Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltämättä nauratti tänään kun näin kaksi valtavan lihavaa akkaa työntämässä rattaita.

Vierailija
09.05.2006 |

Äkkiäkös olin ohittanut nuo valaan kokoiset huohotten lyllertävät naiset ja kuinka ollakaan, molemmilla istui rattaissa mulattikakara. Niinpä :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa olla ystäväsi.

Vierailija
2/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurinosa esim. afrikkalaismieheistä pitää pyylevistä naisista ja ainaskin meillä rastilassa on aika monen ulkomaalaisen vaimo lihavahko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajusi taitaa olla hieman outoa, ei minua ainakaan vielä noilla tiedoilla naurata, mutta onhan se lystiä, jos sinä olet niin hyvällä tuulella, että pelkkä erilaisten ihmisten näkeminen saa riemuitsemaan

Vierailija
4/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, itse niissä piireissä liikkuneena ja mutu baareissa töissä olleena en tiedä yhtäkään mutua jolla olis ollut lihava nainen. Kaikki hoikki blondeja.. niitähän ne katsoo. Ja voin sanoa että tiedän varmasti lähes 150mutu miestä. Ne oikeesti nauraa lihaville. :/ Eivät sellaista kelpuuttaisi. Jollain vanhemmalla mutulla saattaa olla lihava nainen, mutta varmasti ei näillä turkkilaisilla alle 30v. ole kyllä muita kun hoikkia ja kauniita naisia käsipuolessaan.

Minulla on 4kaveria joilla mutu miehet ja lapsiakin niitten kanssa ja kaikki ovat hyvin kauniita ja tosi laihoja!

Vierailija
5/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän katselee vaan hoikkia blondeja ja sellaisien kanssahan ne tuolla terasseilla ja baareissa imuttelee.. En minäkään tiedä kyllä yhtäkään ulkomalaista jolla olisi lihava nainen tyttöystävänä.

Vierailija
6/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen siitäkin että niillä on hyvin usein todella urheilullinen kroppa. Tuskin ne lihavaa tyttöystävää katselisi.

Vierailija
7/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi ylipainoinen mamu-miehen vaimo! En kylläkään ollut naimisiin mennessämme lihava, vaan mieheni hyvät ruuat, sekä lasten syntymät ovat minua lihottaneet! Tällä hetkellä vasta valas olenkin; odotan viidennellä kuulla vauvaa, joten varmasti herätän joidenkin mielestä tummien lasteni kanssa säälin/inhon sekaisia tuntemuksia. Mutta kun mieheni rakastaa minua juuri tällaisena!!! Eikä hänen tarvinnut minun kanssani perhettä perustaa saadakseen papereita, tai turvatakseen elintasoaan! Mieheni on yliopistotutkinnon suoritettuaan, ja sitäkin ennen elättänyt perheensä omalla työllään, joka muuten vastaa hänen koulutustaankin.

Ap: kaltaisten kannattaisikin keskittyä vain sen oman napanöyhtäsä kaiveluun, ja tutustua suomalaisten yleistyvään lihavuuteen aivan omana vyötärönsä tasolta.

Vierailija
8/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nolo myöntää mutten kertakaikkiaa tajua missä kohdassa tätä vitsiä piti nauraa...??

Vierailija
9/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan hoikkaa yksin baarissa nähnyt.. Sehän se vasta epätoivoista on kun pitää jokaiselle antaa..

Vierailija
10/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sanovat käyvänsä av:lla vain ehkä kerran viikossa, ovat kotiäitejä mutta heillä on tietenkin vakkariduuni odottamassa väh. 3500 euron tuloilla. Hänen miehensä on akateemisesti koulutettu - kuten hänkin - ja tienaa 5500 plus autoetu yms. Mies on tietysti komea jonka eteen kaikki naiset kaatuvat.

Heillä on okt, jossa on neliöitä 350 vähintään, tontti on 5500 neliötä hienostokaupunginosassa. Heillä on kaksi lasta, kauniita ja täydellisiä lapsia merkkivaatteineen.

Ap kertoo olevansa kaunis, treenattu, hauska, ihana, hurmaava ja fiksu.

Todellisuudessa hän asuu vuokrakämpässä duunarimiehensä kanssa, joka tienaa max 1500 kk. Mies on luiseva, mutta hänellä on kaljamaha ja likaiset kalsarit. Ap:lla ei ole koulutusta eikä juuri työkokemustakaan, eikä hän sitä haluakaan. Hän istuu mieluummin lihavalla ja näppyläisellä takapuolellaan koneen ääressä kommentoimassa ilkeään sävyyn toisten aloituksia. Hänellä on neljä tai viisi räkänokkaista tenavaa, jotka eivät osaa käyttäytyä. Ap:lla on sätkä huulessa ja likaisenvaaleat hiukset. Hän on kateellinen.

Ap on sekä ulkoisesti että sisäisesti ruma ihminen.

Onneksi ap:lla on vielä toivoa; usein afrikkalaiset miehet pitävät lihavista naisista. Heillä se kertoo vauraudesta, päinvastoin kuin Suomessa.

Vierailija
11/11 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kävelyllä, vaikka ehkä lyllersivät. kyllä ne läskit siitä lähtee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi