Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tämä palsta koukuttaa?

Vierailija
15.11.2018 |

En ymmärrä. Sisältö on paskaa, aiheet kuluneita ja vastaukset ennakoitavissa. Silti käyn täällä päivittäin. En haluaisi. Miksi tämä aina houkuttelee?!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki on täällä. Ikinä et tiedä mitä tulee vastaukseksi, spurgu.

Vierailija
2/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä vodakseni tuntea ylemmyyden tunnetta. Ja se onkin tosi helppoa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on se sama negatiivinen koukku mikä tekee Facebookistakin suositun.

Vierailija
4/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Täällä kokee olevansa viisaampi ja avarakatseisempi, ymmärtävänsä asioita paremmin kuin toiset. Tirkistelyn halua tämä on tietysti myös, täällä kuulee aina ekana kaikki "juorut".

Sama syy miksi ihmiset katsovat tositv-ohjelmiakin (vaikka eihän niitä kukaan katsoo, niitä muuten vaan tungetaan edelleen joka tuutista).

Vierailija
5/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on rautatieasema. Täällä on porukkaa laidasta laitaan. Ja myös oikeasti hyviäkin juttuja, ei kai täällä vaan itseään kiduttaakseen olla. Lähes jokaisessa viihdeohjelmassa mainitaan vauva.fi, ip-lehdet tekee täältä "uutisia", en ymmärrä häpeilyä. Ihan sama kuin häpeilisi siellä rautatieasemalla, täällä ollaan, entä sitten?

Vierailija
6/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ruskea talo.

Vierailija
7/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vähän aikaa ja tosi kyllästynyt. Parhaat keskustelut poistetaan, joten eipä kannata tuhalata aikaansa täällä.

Vierailija
8/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Täällä kokee olevansa viisaampi ja avarakatseisempi, ymmärtävänsä asioita paremmin kuin toiset. Tirkistelyn halua tämä on tietysti myös, täällä kuulee aina ekana kaikki "juorut".

Sama syy miksi ihmiset katsovat tositv-ohjelmiakin (vaikka eihän niitä kukaan katsoo, niitä muuten vaan tungetaan edelleen joka tuutista).

Ai jaa, mä oon täältä lukenut monia kommentteja, jotka ovat olleet paljon fiksumpia kuin omani. Enkä itseänikään tyhmänä pidä, saati ilmaisurajoitteisena.

Itsensä ylentämisen tarve, mistä se kumpuaa?

Vierailija
9/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, mä oon täältä lukenut monia kommentteja, jotka ovat olleet paljon fiksumpia kuin omani. Enkä itseänikään tyhmänä pidä, saati ilmaisurajoitteisena.

Itsensä ylentämisen tarve, mistä se kumpuaa?

Juuri tällainen tarve täällä ihmisillä on. Tehdä tulkintoja ihmisen ajatuksesta ja sitten kirjoittaa, kuinka itse on ollut parempi ihminen ;)

Vierailija
10/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lähtisin heti, jos aktiivinen palsta löytyisi.

Vierailija
11/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut vähän aikaa ja tosi kyllästynyt. Parhaat keskustelut poistetaan, joten eipä kannata tuhalata aikaansa täällä.

Sori kirjoitusvirhe. Tylsä paikka. Luulen että tämä on varmaan joskus ollut ihan mielenkiintoinen jos kommentteja ja keskusteluja ei ole näin paljoa poistettu. Ei kannata nähdä vaivaa minkään järkevän kirjoittamiseen.

Vierailija
12/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä monesti jutut on ennen, mitä lehdissä. Täällä on erilaisia mielipiteitä, mitä ystävillä. Mukava, kun saa purkaa itseään ja kertoa omia outoja ajatuksia.

Joskus tämä ahdistaa ja aiheuttaa masennusta.

Vierailija
13/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on "kansan radio". Kaikkea mitä mielessä ihmillä pyörii. Hyvässä ja pahassa.

Vierailija
14/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että täällä on muutama palstapersu, muutama toimittaja ja muutama muu ihminen. Ihmettelin mikä tämä on. Tässä ulkopuolisen arvio.

Vierailija
15/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaan kävijämääriä nimen on aihe-vapaa palstalla?

Vierailija
16/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti sairaita fanaatikkoja on liikaa. Niiden kanssa ei voi harrastaa huumoria tai keskustella järkevästi.

Vierailija
17/17 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonymiteetti ja naisten ihana vouhaaminen kiehtoo.

M41