Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo toivoo kahta poikalasta ja koen miehenä tästä paineita.

Tulevaiskä
16.11.2018 |

Esikoinen tulossa ja laskettu aika 12.5.
Vaimolla on aina ollut haave saada kaksi poikalasta. Itselleni lasten sukupuolella ole väliä, mutta olisi upeaa saada terveitä lapsia. Vaimoni on ostanut vauvallemme melko poikapainotteisia vaatteita, koska on varma "poika se on".
Entäs jos ei olekaan? Asia nyt jonkun verran aiheuttaa paineita mulle. Neuvokaahan naiset tulevaa iskää hädässä. Miten tuon asian ottaisi puheeksi?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa selviää rv 18-20 viimestään.

Vierailija
2/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota neuvolassa asia puheeksi. Siellä on kolmas ihminen, joka osaa ammattimaisesti keskustella vaimollesi hänen naiivista toiveestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille riittää että edes eläisi. Tervekin paljon vaadittu sulta.

Vierailija
4/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän juttua sukupuolilajitellusta siemenestä. Jos siitä olisi teille hyötyä?

http://www.vikinggenetics.fi/media/uutiset?show=akpj

Vierailija
5/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki helvatan lapselliset uskomukset olisi aika heittää pois mediasta? Anna kun arvaan. Vaimosi on lukenut mm miten rikkaat saavat enemmän poikalapsia, korkeastikoulutettu äiti saa todennäköisemmin pojan ja paljon urheileva mies saa useammin poikia.

Vaimosi yrittää epätoivoisesti saada jotain statusta lisää? Naurettava akka.

Vierailija
6/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäis kasvaa aikuiseksi pikkuhiljaa- vai onko vaimollasi joku trauma suhteessa äitiinsä?

Kokemuksesta sanon, että olisin ehkä jäänyt jotain paitsi jos olisin vain tyttöjen tai poikien äiti

terv.itsellä kaksi kumpaakin

Vierailija
7/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on tyttö, tulee aiheuttamaan ongelmia jos vaistoaa että äiti toivoi poikaa. Isosta asiasta kyse.

Vierailija
8/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi on tyttö, tulee aiheuttamaan ongelmia jos vaistoaa että äiti toivoi poikaa. Isosta asiasta kyse.

Olen nainen, joka toivoi tyttöä, mutta sai poikia. Ei se ole ongelmia aiheuttanut. Olen todella rakastunut lapsiini.

Vierailija
9/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, itseä harmittaisi kaksi poikaa :) Ja suuret rakastajat tekee tyttöjä...

Vierailija
10/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, ompa ikävä tilanne :/ Itse en toivonut kumpaakaan raskaana ollessani, mutta saatuani pojan, en tiedä mitään parempaa! Tosin jos olisin saanut tytön, saattaisin sanoa aivan samalla tavalla.. Mielestäni asiasta tulisi kuitenkin yhdessä keskustella.

Vierailija
11/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani on hyvät välit molempiin vanhempiin. Veljeensä erittäin hyvät välit ja on väleissä myös siskonsa kanssa, mutta heillä on ilmeisesti lapsesta saakka ollut sellaista "nokkimista".

Poikia tai miehiä ei ole ollut koskaan kavereina. Lisäksi vaimoni on todella naisellinen. Tykkää kaikesta naisellisesta, aina ollut pitkät hiukset, tykkää käyttää mekkoja. Lapsena ollut hyvin tyttömäiset harrastukset. Nykyäänkin käy ratsastamassa, joka on melko naisvoittoinen laji.

Vaimolla saattaa olla tyttölapsista hieman negatiivinen kuva. Häntä ovat tytöt ja naiset kiusanneet päiväkodista yliopistoon asti. Oli myös lukion jälkeen vuoden päiväkodissa töissä ja muistan, että hän kerran sanoi mulle, miten tytöt osaavat olla ilkeitä kieroilijoita jo taaperosta asti. En tiedä onko näillä seikoilla merkitystä?

Vierailija
12/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kaikki helvatan lapselliset uskomukset olisi aika heittää pois mediasta? Anna kun arvaan. Vaimosi on lukenut mm miten rikkaat saavat enemmän poikalapsia, korkeastikoulutettu äiti saa todennäköisemmin pojan ja paljon urheileva mies saa useammin poikia.

T. Kahden pojan isä/äiti joka ei ole osannut tehdä yhtään tyttöä

Vierailija
13/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joka toivoi tyttöä, mutta sai poikia. Ei se ole ongelmia aiheuttanut. Olen todella rakastunut lapsiini.

Hyvä näin, mutta on myös vanhempia, jotka toivovat jompaa kumpaa sukupuolta niin tosissaan, että tämä oikeasti aiheuttaa ongelmia. :) Niin että lapsi tuntee olevansa vääränlainen. Kuulostaa hassun pakkomielteiseltä aloittajan kuvailu.

Vierailija
14/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin toivoin joskus poikia. Olin esikoisen kohdalla varma, että hän on poika. Ultrassa sitten annettiin tyttölupaus ja olin päivän pari todella pettynyt. Tuntui, kuin mua olisi rankaistu. Kun ihana tyttäreni syntyi, en olisi muuta halunnut. Onneksi sain tytön ja hän on parasta mitä mulle oli tapahtunut.

Kakkosen kohdalla oli edelleen pieni poikatoive, mutta tyttöhän sieltä tuli. Aivan ihana tyttö. Kolmannen kohdalla olin jo varma,että tyttö se taas on. Kuten olikin.

Mulla on kolme maailman parasta ja rakkainta lasta. En vaihtaisi heitä mihinkään.

Vaimosi rakastuu lapseenne ja vauva on täydellinen. Usko mua.

Vierailija
15/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kahden pojan isä/äiti joka ei ole osannut tehdä yhtään tyttöä

Mulla ei ole lapsia. Kohtu on poistettu syövän takia jo yli kymmenen vuotta sitten. Miehelläni on 16v tyttö ja 18v poika.

Vierailija
16/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lohtulause "Suuret rakastajat...." kuuluisi olla; " Laiskat rakastajat....

Vierailija
17/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Useammin ihmiset on pettyneitä jos on kaksi samaa ja suku säälii. Vaikka syytä olisi tyytyväisyyteen että on saanut lapsia.

Vierailija
18/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen mielikuva siitä, että tytöt syntyvät ilkeiksi kaksinaamaisiksi ja pojat ovat sitten aina sopeutuvaisia ja leppoisia? Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
19/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille riittää että edes eläisi. Tervekin paljon vaadittu sulta.

Terveen lapsen vaatiminen ei ole mitään paljoa. Ihan tavallista se on, että lapset ovat terveitä.

Vierailija
20/54 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista. Useammin ihmiset on pettyneitä jos on kaksi samaa ja suku säälii. Vaikka syytä olisi tyytyväisyyteen että on saanut lapsia.

Höpö höpö.

Ihan sama mulle vaikka olisi kaikki samaa sorttia. Kaksi ekaa on poikia ja tää kolmas tyttö. Mulle oli ihan sama kumpiko tulee. Kolme poikaakin olisi ollut omalla tavallaan aivan ihana. Ihan kuten vaikka sitten kolme tyttöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä