Herttaisimmat kadunnimet?
Mitkä ovat ihanimmat, sööteimmät, herttaisimmat tai sympaattisimmat kadun-, tien-, polunnimet?
Mun suosikkejani on Halinallentie. Lähellä oleva Karhunpirtintie on myös aika ihana.
Kommentit (102)
Kuperkeikka, löytyy Nurmijärven perämetsistä :)
Vierailija kirjoitti:
Taksvärkkipulkka (Vantaa)
Oi, asuin lapsuuteni ihan lähellä Vantaanlaaksossa.
Sulkavalla tai jossain siellä, ajeltiin syrjemmässä pääteiltä, oli tiennimikyltti Muumilaakso.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Satumaan-, Menninkäisen- ja Hiidentiestä, sekä Keijupolusta.Tontunkuja ja Kaikukatu löytyvät myös läheltä, samoin Peukaloisenpolku.
Voi, olipa kiva yllätys kun mainitsit lapsuuteni kotikadun, Kaikukadun.
Joulumerkintie Oulussa saa jostain syystä aina vähän paremmalle tuulelle, kun ohi ajelen.
Hömötiaisenkuja :) Vai oliko se -katu? Lintuvaarassa oli kaikki tiet nimetty lintujen mukaan.
Suomessa on ainakin kaksi Höyhensaarentietä. Aika hauska nimi on myös Örkkikuja (Espoo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Satumaan-, Menninkäisen- ja Hiidentiestä, sekä Keijupolusta.Tontunkuja ja Kaikukatu löytyvät myös läheltä, samoin Peukaloisenpolku.
Voi, olipa kiva yllätys kun mainitsit lapsuuteni kotikadun, Kaikukadun. <3 Tontunkujalta ja Satumaantieltä löytyivät kaverit.
Joulumerkintie Oulussa saa jostain syystä aina vähän paremmalle tuulelle, kun ohi ajelen.
Minäkin pyöräilen Joulumerkintien ohi 😁
Ohis
Ronsuntaipaleentie Jyväskylässä on aika söpönkuuloinen tiennimi mun mielestä.:-)
Taivaanpankontie Kuopiossa Puijonlaaksossa.
Kotipolku
Runopolku
Runolaulajantie
Mun mummo asuu peikonpolulla, se on mun mielestä aika söötti.
Onnelantie