Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mahdollista ettei mulla ole klitorista?

15.11.2018 |

Oon 14-vuotias tyttö, ja haluisin itsetyydyttää... mutta en tiiä että miten sen tekisin, enkä oo löytänyt millään mun klitorista. Joten onko mahdollista, ettei mulla ole sitä? Ja jos kaikilla on klitoris, miten mä löydän sen? Mulla ei oo oikeen mitään muuta paikkaa/ketään ihmistä jolle näistä puhua, joten päätin täällä kysyä.

Otan mieluusti myös itsetyydytys vinkkejä vastaan :)

Asiallista keskustelua, kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no kai se on teoriassa ihan mahdollista, että joku syntyy täysin ilman klitorista, mutta olettaisin, että aika harvinainen tila kyseessä. Klitoris on se "möykky" virtsaputken yläpuolella. About siinä missä sisemmät häpyhuulet kohtaavat. Tai sen yläpuolella. Ainakin minulla.

Vierailija
2/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, "tyttö 14 v". Aivan varmasti. Sen ikäinen ei koskaan käyttäisi sanoja "Asiallista keskustelua, kiitos".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, "tyttö 14 v". Aivan varmasti. Sen ikäinen ei koskaan käyttäisi sanoja "Asiallista keskustelua, kiitos".

Kyllä Porvoossa kaikki on mahdollista. Ja Porvoohan on muuten siinä lähellä Pervoota...

4/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua että minkä takia kukaan tänne laittaisi keskustelun, missä kysyisi (luultavasti?) ihan asiallista kysymystä, ja väittäisi olevansa 14 vaikka oikeasti olisikin vanhempi. Miks kukaan tekis tälleen? XD

Mut en mä töykeekään haluu olla, tai muuteskaa haluu tänne mitään töykeitä kommentteja. Joten ajattelin että toi olis tarpeeks sen viestimiseks :/

Vierailija
5/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 14 v tyttö. Hyvä kysymys. Olen mies. Eräällä pitempiaikaisella naisystävälläni klitoris oli (ja on) nuppineulan pään kokoinen, siis metallisen pään eikä muovinupin. Klitoris tuntui juuri ja juuri sormella hyväillessäni kun ympäristö oli sitä pehmeämpää. Riittävässä valossa katsoen pikku nupun näki. Pienet häpyhuulet eivät olleet  kohonneet varsinaisesti alustastaan, niiden tilalla oli n. 1 cm pituinen matala viiva nupusta taaksepäin. Klitoris oli n. 4 - 5 sm emättinen etureunasta eteenpäin. Nainen sai helposti orgasmeja itse hyväillen ja myös minun hyvväilyni avulla. Myös emätinorgasmeja hän sai helposti.

Käsitykseni mukaan sukuelinten herkkyys lisääntyy hyväilyharjoitusten avulla. Kosketustapaa ja voimakkuutta kannattaa vaihdella. Jos on seksuaalisesti kiihottunut elokuvan, lukemisen tai muun syyn takia, paikat ovat herkempiä ja klitoris voi löytyä helpommin. Niin naisten kuin miesten sukuelinten tuntoherkkyydessä on isoja eroja, myös orgasmin saantiherkkyydessä. Myös hyväilykertojen väliset herkkyyserot voivat olla suuria. Kiihottavat mielikuvat ovat usein välttämättömiä nautinnollisten hyväilysessioiden saamiseksi. 

Tutustu rauhassa itseesi ja reaktioihisi. Netistä löytyy tietoa ihmisen anatomiasta ja seksuaalisuudesta. Pienehkön kokemusasintuntemukseni mukaan anatomiset erot ihmisten välillä ovat yllättävä suuria. Rentoja, iloisia ja nautinnollisia harjoituksia toivotan Sinulle.  

6/6 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei 14 v tyttö. Hyvä kysymys. Olen mies. Eräällä pitempiaikaisella naisystävälläni klitoris oli (ja on) nuppineulan pään kokoinen, siis metallisen pään eikä muovinupin. Klitoris tuntui juuri ja juuri sormella hyväillessäni kun ympäristö oli sitä pehmeämpää. Riittävässä valossa katsoen pikku nupun näki. Pienet häpyhuulet eivät olleet  kohonneet varsinaisesti alustastaan, niiden tilalla oli n. 1 cm pituinen matala viiva nupusta taaksepäin. Klitoris oli n. 4 - 5 sm emättinen etureunasta eteenpäin. Nainen sai helposti orgasmeja itse hyväillen ja myös minun hyvväilyni avulla. Myös emätinorgasmeja hän sai helposti.

Käsitykseni mukaan sukuelinten herkkyys lisääntyy hyväilyharjoitusten avulla. Kosketustapaa ja voimakkuutta kannattaa vaihdella. Jos on seksuaalisesti kiihottunut elokuvan, lukemisen tai muun syyn takia, paikat ovat herkempiä ja klitoris voi löytyä helpommin. Niin naisten kuin miesten sukuelinten tuntoherkkyydessä on isoja eroja, myös orgasmin saantiherkkyydessä. Myös hyväilykertojen väliset herkkyyserot voivat olla suuria. Kiihottavat mielikuvat ovat usein välttämättömiä nautinnollisten hyväilysessioiden saamiseksi. 

Tutustu rauhassa itseesi ja reaktioihisi. Netistä löytyy tietoa ihmisen anatomiasta ja seksuaalisuudesta. Pienehkön kokemusasintuntemukseni mukaan anatomiset erot ihmisten välillä ovat yllättävä suuria. Rentoja, iloisia ja nautinnollisia harjoituksia toivotan Sinulle.  

Kiitos paljon! En oikeestaan oo koskaan millään tavalla omaan kehooni tutustunut, mut nyt se vaan jotenkin tuli, varmaan tän murrosiän mukana. Mutta jatkan tätä itteni tutkiskelua ja yritän tutustuu omaan kehooni paremmin. Kiitos vielä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme