Miehen kanssa seksisuhde
Tutustuin mieheen netissä. Nopeasti selvisi että mies haluaa vain seksisuhteen. Se sopii minulle. Pitääkö silloin viestitellä kuulumisia muutenkin? Minusta se tuntuu oudolta... En haluaisi kertoa asioitani tai kuulla miten hänellä on mennyt päivä ja mitä on tehnyt. Muistuttaa liikaa tavallista tapailusuhdetta. Yritän aina kääntää keskustelut seksiin. Mies ei yhtään oma-aloitteisesti osaa kirjoittaa pikkutuhmia.
En ole ennen ollut pelkässä seksisuhteesta niin en oikein tiedä miten toimitaan. Sen tiedän että jos alan liikaa tutustumaan niin ihastun eikä mies halua seurustella joten kaikki muu osaltani täytyy sulkea pois.
Eli kuuluuko seksisuhteessa jakaa omia asioita? Nyt tiedän jo liikaa miehen arjesta ja pelkään oikeasti että ihastun... vai lopetanko koko jutun? Ei musta taidakaan olla tämmöseen.
Kommentit (5)
Sinuna kysyisin mieheltä suoraan kuuluuko hänen mielestään kuvaamasilainen kuulumisten vaihto tosiaan seksisuhteeseen. Vai haluaako hän kenties friends with benefits-tyylisen suhteen?
Lopeta. Huonosti käy. Mies vain kokeilee sua kuin uutta paitaa, miettii voisiko välillänne olla enemmän mutta lopulta lemppaa sut ja sun sydän särkyy.
Vierailija kirjoitti:
Sinuna kysyisin mieheltä suoraan kuuluuko hänen mielestään kuvaamasilainen kuulumisten vaihto tosiaan seksisuhteeseen. Vai haluaako hän kenties friends with benefits-tyylisen suhteen?
Hei tätä se tosiaan sanoi että haluaa. Luulin sen tarkoittavan seksisuhdetta??
Haluan kyllä itse seksisuhteen enkä mitään kaveria jonka kanssa vaihdetaan kuulumisia ja pannaan. En halua miestä edes yöksi kotiini saati että kertoisin missä asun. Luulin että se friends with benefits on vaan sana, eikä että oikeasti oltaisi kavereita. Eihän sellainen toimi. Ei mulla ainakaan.
Ei kaanon vai tän luuserin nimi ole NIEMINEN?