Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kolmekymppisten suhteet ei kestä

Vierailija
15.11.2018 |

En tunne ketään joka olisi vielä yhdessä nuoruuden rakkautensa kanssa, jos mummoja ei lasketa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni joskus jostain amerikkalaisesta tutkimuksesta, joka tulee AP:n väitettä.  Kyse on tietysti tilastoista ja todennäköisyyksistä, ja yksittäisessä tapauksessa tilanne voi olla mikä tahansa.

Ei tästä ole kauhean kauan, kun tuosta oli juttua. Perustui muistaakseni siihen, että kolmekymppiset ja vanhemmat nyt vain tekevät harkitumpia ja fiksumpia päätöksiä kuin nuoret. Elämänkokemus, itsetuntemus jne.

Vierailija
22/23 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 23v.kun tutustuin nykyiseen mieheeni. Vieläkin olemme yhdessä ja mulla ikää 42.hah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmettelin vain, mitä niin ihmeellistä siinä on, että joku on yhdessä nuoruuden rakkautensa kanssa, koska itse tiedän montakin. Ja ihan normaaleissa piireissä elän, joten ihmetytti, että missä piireissä joku ei tiedä ketään sellaista.

Näin äkkiä laskettuna tunnen 9 pariskuntaa, jotka ovat olleet parikymppisestä (opiskeluajoista) yhdessä ja jotka ovat alle 50-vuotiaita (suurin osa alle 40-vuotiaita). Että ei se nyt niin kummallista mielestäni ole. Sitä ei tietenkään voi tietää, alkaako erobuumi sitten neljänkympin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän