Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asumme lapsen kanssa yksiössä ja perheemme

Vierailija
15.11.2018 |

painaa minä 45 kg + mies 65 kg + lapsi 12 v 35 kg = 145 kg. Kuinka paljon sinä painat? Entä koko perheesi? Miten paljon kulutat luonnonvaroja? Meillä ei ole lemmikkieläimiä eikä autoa. Syömme kasvispainotteisesti kausikasviksi suosien ja lähellä tuotettua. Emme käytä punaista lihaa. Olemme tehneet yhden lentomatkan Eurooppaan, muutaman laivamatkan ja paljon junamatkoja. Liikumme polkupyörällä, kävellen ja julkisilla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin 4 huonetta + keittiö. Syön lähinnä lihapitoisia ruokia ja matkustan johonkin lämpimään turistirysään vähintään 2 kertaa vuodessa. Painoa löytyy 130 kiloa velttoa lihaa. Harmittaako?

Vierailija
2/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette varmasti taivaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas painava lapsi. Lapsesta tulee suuri hiilijalanjälki

Vierailija
4/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 65 kg?😵

Vierailija
5/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on lihaksikkaampi kuin minä. Emme ole kovin pitkiä. Mies on vain vähän pidempi.

ap

Vierailija
6/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruipelo mies sulla. Hyi olkoot.

Vierailija
7/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja "nainen" 45 kg :D

Vierailija
8/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin voisin asua yksiössä, mutta muilla ihmismäärillä en ikipäivänä. Minulle vähimmäismäärä huoneita asunnossa on sama kuin mikä on asukkaiden lukumäärä asunnossa. Mutta mieluiten huoneita vähän tuosta enemmänkin.

Vierailija
9/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta huonetta. Kylpyhuone, vaatehuone, eteinen, olohuone, keittosyvennys ja makuuparvi. On mahdollista siis olla omissa oloissaankin.

ap

Vierailija
10/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

painaa minä 45 kg + mies 65 kg + lapsi 12 v 35 kg = 145 kg. Kuinka paljon sinä painat? Entä koko perheesi? Miten paljon kulutat luonnonvaroja? Meillä ei ole lemmikkieläimiä eikä autoa. Syömme kasvispainotteisesti kausikasviksi suosien ja lähellä tuotettua. Emme käytä punaista lihaa. Olemme tehneet yhden lentomatkan Eurooppaan, muutaman laivamatkan ja paljon junamatkoja. Liikumme polkupyörällä, kävellen ja julkisilla.

Emme ole lähellekkään yhtä täydellisiä. Anteeksi.

Vierailija
11/17 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, kissa ja minä yhteensä n. 184 kg ( 120+4+60 ). Asumme kaksiossa.

Ei autoa, liikumme kävellen tai ratikka /bussi /juna / metro.

Lennämme lomalle 1-2 kertaa vuodessa Keski-Eurooppaan. Lihaa syömme hyvällä ruokahalulla, mutta ei läheskään joka päivä.

Hiilijalanjälki on alle suomalaisen keskiarvon.

Vierailija
12/17 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yrität ap saada tällä avauksella viestittyä? Mikä ajaa sinut tekemään tällaisen avauksen?

Vierailija
13/17 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on monta huonetta. Kylpyhuone, vaatehuone, eteinen, olohuone, keittosyvennys ja makuuparvi. On mahdollista siis olla omissa oloissaankin.

ap

Jee, voi mennä vaatehuoneeseen istuskelemaan yksinään!

Vierailija
14/17 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan matkustelu ja lapsi tuhoaa maapallon. Häpeä!

Vierailija
15/17 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää useamman kerran, jos suunnittelette, että ottaisitte  lihaa syövän lemmikin tai tekisitte kaukomatkoja lentäen. Moni sanoo suojelevansa luontoa, kun ei tee lapsia. Ap:n hiilijalanjälki lienee lapsesta huolimatta alle suomalaisten keskiarvon?

Vierailija
16/17 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 90 kg, minä 54 kg ja vauva 4 kg = 148 kg. Mekin mahdutaan hyvin yksiöön ja omaa autoa ei tarvita, kun kaikki on lähellä ja julkisilla pääsee. Ei ole kesämökkiä, mutta ehkä hankitaan vene, jolla pääsisi saariin telttailemaan. Lemmikkejä ei ole. Olemme kasvissyöjiä. Jotta pääsisimme samaan ap:n kanssa, niin ainakin miehen olisi laihduttava;)

Vierailija
17/17 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 90kg, minä 50kg, koira noin 25kg. 120 neliöinen omakotitalo ja 4ha mökkitontti. Auto, vene ja moottorikelkkakin on. Lihaa syödään päivittäin ja paskotaan kun elefantit. Voitinko mä jotain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä