Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen korviani myöten täynnä

Vierailija
15.11.2018 |

En saa unta. Paitsi jos tiedän, että voin nukkua ihan miten pitkään tahansa. Ihmiset tuntuvat olevan vihaisia asiasta. Kuin päättäisin itse, että ensi yönä en muuten sitten nuku. En minä tarkoituksella kisko kofeiinia ja tee kaikkeani jotta uni ei vain tulisi. Ei kukaan unettomuudesta kärsivä niin tee.

En tiedä, haluanko oikeasti seurustella, vai haluanko alkuhuumaa tai jotain. En ikinä löydä ketään. Olen seurustellut, monta kertaa. Mutta eivät ne olleet lopulta minua varten ne suhteet.
Tinderissä saan matcheja lähinnä rumilta ja ulk.maal. Vaikka tunnustaudun r...stiksi, on nämä ulk.maal. todella hyvännäköisiä verrattuna suom.

Ei ulkonäössäni ole mitään vikaa. Aina miehet ovat tykänneet. Mutta on minussa yksi vika. Olen liian fiksun näköinen. Miehet tietävät, että ei tuolta helposti saa. Ja oikeassa ovat.

Minulla on paniikkihäiriölääkitys, joka auttaa paniikkiin oikein mainiosti, mutta samalla se on auttanut viemään romanttiset ja sek--suaaliset tunteet. Tätä kuulee paljon ihmisiltä eikä se ole urbaanilegendaa. Tarpeeksi vahva annostus vaikuttaa kroppaan ja pääkoppaan monella tapaa.

Kyllä minä tunnen, mutta en kovin paljon. Tiedän, että haluan jotain miestä, mutta kroppa ei ole ihan mukana. Tunteita ei ole ollut ketään kohtaan yli vuoteen.

Tiedän että tästä johtuu unettomuuskin. Miten voisin rentoutua ja nukahtaa, jos en tiedä mitä elämältäni haluan. Itsemurha käy mielessä joskus, mutta hyvin rationaalisesti. Ennen lääkitystä saatoin itkeä hysteerisenä, koska halusin kuolla, mutta tiesin etten uskalla.

En minä nykyään haaveile kuolemasta, mutta joskus mietin, että mitä jos se on lopulta ainoa oikea ratkaisu? Miten ihmeessä voin elää tietäen, että minun ei kuulu elää, koska en ikinä voi saada elämää jonka haluan.

On minua sanottu netissä feikiksikin. "Hieman epäilyttää, kun nätti tyttö..." Ja blaablaa. En tiedä sitten että kuinka moni ajattelee minun olevan netissä jonkun toisen kuvalla. Kyllä se minä kuitenkin olen, kiitos kysymästä :-)

Tiedän, että selviydyn... Tiedän että yhtenä päivänä saan ahaa-elämyksen ja asiat selkiytyvät. Jonain päivänä joku mies kolahtaa.

Mutta onhan siihen välillä vaikea uskoa ja luottaa. Olen niin väsynyt ja kyllästynyt. Haluaisin saada unta myös stressaantuneena. Että voisin suoriutua pakollisista asioista. Mutta kun en voi. Saatan nukkua 0-2 tuntia. Ei siinä tilassa toimita normaalisti. Ei siinä vain nousta pystyyn ja aleta laittautumaan. Kun ei ole voimia edes kylkeä kääntää.

En kaipaa vastauksia. Avautuminen helpotti. Menen nukkumaan. Ehkä uni tulee nyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme