Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olen muuttanut vuokralle asintoon ja sen jälkeen ilmoitettu että siellä asuu uusi henkilö (aviopuoliso) ja laskut tulee yhä vain minun nimellä

Vierailija
15.11.2018 |

Voinko vain ilmoittaa että minä muutan pois eli irtisanoa sopimuksen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä muutat pois ja mies tahtoo jäädä niin sinä irtisanot sopparisi ja mies tekee vuokranantajan kanssa uuden. Kun soppari on miehen nimissä niin et ole vastuussa, jos mies jättää vuokrat maksamatta. Mutta miehen pitää tehdä se sopimus ja vaihdosta pitää sopia vuokranantajan kanssa.

Ja jos ap on maksanut esim. 2 kk takuuvuokran, niin se jää vuokranantajalle siihen asti, kunnes mies kykenee vastaavan summan toimittamaan eli vuokranantajan ei näissä tilanteissa tarvitse sitä maksaa takaisin. Vuokrasuhdehan jatkuu vuokranantajan kannalta katsottuna "pakotettuna", jolloin hänen ei tarvitse ottaa lisäriskejä.

Vierailija
22/22 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ilmoittanut laskun lähettäjälle (esim sähköyhtiö) niin mistäpä ne tietää ketä kaikkia siellä asunnossa asuu. Eikös ne nyt yleensä tule yhden ihmisen nimellä kuitenkin, käsitin ongelman olevan tämä mutta vastauksista päätellen sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän