, ei lopeta vaan oppii piilottamaan kiusaamisen aikuiselta).

Vierailija
7/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinä kiusaamaan sen lapsen vanhempia.

Vierailija
8/8 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällanen kasvatus tietenkin hyväksytään, mutta entä kun otetaan ovi huoneesta, niin voi kauheeta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme