Miksi tämä palsta koukuttaa?
En ymmärrä. Sisältö on paskaa, aiheet kuluneita ja vastaukset ennakoitavissa. Silti käyn täällä päivittäin. En haluaisi. Miksi tämä aina houkuttelee?!
Kommentit (17)
Käyn täällä vodakseni tuntea ylemmyyden tunnetta. Ja se onkin tosi helppoa,
Kai se on se sama negatiivinen koukku mikä tekee Facebookistakin suositun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Täällä kokee olevansa viisaampi ja avarakatseisempi, ymmärtävänsä asioita paremmin kuin toiset. Tirkistelyn halua tämä on tietysti myös, täällä kuulee aina ekana kaikki "juorut".
Sama syy miksi ihmiset katsovat tositv-ohjelmiakin (vaikka eihän niitä kukaan katsoo, niitä muuten vaan tungetaan edelleen joka tuutista).
Tämä on rautatieasema. Täällä on porukkaa laidasta laitaan. Ja myös oikeasti hyviäkin juttuja, ei kai täällä vaan itseään kiduttaakseen olla. Lähes jokaisessa viihdeohjelmassa mainitaan vauva.fi, ip-lehdet tekee täältä "uutisia", en ymmärrä häpeilyä. Ihan sama kuin häpeilisi siellä rautatieasemalla, täällä ollaan, entä sitten?
Olen ollut vähän aikaa ja tosi kyllästynyt. Parhaat keskustelut poistetaan, joten eipä kannata tuhalata aikaansa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Täällä kokee olevansa viisaampi ja avarakatseisempi, ymmärtävänsä asioita paremmin kuin toiset. Tirkistelyn halua tämä on tietysti myös, täällä kuulee aina ekana kaikki "juorut".
Sama syy miksi ihmiset katsovat tositv-ohjelmiakin (vaikka eihän niitä kukaan katsoo, niitä muuten vaan tungetaan edelleen joka tuutista).
Ai jaa, mä oon täältä lukenut monia kommentteja, jotka ovat olleet paljon fiksumpia kuin omani. Enkä itseänikään tyhmänä pidä, saati ilmaisurajoitteisena.
Itsensä ylentämisen tarve, mistä se kumpuaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama syy miksi ihmiset katsovat tositv-ohjelmiakin (vaikka eihän niitä kukaan katsoo, niitä muuten vaan tungetaan edelleen joka tuutista).Ai jaa, mä oon täältä lukenut monia kommentteja, jotka ovat olleet paljon fiksumpia kuin omani. Enkä itseänikään tyhmänä pidä, saati ilmaisurajoitteisena.
Itsensä ylentämisen tarve, mistä se kumpuaa?
Juuri tällainen tarve täällä ihmisillä on. Tehdä tulkintoja ihmisen ajatuksesta ja sitten kirjoittaa, kuinka itse on ollut parempi ihminen ;)
Minäkin lähtisin heti, jos aktiivinen palsta löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vähän aikaa ja tosi kyllästynyt. Parhaat keskustelut poistetaan, joten eipä kannata tuhalata aikaansa täällä.
Sori kirjoitusvirhe. Tylsä paikka. Luulen että tämä on varmaan joskus ollut ihan mielenkiintoinen jos kommentteja ja keskusteluja ei ole näin paljoa poistettu. Ei kannata nähdä vaivaa minkään järkevän kirjoittamiseen.
Kyllä täällä monesti jutut on ennen, mitä lehdissä. Täällä on erilaisia mielipiteitä, mitä ystävillä. Mukava, kun saa purkaa itseään ja kertoa omia outoja ajatuksia.
Joskus tämä ahdistaa ja aiheuttaa masennusta.
Tämä on "kansan radio". Kaikkea mitä mielessä ihmillä pyörii. Hyvässä ja pahassa.
Luulin että täällä on muutama palstapersu, muutama toimittaja ja muutama muu ihminen. Ihmettelin mikä tämä on. Tässä ulkopuolisen arvio.
tietääkö kukaan kävijämääriä nimen on aihe-vapaa palstalla?
Henkisesti sairaita fanaatikkoja on liikaa. Niiden kanssa ei voi harrastaa huumoria tai keskustella järkevästi.
Anonymiteetti ja naisten ihana vouhaaminen kiehtoo.
M41
Koska kaikki on täällä. Ikinä et tiedä mitä tulee vastaukseksi, spurgu.