Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkijänaiset Jenny ja Saara

Vierailija
16.11.2018 |

Näistä ei ilmeisesti saa keskustella täällä?

Vaikka pohdittaisiin ihan asiallisestikin, ettei ohjelma oikein toimi, kaikki keskustelut häviää silti nopeasti. Ohjelma on omituisen ristiriitainen. Lääkäri kertoo että lapsettomuus korjaantuisi helpoiten laihduttamalla, mutta sitten vaan todetaan, etten mä halua laskea mun painoindeksiä. Kaikki on yhteiskunnan vikaa. Kovasti vakuutellaan, ettei lihavuus aiheuta mitään ongelmia ja ihan yhtä terveitä tässä ollaan kun muutkin, mitä nyt tosiaan hormonitoiminta ei enää ainakaan toisella pelitä normaalisti.

Kovasti myös vakuutellaan omaa onnellisuutta, joka toisessa insertissä kuitenkin käydään läpi jotain mennyttä traumaa tai nykyistä diagnoosia.

Pitikö tästä tulla jollekin hyvä olo?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia ohjelmia sitä tehdäänkin. Lihavat naiset todistelevat, että elämä on ihanaa pulskana, mutta silti itkettää. Hohhoijaa 🙄

Vierailija
2/9 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Jennyä on paha katsella jo Hintikan ohjelmassa ja nyt sillä on oma kouhotusohjelma. No ei ole pakko katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä ei ilmeisesti saa keskustella täällä?

Vaikka pohdittaisiin ihan asiallisestikin, ettei ohjelma oikein toimi, kaikki keskustelut häviää silti nopeasti. Ohjelma on omituisen ristiriitainen. Lääkäri kertoo että lapsettomuus korjaantuisi helpoiten laihduttamalla, mutta sitten vaan todetaan, etten mä halua laskea mun painoindeksiä. Kaikki on yhteiskunnan vikaa. Kovasti vakuutellaan, ettei lihavuus aiheuta mitään ongelmia ja ihan yhtä terveitä tässä ollaan kun muutkin, mitä nyt tosiaan hormonitoiminta ei enää ainakaan toisella pelitä normaalisti.

Kovasti myös vakuutellaan omaa onnellisuutta, joka toisessa insertissä kuitenkin käydään läpi jotain mennyttä traumaa tai nykyistä diagnoosia.

Pitikö tästä tulla jollekin hyvä olo?

Kohta kolme tuntia pysynyt! Keskustelkaa nopeasti!!

Vierailija
4/9 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulla1 ja Pulla2.

Vierailija
5/9 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ne molemmat tv:stä tutut blondatut nelikymppiset?

Vierailija
6/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitten hiukset on milloin minkäkin väriset? Yli kolmekymppiset!

Sitte ne ihmettelee, että Saarsn äitiysraha olisi niin pieni?Jos se Saara tulisi raskaaksi.

Jennyllä on sanojensa mukaan kuukausipalkka.

Kansanedustajaksi??

Vierailija
7/9 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä levitellään milloin mitäkin juttuja. Että naiset haluaa herkän mekkoon pukeutuvan miehen, naisen euro on 84 senttiä ja laihduttaminen on mahdotonta. Uskoo ken tahtoo.

Vierailija
8/9 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta mitä telkkarista tulee!

Vierailija
9/9 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi