Miksi vanhemmat naiset katsoo?
Olen siis 35v nainen, meikkaan mutta en ihmeemmin muuten panosta.esim pitkät hiukset ponnarilla. Hieman pyöreähkö ja pitkä olen.töissä ollessani huomaan saavani huomiota enemmän itseäni vanhemmilta naisilta.katsovat yleensä heti huomattuaan, ei ehkä kaikki pahasti mutta kuitenkin. Mikähän tähän voisi olla syynä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Minulka on yksi erikoinen takki. Sellainen nuorisomuotia oleva takki, mutta tykkään siitä itse. Olen jo keski-ikäinen ja käytin sitä innolla, mutta lopulta piti luopua siitä. Ehkä se näytti vähän hassulta sitten, kun nimenomaan minua vanhemmat naiset mulkoilivat jotenkin vinosti ivallisesti hymyillen, kun käytin sitä. Muut eivät tuntuneet kiinnittävän mitään huomiota, mutta tunsin itseni tuon takia niin tyhmän näköiseksi, että ostin uuden perinteisemmän takin.
N44
Mitäköhän toi mopsia ulkoiluttava mies ajattelisi ?
ENTÄS mitä se mopsi ajattelisi?????????
Vierailija kirjoitti:
Jollei sinussa ole mitään niin erikoista, että olemuksesi keräisi katseita, ehkä sinä oletkin tämän silmäpelin alullepanija. Voisiko olla niin, että sinä suuntaat katseesi miehensä kanssa liikkuviin, sinua vanhempiin naisiin ja kiinnität sillä heidän huomionsa?
Minä huomaan jos kohotan katseeni vaan johonkin, että keski-ikäinen nainen katsoo. Se on sellainen pitempään kestänyt katse. Jotkut on niin outoja etteivät käännä katsettaan pois kun huomaa.. Lopettakaa tuijottaminen vanhemmat naiset!
Mä veikkaan että sua on sattumalta katsonut tarkemmin pari ko ikäryhmän naista, jansen jälkeen sä olet alkanut kiinnittää erityisesti huomiota heidän katseisiinsa ja kuvittelet että monet tuijottavat.
minäN kirjoitti:
En tarkoita siis katsomista lesbomielessä vaan sellaset miehensä kanssa kulkevat naiset.kokeeko ne uhkaksi kenties?sitä nyt en uskoisi.
"töissä ollessani huomaan saavani huomiota enemmän itseäni vanhemmilta naisilta" .
Kulkevat töissä miestensä kanssa. Aha.
Itse olen katsellut toista ihmistä mm. jonkun vaatteen takia ("Mistähän se on ostanut noi housut, hyvännäköiset" jne), tai vaikkapa jonkun ulkonäköön liittyvän piirteen takia (hiukset, lihaskunto, rusketus, silmät, ääni, hymy, hymykuoppa...). Omat hiukset ovat huonossa kunnossa, joten olen ihastellut salaa monenkin pitkähiuksisen tukkaa, eikä mikään muu ominaisuus niiden kauneutta mihinkään vie. Pitkillä ihmisillä on usein pitkät ja virtaviivaiset lihakset, siinä toinen ihastelun aihe. Onnellisen ja iloisen ihmisen koko olemus kiinnittää huomion. Jos itse on oikein väsynyt ja stressaantunut, sitä kiinnittää huomion sellaiseenkin ihmiseen, joka vaikuttaa rentoutuneelta ja hyvin nukkuneelta.
Sinullakin saattaa olla piirteitä, joita joku muu toivoisi itsellänsä olevan.
Vierailija kirjoitti:
minäN kirjoitti:
En tarkoita siis katsomista lesbomielessä vaan sellaset miehensä kanssa kulkevat naiset.kokeeko ne uhkaksi kenties?sitä nyt en uskoisi.
"töissä ollessani huomaan saavani huomiota enemmän itseäni vanhemmilta naisilta" .
Kulkevat töissä miestensä kanssa. Aha.
Jospa ap on esim. kaupassa töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollei sinussa ole mitään niin erikoista, että olemuksesi keräisi katseita, ehkä sinä oletkin tämän silmäpelin alullepanija. Voisiko olla niin, että sinä suuntaat katseesi miehensä kanssa liikkuviin, sinua vanhempiin naisiin ja kiinnität sillä heidän huomionsa?
Minä huomaan jos kohotan katseeni vaan johonkin, että keski-ikäinen nainen katsoo. Se on sellainen pitempään kestänyt katse. Jotkut on niin outoja etteivät käännä katsettaan pois kun huomaa.. Lopettakaa tuijottaminen vanhemmat naiset!
No, sitten on kysyttävä, mitä töitä teet. Muuten on vaikea edes arvata, mikä sinussa niin tuijotuttaa.
Missä nelikymppiset ja sitä vanhemmat naiset kulkevat miehensä kanssa? Jos asiakaspalvelija ei huomaa asiakasta, katsekontaktin etsiminen on asiakkaan ensimmäinen keino herättää huomio. Jos et ole asiakaspalvelija, työsi varmaan on niin kiinnostavan näköistä, että naiset tuijottavat. Mutta miksi juuri sinua vanhemmat naiset, jotka liikkuvat miehensä kanssa...?
Kyllä se varmasti on niin, että sinä olet kaikesta tavallisuudestasi huolimatta niin hurmaava, että naiset tarrautuvat tiukemmin miehensä käsivarteen ja tuijottavat sinua ihan varmistaakseen, ettet pääse ainakaan huomaamatta sieppaamaan miestä itsellesi. Yrittävät myös myrkyttää tai lamauttaa sinut katseellaan, mokomat keski-ikäiset serpentit.
Just tuo voi olla yksi syy, että odottavat sinun tervehtivän ensin, se kuuluu asiakaspalvelijan peruskäytökseen.
Olen itse asiakaspalvelussa ja toki ihmiset katselee kun tulevat sisään, minä myöskin aina tervehdin ensin, tottakai, se on samalla kuin ilmoitus: tervetuloa meille asioimaan.