Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kipee pää voi olla siitepölyallergiasta?

Vierailija
09.05.2006 |

Tyhmän kuulonen kysymys, mutta pohdin tässä et miten kovia päänvaivoja voi allergiasta saada?

Itsellä on ollut todella " raskas" pää joku 3 viikkoa. Luulin et johtuis niskasta, mutta nyt ovat silmätkin ihan hirveässä kunnossa. Pala kurkussa ja nenä tukossa:( Tyhmintä on se, että mä en aikaisemmin ole ollut ainakaan omasta mielestäni allerginen. Nyt kuitenkin on ihan kummia oireita. Kertokaahan allergiset miten teillä vaikuttaa?

Voiko tosiaan olla näin kehno olo? Ihan järkky tää päänsärky. Kun olisi tiukka pipo päässä, kipu on aika lailla otsan/silmien ymräpillä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu tässä jo kolmisen viikkoa pää kipeä, tuosta ohimon kohdilta. Ja todella kipeä onkin.. nyt vuotaa jo nenä, kutiaa kurkku, kasvot, nielu, korvakäytävät..poskionteloissa kaivaa, ääni katoaa, silmät punottaa ja vuotaa. Sanoisinko että helvetillinen olotila kun ei edes lääkkeet auta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä aiemmin tehty useita punkteerauksia ym.

Vierailija
4/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis! Paitsi mulla ei oikeestaan kutita kurkkua vaan on jotenkin tukossa. Olo on kauhea!

Vierailija
5/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskionteloiden tulehdus. Mulla ei ole ne koskaan vaivanneet enkä ole ollut flunssassakaan tässä lähiaikoina. Joten yhdistän tämän tuohon allergiaan, joka pahenee vuosi vuodelta.. Nuhakin on sellaista vettä, ei siis " oikeaa" räkää..

Vierailija
6/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen saakka olin saanut olla täysin tietämätön näistä ihastuttavista allergiaoireista. Juuri nuo kuvailemasi oireet menossa; silmissä tuntuu olevan jotain " ylimääräistä" , niitä kutittaa ja öisin ripset liimautuvat rähmästä kiinni. Kurkku on kipeä ja joku lerpukka siellä on turvoksissa. Nenä on ihan tukossa ja jos käyn ulkona, niin hetken päästä alkaa aivastuttaa, eikä yksi eikä kaksikaan kertaa riitä. Aiemmin en muista tuota pääkipua olleen, mutta nyt on koskenut päähän. Ensin ajattelin, että johtuisiko hartioista, mutta olen jumpannut ja venytellyt hartianseutua, mikä yleensä minulla auttaa, ja nyt siitä ei ole tullut ensinkään apua. En sitten tiedä, olisiko jotain flunssanpoikastakin tässä päällekkäin vai liittyisikö tuo pääkipu tosiaan tähän koivu/leppäallergiaan.

Kyllä se tästä juhannukseen mennessä ;-)

Vierailija
7/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tietääkseni ole ollut poskiontelon tulehdusta koskaan. Oli kyllä flunssassa muutama viikko sitten ja silloin oli todella kehnossa kunnossa. Limaa oli joka paikka täynnä:(

ap

Vierailija
8/8 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä mikä tässä oikein on. Mulla kun niskatkin on jumissa ja lapset ovat olleet nuhaisia. On tämä niin hankalaa! En halua turhaan mennä lääkäriin kuulemaan et sullahan on siitepölyallergia tai joku virus, vaikka se olisikin oikeuteni saada palvelua.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän